Am o intrebare...de ce va trebe atata viteza? Unde va grabiti asa? In vreun stalp? Sa dai atatia bani doar ca sa intreci o alta masina mi se pare o mare prostie... Vad mereu o gramada de inconstienti care merg cu peste 160/h pe un drum unde nu ai voie sa depasesti 90. In mod normal nici macar pe autostrada nu ai voie sa depasesti 130/h. Eu zic ca loganul de 1.2 16v prinde lejer aceasta viteza. Am mers vara trecuta cu 5 pres si bagaje + AC si s-a miscat bine masina. Viteza era 100-110km/h timisoara-arad.
1.2 16v Submotorizat?
Collapse
X
-
ai mers noaptea, la ora 3? pt ca inainte sa se deschida autostrada, daca mergeai dimineata la 8 pe drumul ala, faceai 45km intr-o ora si ceva. iar 100-110 in conditiile alea nu prea aveai cum sa scoti. eu am facut 2 ani naveta tm-ar si retur, in 2005-2006, cand erau mai putine masini. daca ai 200cp nu tre sa mergi 300km/h. caii aia ii folosesti ca sa depasesti pe 2-3 care merg cu 60-70 pt ca si-au uitat ochelarii acasa si nu deosebesc pomii de case, au impresia ca de la tm la arad e singura localitate lunga de 45km. ei, atunci, in trafic, cu melcii in fata, dijaba vrei tu 90-100, daca nema poterinta sub capota si de la 80 la 110 ai nevoie de 10 secunde si te scremi ca nu termini depasirea, timp in care un motor de 150cp face 2 depasiri in siguranta. pt asta trebuie cai, nu sa mergi cu 200, ca n-avem drumuri de 200. doar de 160Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by CeDeBe-L View PostDe ce dracu' sa incarc full, AC, si Fitze pe Transfagarasan?...????
De ce sa incarc full pe Transfagarasan?
Sa merg eu cu nevasta si inca 2 prieteni cu nevestele (eventual si copii)?
Ca oameni normali ce suntem ne plimbam pe Transfagarasan in concediu cate 2-3 masini, fiecare cu cate o faminlie la bord, sot sotie si un copil, cu bagaj de bun simt si fara frustrari ca ne-a depasit Tedei-ul...sa se duca, noi admiram peisajul!
Ai vrea sa fim vre-o 6 insi in masina si eventual sa transportam si 10 saci de ciment de la Arges la Fagaras?
Si sa fac si curse cu un tedei la volanul caruia e un reisar cu pitzipoanca?
Nu-s asa cretin, prietene!
2) Daca vreau sa fac misto de tedei....exista reteta: am 1,6 16v, 105 Cp, bag 20 litri benzina de 98, si dau fum la orice tedei de pana la 150 de cai.
Si daca imi ies pistoanele prin capota....nu-i bai ca e in GARANTIE! iar tedei-ul Sh din jermania....e deja istorie!
P.S. Pe Transfagarasan nu prea iti tebuie AC. E suficient sa pornesti ventilatia sau sa lasi un pic geamul sa simti si mirosul de brad...Eventual e posibil sa pornesti chiar incalzirea.
Poti sa ai mama 16v ca tot nu te ti de un TDI, mai ales in panta. Nu te ti de cel de 105CP, dapoi de un ARL de 150CP. Vorbim de 310/320NM impotriva 148 sau cat are 16v-le ?
Comment
-
te cam tii si-n panta, cu greu, dar evident ca nu la altitudini de 1000-2000m. acolo se simte lipsa turbinei mai mult decat la campie. pe transfagarasan, de exemplu, dupa vidraru in sus, catre balea, te cam pierde tdi-ul. pana pe la coada lacului mai merge cum merge...dar tre' sa-i dai span, nu glumaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
CSH nu compara masina noua cu cea SH. E clar ca pe termen scurt, SH-ul iese invingator. Insa, e ca la loterie: te tin chilotii sa o iei? Daca nu, mergi la "sigur" cu loganul. Merge mult si bine, in conditii decente, si cu costuri mici.
Vrei sa te dai in stamba, trebuie sa scoti malaiul din buzunar.
Crede-ma ca n-ai chef sa faci asta. Masina nu trebuie sa ajunga un chin, ca-ti vine sa o arunci la cos.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postai mers noaptea, la ora 3? pt ca inainte sa se deschida autostrada, daca mergeai dimineata la 8 pe drumul ala, faceai 45km intr-o ora si ceva. iar 100-110 in conditiile alea nu prea aveai cum sa scoti. eu am facut 2 ani naveta tm-ar si retur, in 2005-2006, cand erau mai putine masini. daca ai 200cp nu tre sa mergi 300km/h. caii aia ii folosesti ca sa depasesti pe 2-3 care merg cu 60-70 pt ca si-au uitat ochelarii acasa si nu deosebesc pomii de case, au impresia ca de la tm la arad e singura localitate lunga de 45km. ei, atunci, in trafic, cu melcii in fata, dijaba vrei tu 90-100, daca nema poterinta sub capota si de la 80 la 110 ai nevoie de 10 secunde si te scremi ca nu termini depasirea, timp in care un motor de 150cp face 2 depasiri in siguranta. pt asta trebuie cai, nu sa mergi cu 200, ca n-avem drumuri de 200. doar de 160
Comment
-
1.2 16v ? Eu am facut cunostinta cu motorizarea asta pe un Sandero, acasa la Deva. Evident l-am plimbat pe dealuri unde mi s-a parut sesizabil mai slab decat 1.4 8v. Musai de incercat un demaraj in rampa foarte mare cu motorul asta.
