If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
anvelope prea late ?
si de ce la 1.2 ar trebui mai putin late decat la 1.4 sa zicem . care ar fi diferenta ? poate si jante pe 14 si balon marit pt. comfort.
Poti sa pui benzina vietii ca nu o sa simti mare diferenta de putere la un motor de 75 de cai. La un motor de 200hp+ se observa un plus notabil de putere datorita benzinei. E bun motorasul si consumul e foarte ok pt un benzinar care impinge un frigider... Pt amatorii de senzatii si de modificari ii invit sa schimbe motorul cu unul de Suzuki Hayabusa 1300cc cu 200 si de cai )
Normal fuel compared to BP Ultimate & Shell Optimax
Un test interesant pe tema asta, diferite tipuri de combustibil. Ca o concluzie ei au zis ca o masina setata sa fie economica nu va face diferenta dintre un combustibil obisnuit si unul de tot cu cifra octanica mai mare. In schimb, la un Subaru Imprezza s-a vazut o diferenta de 15 cai si 24Nm in plus, aia da ! Am incercat si eu de curiozitate de cateva ori la Logan cu benzina de 99, 101 si n-am simtit nimic, nicio diferenta fata de cea de 95.
benzina ionizata cu aditiv de calitate...
parca am mai auzit povestea asta, dar era la magnetii pusi pe conductele de benzina 'sa scada consumul si sa dea putere'.
5 cai doar cu aditivi minune. pai bagam 5 aditivi, barem, sa dea mai multi cai. sa curga cu herghelii. gizas.
Nu prea cred ca isi mai are rostul acest topic. Logan-ul cu motor 1.2 16v 75cp nu e submotorizat! Daca ar fi avut vreo 3 tone masina atunci da...dar nu are decat o tona si un pic....cam atata au majoritatea masinilor. . Mie chiar mi se pare a fii destul de sprintena. Cand apas acceleratia simt cum ma trage in scaun. Daca plec de pe loc un pic mai repede se aud cauciucurile cum scartaie. Pleaca ca din pusca. Nici la urcusuri nu sta rau.
mr.K: fiecare are parerea proprie despre ceea ce inseamna "submotorizat". Cum batranii mergeau cu Daciile de 55 cai, asa te poti misca si cu Loganu' de 75 cp.
Daca vrei sa te misti bine, sau sa alergi.. pai atunci n-ai ce cauta sa-ti iei Logan, ca tot "submotorizat" va fii indiferent de motorizare.
TM-00-000: depinde cu ce masini ai mai mers... si ce inseamna "sprinten" in viziunea ta, la fel.. fiecare cu perceptia sa.
.............................
Am incercat si eu de curiozitate de cateva ori la Logan cu benzina de 99, 101 si n-am simtit nimic, nicio diferenta fata de cea de 95.
NU simti, si sa-ti pun 2 cp in plus la motor, daca n-ai sti, nu-i simti.
Daca faci masuratori, iti spun eu (pot sa comenteze carcotasii cat or vrea!) este diferenta, MICA, dar este.
Eu am facut proba cu OMV de 95 si de 100.
Nu mai intru in detalii ca n-am chef sa povestesc cu lux de amanunte, dar pt mintea mea a fost suficient, diferenta a fost si mi-a fost de ajuns.
PS: La 1.2 omiteti un amanunt grav, chiar si la volanta, dupa 4000 rpm 1.2 are cuplu o idee mai mare ca 1.4 mpi, asta cumulat cu niste rapoarte ceva mai scurte, faceti voi calculele.
Am facut pariu si sper odata si odata sa si filmez treaba asta, la reprize pe tr III sau IV din zona de 3000 rpm, 1.2 cred ca sta o idee mai bine decat 1.4 mpi.
Last edited by Octavian; 5 March 2012, 19:26.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment