1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logaul 1.2 16v e f. bun si pt oras si pt afara. Poti cara cu el tot ce vrei ca trage.

    Comment


    • Era unu cu un Logan 1.2 care in perioada de rodaj i-a atasat remorca.

      Comment


      • Hmmmm, daca ai de carat o masina de spalat automata, in C1 rabatezi bancheta si intra, in Logan iti spun sigur ca nu. Am cerut imprumut C1-le pentru o asemenea manevra. Amu' evident nu poti duce 4 oameni si 4 geamantane cu asa o masina mica.

        @ Expertu' in C1: nu ma deranjez sa-ti postez propriile clipuri din C1, este plin netul de 0-160 kmh cu ele, chiar nu iti dai seama ce aberatii scrii ? http://www.youtube.com/watch?v=Y4OPKEMDLRE

        Imi place cum se imbata unii cu apa rece: poti sa-l incarci cat vrei ca trage. La vale poate

        Oricat de mult m-as fi harait eu cu Tavi, la chestiunile de bun simt mecanic si practic am cazut mereu de acord. Ambele motoare, 1.2 si 1.4 sunt mici pentru Logan, ambele trebuiesc turate sanatos daca vrei o repriza buna. 1.2-ul are transmisia etajata mai scurt, lucru care ajuta dinamic si penalizeza in special la confortul acustic, care oricum lasa de dorit la toate versiunile de Logan.

        Ma intreb ce razbel iesea, daca exista si versiunea cu motor de 1.0 16v pe Logan, ca-n Brazilia
        sigpic

        Comment


        • Originally posted by dr_mke View Post
          Hmmmm, daca ai de carat o masina de spalat automata, in C1 rabatezi bancheta si intra, in Logan iti spun sigur ca nu. Am cerut imprumut C1-le pentru o asemenea manevra. Amu' evident nu poti duce 4 oameni si 4 geamantane cu asa o masina mica.

          @ Expertu' in C1: nu ma deranjez sa-ti postez propriile clipuri din C1, este plin netul de 0-160 kmh cu ele, chiar nu iti dai seama ce aberatii scrii ? http://www.youtube.com/watch?v=Y4OPKEMDLRE

          Imi place cum se imbata unii cu apa rece: poti sa-l incarci cat vrei ca trage. La vale poate

          Oricat de mult m-as fi harait eu cu Tavi, la chestiunile de bun simt mecanic si practic am cazut mereu de acord. Ambele motoare, 1.2 si 1.4 sunt mici pentru Logan, ambele trebuiesc turate sanatos daca vrei o repriza buna. 1.2-ul are transmisia etajata mai scurt, lucru care ajuta dinamic si penalizeza in special la confortul acustic, care oricum lasa de dorit la toate versiunile de Logan.

          Ma intreb ce razbel iesea, daca exista si versiunea cu motor de 1.0 16v pe Logan, ca-n Brazilia

          Daca cu o dacie 1300 era posibil sa cari o gramada de lucruri, mergea si supraincarcata, cu siguranta ca 1.2 16v trage mai bine, deci merge si supraincarcata, evident ca nu cu viteza mare (nici nu e recomandat), dar merge sa transporti multe. Masinile de spalat, frigiderele si altele, bineinteles ca nu le transporti cu masina mica, chiar daca ar incapea (se poate si la logan, punand bare sus) . Daca tii la masina ta, nu o supraincarca des.

          Comment


          • Originally posted by dr_mke View Post

            Oricat de mult m-as fi harait eu cu Tavi, la chestiunile de bun simt mecanic si practic am cazut mereu de acord. Ambele motoare, 1.2 si 1.4 sunt mici pentru Logan, ambele trebuiesc turate sanatos daca vrei o repriza buna. 1.2-ul are transmisia etajata mai scurt, lucru care ajuta dinamic si penalizeza in special la confortul acustic, care oricum lasa de dorit la toate versiunile de Logan.
            ............................
            Oricat ne-am harait si ne haraim cred si sper ca nu se pun la suflet.

            Sunt in deplinatate de acord ca la 1.2 si 1.4 trebuie exploatat la regimuri mari de turatii (adicatelea spre puterea maxima) ca sa poti face ceva cu el.
            Dar asta NU ar trebui sa fie o problema.