Pentru cine conduce de la moara pan' la gara si de 3 ori pe an iese din oras cu ea, poate fi ok. Mie personal mi se pare ca mereu trebuie turat excesiv pentru acceleratii normale. Daca antifonarea ar fi mai buna, poate n-ar fi asa de rau, in oras.
Tot parere personala, motorul mi se pare slab chiar si pe Twingo, pe care totusi il misca cu mai mult ''talent''.
@ Ozon: nici amu' nu ma lasi sa postez ''raliul'' de pe Transfagaransan ?
@ TM 0000000000: daca nenea cu camionul are bunul obicei sa accelereze putin cand esti pe la jumatatea depasirii, ai belit carasu'. Pentru ca o depasire sa decurga decent de rapid, trebuie sa cresti ca popicu' 25-30 kmh de la initierea manevrei si pana ajungi in dreptul cabinei. Tie iti face asta abia cu a 3-a, in blana. Daca mai este si un 4-5% rampa, din nou, scoti carasu' la inaintare.
Evident, schepsisu-i sa fii constient de limitele motorului la capitolul reprize, indiferent de cati CP produce.Last edited by dr_mke; 13 March 2012, 01:21.sigpic
Comment
-
Nu trebuie neaparat sa fii in panta, sau sa urci muntii ca sa simti lipsa de putere. Singur in masina se comporta cat de cat ok, sau hai cu un pasager... dar incearca sa ai 4-5 in masina + bagaje si depaseste un tir... pe drum perfect drept. Ii scoti pistoanele prin capota si tot te rogi de ea, nu se poate numi ca te misti decent.
Desigur, asta poate... nu cred ca ne-au mintit cei de la reprezentanta ca are 200 cai si ia suta in 7 sec. Hai sa zic ca cei care au achizitionat masinile printre primii, cand a aparut Loganul in 2004 pot avea o scuza ca n-aveau de unde sa stie exact ce poate. Dar acum in 2012 sa-ti iei Logan de 75 cai si mai apoi sa te plangi ca nu trage e cam comica situatia, intrebarea fiind... la ce te asteptai?Last edited by Nepotu123; 13 March 2012, 01:25.
Comment
-
Daaa, erau rachete balistice . Am mers cu ambele modele destul cat sa-mi fac o impresie. Da, se miscau putin mai bine decat Loganul, dar tot mortaciuni erau... nu prea am intalnit proprietari(vorbim de cei cu picioarele pe pamant) de Slz, SNV care sa fie incantati sau topiti dupa cum le trage utlilajul .
Comment
-
Obiectiv vorbind, reprizele in a 5-a la SN sunt echivalentul celor de a 4-a in Loganul de 1.4
Timpul 0-1000m era cam cvasi-identic cu cel al Loganului 1.6 8v, daca mai tin eu bine minte.
Btw, eu chiar am fost incantat de SupeRNova.sigpic
Comment
-
la fel cred si aia cu tdi-uri de 90 de cai si 4 tone ca sunt mai rapizi decat un logan, orice motorizare. si, ca sa vezi, nu-i ca-n filme...
nepoate, ia filmeaza matale cum se descurca 1.4 in situatia data, sa vedem, apuci sa postezi filmul? asta ca argument pt cei care traiesc cu impresia ca 1.4 nu-i submotorizat, doar 1.2 e un fel de branza de pe teava de apa calda. ia sa vedeti cum 1.4 e stratul 2 de branza de pe aceeasi teava, apoi 1.6, apoi 1.6_16v...pana sa ajungem la stratul 8, ala de referinta, iesim din gama de motoare daciaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai eu de 1.4 vorbeam in situatia data ca e mort in papusoi. 1.2 sunt convins ca e exact la fel. 1.6 nici el nu-i departe, iar 1.6 16v se misca totusi mai bine. Cel mai ok cred ca s-ar descurca un Dci de 90 cp, daca-i mai trantesti si un cip eu zic ca trage cel mai bine frigiderul dupa el . Daca n-ar mai suferi la capitolul fiabilitate eu zic ca ar fi motorul perfect pt Logan.
Nu prea vad de ce se da la inaintare cu Skoda sau alte nemtoaice de 1.4, alea sunt niste mizerii si chiar cei care detin Skode sau Vw o vor spune daca discutati cu ei. A, ca sunt unii dusi cu pluta care au impresia ca stema de pe botul masinii face totul asta e alta problema, sau ca 75 de cai de la Vw pusi pe 1300 kg sunt mai breji decat 75 cai de la Renault pusi pe 1100 kg .Last edited by Nepotu123; 13 March 2012, 01:52.
Comment
-
ideea e ca doar noi, posesorii de dacii cu motoare de 1.2 ...1.4 ne plangem atat
pe cei din gama wag nu i-am auzit sa se planga atat
nu inteleg daca vrem putere pe masini , de ce multi alegem motoarele astea mici ?
cand ai mei au cumparat loganu in 2004 au zis ca 1.4 e suficient ca putere insa cu timpul si-au dat seama ca mai bun era un 1.6Its just a car ...
Comment
Comment