Cu a 1-a la liniuta luai 80-90 zici? Meriti ban numai pentru aberatia asta .
1.2 16v Submotorizat?
Collapse
X
-
Originally posted by Nepotu123 View Post.........., ba chiar ma amuz cand aud perle de genul: 1.2 trage de rupe, face 1.4 .........................
Fa un test de reprize cu 1.2 si nu te vei mai amuza atata.
Submotorizarea...asta nu tine in mod 100% de putere.
Credeti-ma ca un 1.4 mpi la condusul stradal senzatia de submotorizare (prezenta) esta mult mai accentuata ca la un amarat de tractoras 1.5 dci 65 cp.
Nu mai spun daca mai ai si vreo 3 pers in masina.
Care ati mers cu amele stiti, care nu...comentati cat vreti aiurea.
...si nu mai spuneti ca 1.2 trebuie turat ca sa scoti ceva din el, exact acelasi lucru trebuie facut si cu 1.4, tot regimu ala de 3500-5500 trebuie folosit ca sa te scoata cat de cat din rahat.
Ba chiar pariez ca 1.2 din ~3000 rpm pleaca o idee mai bine decat 1.4 mpi stock.
Lasati-o moarta cu 1.4 comparativ cu 1.2, chiar nu-si are rostu.
Pe acolo sunt ambele, cu un plus pt 1.2 ca e mai mic si consuma ceva mai putin (pt ca si soarbe carburantu mai eficient, asa cum se intampla intre 1.6 mpi si 1.6 16V)Last edited by Octavian; 24 February 2012, 19:12.
Comment
-
Nu te uita prea mult si nu crede tot ce vezi la consumul 1.4 mpi.
Am de 5 ani 1.4 si la total cateva sute de mii de km in carca.
Ca sa scoti consum mic la 1.4 si la extraurban trebuie sa vrei lucru asta, adica sa mergi cu inimaginabila viteza de 90 km/h si sa te lauzi cat de putin manca mpi-ul, ia uite numai 5,5%...fac ceva pe consumul lui 1.2.
O calci pe coada pe la 120 se duce dracu si consumul de 5,5-6%.
La 1.2 daca vrei sa scoti consum mic, bati fara discutii 1.4 mpi si la extraurban.
Urban aceeasi poveste.
Comment
-
Originally posted by ionutz.nit View Post...dar sa nu uitam e totusi un LOGAN nu va asteptati acum ca daca scrie 16v sa fie ca un vw de aceasti putere...!
Originally posted by lucian voi View Post...1,4 facea minuni pe DSN care cu a 1 a la liniuta luam 80-90 cutie de laguna si am cistigat liniute de liniute contra loganului de 1,4Last edited by Seba; 24 February 2012, 20:42.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
seba nu ma intelege gresit nu ma refeream strict la putere( poate chiar din contra sa fie mai puturos ca e mai greu), ci la fiabilitate in primul rand si la zgomot....mam inchinat cat de silentios poate sa fie un "floxvagin" chiar si in ture...salutari..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostNu te uita prea mult si nu crede tot ce vezi la consumul 1.4 mpi.
Am de 5 ani 1.4 si la total cateva sute de mii de km in carca.
Ca sa scoti consum mic la 1.4 si la extraurban trebuie sa vrei lucru asta, adica sa mergi cu inimaginabila viteza de 90 km/h si sa te lauzi cat de putin manca mpi-ul, ia uite numai 5,5%...fac ceva pe consumul lui 1.2.
O calci pe coada pe la 120 se duce dracu si consumul de 5,5-6%.
La 1.2 daca vrei sa scoti consum mic, bati fara discutii 1.4 mpi si la extraurban.
Urban aceeasi poveste.
Cat despre consumuri si credibilitate, uita-te putin in topicul consum 1.2 16v sa vezi ca deja dci-stii se sinucid in masa de necaz ca motoarele lor nu consuma asa putin ca 1.2 16v .
Comment
-
Da mai, asa-i cum spui.
Incep sa ajung la concluzia ca orice motorizare ar scoate astia, 1.4 mpi ramane cel mai bun, pt ca se gasesc atatea argumente cretine incat restul motorizarilor nici nu mai merita luate in discutie.
Originally posted by ionutz.nit View Postseba nu ma intelege gresit nu ma refeream strict la putere( poate chiar din contra sa fie mai puturos ca e mai greu), ci la fiabilitate in primul rand si la zgomot....mam inchinat cat de silentios poate sa fie un "floxvagin" chiar si in ture...salutari
De ce te-a impresionat fiabilitatea benzinarelor la vw fata de renault?
Ai vazut vreun vw cu 1000000 km care merge ceas si un renault cu 1000 km kaput?
Comment
-
Originally posted by Nepotu123 View PostSeba: nu ma atac deloc, ba chiar ma amuz cand aud perle de genul: 1.2 trage de rupe, face 1.4 si toate astea cu un consum de 4%, probabil cutia aia de viteze minune e vinovata pentru toate. Cand colo, e la fel de parnaie ca si 1.4 dar cu un consum putin mai redus.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostDa mai, asa-i cum spui.
Incep sa ajung la concluzia ca orice motorizare ar scoate astia, 1.4 mpi ramane cel mai bun, pt ca se gasesc atatea argumente cretine incat restul motorizarilor nici nu mai merita luate in discutie.
Deschide capota la un vw si da-i blana sa vezi/auzi cat de silentios mai e.
De ce te-a impresionat fiabilitatea benzinarelor la vw fata de renault?
Ai vazut vreun vw cu 1000000 km care merge ceas si un renault cu 1000 km kaput?..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..
Comment
-
Voi nu ati condus skoda fabia 1.2htp 60 cai cu 5 persoane in masina ... ) e jale.
Ca si confort e cu 5 clase peste logan, dar nu merita ... e si de 2 ori mai scumpa
Nu se pune problema sa faci depasiri cu masina aia ... poti sa o duci si la 10.000 ture(dar ar avea) si tot nu scoti nimic de la ea asa ca noi suntem norocosi cu 1.2(1.4) 75 cai, care daca o duci la 4000-5000 ture in depasire rezolvi treaba ;)Last edited by nightboy; 25 February 2012, 12:33.
Comment
-
inca o data, pt cei care cred ca o cutie scurta inseamna consum mai mare. raportul de transmisie al cutiilor 1.4 si 1.2, e cam 1.1:1, adica 1.2 se roteste cu 10% mai repede decat 1.4 pt a merge cu aceeasi viteza, deci daca ar fi tot de 1.4, ar bea cu 10% mai mult. corect, pana aici. insa 1.4 are 1398cmc, iar 1.2 are 1150cmc. daca faceti raportul, iese ca 1.4 e de fapt cu 21% mai mare, deci 1.2 ar compensa cutia cu 10% mai scurta prin faptul ca are cilindreea cu 21% mai mica. deja e evident de ce consuma mai putin decat 1.4, in ciuda cutiei mai scurte. ce e asa greu de inteles? iar cuplul la roti, ala care da demarajul, ar veni cu 1-2% mai amre la 1.2 dupa 3000rpm, pt ca diferenta de cuplu intre motoare e de cam 5%, iar cutia e mai bien etajata cu aprox 10% la 1.2. din nou, ce e asa greu de "digerat" ? luati graficele de cuplu ala motoarelor si faceti un calcul elementar, cronometrati, nu vorbiti din "asa simt eu". de multe ori, simturile nu reprezinta realitatea.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Comment