1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asta voiam sa zic si eu, 1.6 iese mai bine la consum fata de 1.2, dar numai cand 1.6 e oprit, caz in care nu prea te deplasezi. la un mers legal, decent, 1.2 bea sigur mai putin decat 1.6. da, nu sprinteaza asa ca 1.6, dar ce-i al lui, e al lui, consum mai mic. poate dupa 140, in accelerari 140-180, unde mai greu sa ajunga, acolo bea mai mult. in rest, pana pe la 120-130 n-as crede ca bea mai mult.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Ba fix de pe la 110 incepe sa suga mai mult (in conditii egale: drum, incarcare, vant, etc)
      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

      Comment


      • Serios ? Eu chiar nu stiam. Credeti ca un 1.6 la peste 120km/h nu consuma ? Merge lin si nu se forteaza ?
        Un prieten are 1.6 85cp e5. La acelasi stil de condus, pe acelasi drum, eu am 6,4-6,6, iar el are peste 7,5%.

        Comment


        • Originally posted by Seba View Post
          ............... poate dupa 140, ........................ pe la 120-130 n-as crede ca bea mai mult.
          Pai da, nici 1.2 nici 1.4 nu-s de viteze d-astea (adica sustinut un ~140, e greu ), 110-120 e chiar decent si un consum decent , adica ceva mai mic decat la restu benzinarelor.

          PS: asa...sa moara de ciuda Mitosu

          Originally posted by vi_escu View Post
          Ba fix de pe la 110 incepe sa suga mai mult (in conditii egale: drum, incarcare, vant, etc)
          Eu zic sa mai pui dupa el si o rulota, in portbagaj 5 saci de cartofi a cate 25 kile fiecare (intra!!) mai pui ceva sfecla rosie si varza in spate, hranesti bine copiii (dupa caz) si nevasta, o mai pui si pe soacra (dupa caz) de 100 kile in spate asa pe mijloc sa echilibreze situatia, si creeeeeeed ca-ti dau dreptate
          Last edited by Octavian; 1 March 2012, 20:30. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by CSH View Post
            Serios ? Eu chiar nu stiam. Credeti ca un 1.6 la peste 120km/h nu consuma ? Merge lin si nu se forteaza ?
            Un prieten are 1.6 85cp e5. La acelasi stil de condus, pe acelasi drum, eu am 6,4-6,6, iar el are peste 7,5%.
            Si cum faceti chestia asta, el merge in fata si tu te ti dupa el?

            Comment


            • Afirmatia mea de la postul de mai sus in asta a constat, un drum in tandem Bucuresti - Kusadasi si retur.
              Last edited by Seba; 3 March 2012, 22:56.
              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

              Comment


              • Eu il intrebam pe CSH pentru ca el zicea ca la acelasi stil de condus ala cu 1.6mpi a obtinut peste 7.5% deci asta inseamna stilul "morti pe paine" ca altfel nu obti consumul asta extraurban. Iar daca incerci cu 1.2 sa te ti dupa 1.6 in stilul asta eu nu prea cred ca ai consum cu 1l mai putin, din experienta proprie pot spune ca deobicei ai consum mai mare cu motorul mai mic pentru ca fortezi mai mult pentru a tine pasul.

                Comment


                • Originally posted by CSH View Post
                  Serios ? Eu chiar nu stiam. Credeti ca un 1.6 la peste 120km/h nu consuma ? Merge lin si nu se forteaza ?
                  Un prieten are 1.6 85cp e5. La acelasi stil de condus, pe acelasi drum, eu am 6,4-6,6, iar el are peste 7,5%.
                  Mai taie. Ca sa scoti extraurban peste 7,5% cu un 1,6 mergi ori peste 140 constant ori in rafale cu retrogradari dese de trepte si turatii peste 4000 rpm. Am 1,6 si 7,5% in afara nu am reusit decat la mers cu multe retrogradari (si nu spun de una doua) urmate de blana. Ma indoiesc profund ca la stilul asta de mers se consuma 6,4 cu orice motor aspirat.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • Nu merg dupa el. Mergem pe aceeasi portiune de drum, cu aceeasi viteza... un drum care urca... nu la drum drept unde motorul nu se ,,forteaza". Drum de munte.

                    Comment


                    • Originally posted by Nepotu123 View Post
                      ...........cu 1.6mpi a obtinut peste 7.5% deci asta inseamna stilul "morti pe paine" ca altfel nu obti consumul asta extraurban. Iar daca incerci cu 1.2 sa te ti dupa 1.6 in stilul asta eu nu prea cred ca ai consum cu 1l mai putin, din experienta proprie pot spune ca deobicei ai consum mai mare cu motorul mai mic pentru ca fortezi mai mult pentru a tine pasul.
                      7,5% e usor de scos afara atata timp cat nu mergi pe autostrada, depinde de trafic si cat de mult te grabesti.
                      Asta e de la sofer la sofer.
                      Unde frate-meu la aceeasi medie orara (acelasi traseu) scotea sub 7%, eu scoteam 7,5-7,8 pt ca eram mai incordat ca el (incordat aiurea).

                      Cine merge in spate tot timpul scoate un consum mai mare daca vrea sa se tina la curu celui din fata, si sa fie vorba de motoare si masini identice.

                      N-o mai carpi atata ca nu iese nicicum, la viteze normale de mers (care merg 90% din soferi) 80-130/h, 1.2 bea mai putin decat orice benzinar de Logan.

                      Comment


                      • Octavian: concluzia ta e ceva de genul.. apa e uda, stiati? Nu e normal sa consume cel mai putin din toata gama fiind motorul cel mai mic? Eu asa zic, si n-am sustinut nicicand ca 1.2 n-ar fi cel mai economic.
                        Problema e ca unii au impresia ca si-au luat diesel, si vin si posteaza consumuri de 4, 4.5% si alte valori din astea SF, desigur mergand si cu 120 km/h . Pe mine atunci ma apuca rasul si ma gandesc la saracii DCI-isti care o iau razna de necaz .

                        Comment


                        • Deci sa va fie clar ,motor mic =consum mic ,despre putere 1,2 e mai bun ca 1,4 , iar daca punem un aditiv de calitate in benzina si o ionizam avem un consum de 5 l/100km in mod normal e de 5,9 la 100km pt. 1,2 , si bineinteles ca si puterea e atunci de 75-80 cp.
                          Last edited by andreigiani; 4 March 2012, 13:17.

                          Comment


                          • INTERESANTA AFIRMATIE. de unde se constata puterea de 68 CAI ?

                            Comment


                            • la fix

                              Deci sa va fie clar ,motor mic =consum mic ,despre putere 1,2 e mai bun ca 1,4 , iar daca punem un aditiv de calitate in benzina si o ionizam avem un consum de 5 l/100km in mod normal e de 5,9 la 100km pt. 1,2 , si bineinteles ca si puterea e atunci de 75-80 cp. din 68 cit e in mod normal.

                              mai...parametrii care sunt inscrisi in carte pot fi atinsi si chiar inbunatatiti in cota de 5-8% in conditii de ceva aport ; A combustibilul ,B parametrii cauciucurilor .....la. 1,2 au gresit cu cauciucurile prea late...
                              Last edited by andreigiani; 4 March 2012, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Nu prea cred ca isi mai are rostul acest topic. Logan-ul cu motor 1.2 16v 75cp nu e submotorizat! Daca ar fi avut vreo 3 tone masina atunci da...dar nu are decat o tona si un pic....cam atata au majoritatea masinilor. . Mie chiar mi se pare a fii destul de sprintena. Cand apas acceleratia simt cum ma trage in scaun. Daca plec de pe loc un pic mai repede se aud cauciucurile cum scartaie. Pleaca ca din pusca. Nici la urcusuri nu sta rau.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google