            Nu sunt de acord cu faptul ca ''lasa de dorit''.

            De 5 ani posed 1.4 si inca nu a reusit sa ma dezamageasca, stiu ce mi-am luat, stiu cat poate, nu cer si nu am pretentii la mai mult.

            1.2 e mai OK decat 1.4 , pt ca se misca mai cu talent (interpretati cum vreti asta, am mers si cu 1.2) la un consum sensibil mai mic.

            Comment


            • Pai da Octaviane, tu stii perfect bine ce ti-ai luat, baiul este ca 90% nu stiu asta. Cati din cei cu 1.6 16v nu considera versiunea asta ''sport'' ?

              Miscatul mai cu talent la 1.2 este din cauza cutiei mai scurte in toate treptele.

              Despre 1.4 spun ca lasa de dorit din cauza ca este lent si consuma cam mult pentru performantele pe care le ofera. Cat am circulat eu cu 1.4, la mers linistit consumul mi s-a invartit mereu pe la 7% la drum intins si mi s-a parut mare.

              Motorul la care m-as abona eu la Loganul 2 ar fi 1.2 tCe.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Octavian View Post
                Sunt in deplinatate de acord ca la 1.2 si 1.4 trebuie exploatat la regimuri mari de turatii (adicatelea spre puterea maxima) ca sa poti face ceva cu el.
                Dar asta NU ar trebui sa fie o problema.

                Nu sunt de acord cu faptul ca ''lasa de dorit''.

                De 5 ani posed 1.4 si inca nu a reusit sa ma dezamageasca, stiu ce mi-am luat, stiu cat poate, nu cer si nu am pretentii la mai mult.

                .
                Daca folosesti masina la drum lung, si mai iei si cu tine 2-3 persoane + bagajele aferetente eu zic ca lasa de dorit. Daca mergi singur in masina, ori o folosesti mult urban merita 1.2 respectiv 1.4.
                Cum le-ai incarcat putin si le-ai scos din oras, s-a terminat distractia. Daca nici nu sti sa le exploatezi corect... atunci iti vine sa te dai jos .
                Si sincer sa fiu nici nu-i invinovatesc... multora nu le place sunetul de +4000 rpm. Mie personal nu-mi displace, si vede limitarea de cate ori e nevoie .

                Comment


                • Din pacate si aici avem de suferit, pt ca sunt multi care nu stiu pt ce isi iau masina cu motorizarea x.

                  Eu in 90% din cazuri extraurban am pe consoarta in dreapta si cam atat, eventual ceva bagaje (d-ale ei...). Chiar n-am stres la extraurban (doar consumul).
                  N-am 120 kile, impreuna facem vreo 130 ))

                  Daca aveam mai tot timpul doua persoane in spate, cartofi in portbajaj, etc, faceam de la inceput un efort si optam pt o motorizare mai puternica (1.6..? ) sau dizal.

                  Urban mai nou circul cu masina full (4 pers) nu simt nici o problema, chiar fain ca la vale prinde viteza pe liber

                  Comment


                  • Tavi, o data poate scoatem din casa si un 1.6 8v si mergem sa facem un test de consum la viteza stabilizata (100 kmh sa zicem) in coloana, macar pe 20-30 km extraurban. Ce zici ?
                    sigpic

                    Comment


                    • Hai ca facuram iara varza topicu asta.

                      Ok, vedem ce ne rezerva viitoru.

                      Comment


                      • CSH, fa-i o remapare sa mai storci un pic de cuplu. Am vazut ca e mai scump pt 1.2 dar spuneai ca probleme financiare nu ai, eu zic ca merita sa incerci. Pica si bine la revanzare, zic eu, caci atunci cand o s-o "pishte" cumparatoru poate o sa fie un pic mai incantat. Parerea mea!

                        Comment


                        • Nu sunt adeptul remaparilor, si nici nu cred ca merita. Nu sunt multi incantati, adica se modifica putin ,,harta performantelor" si daca nu ai una, iti ofera, dar din alta parte iti ia. Unii ziceau ca nu mai au aceeasi viteza maxima, a mai scazut, dar trage mai tare. Acuma interpretati cum doriti, eu va zic ceea ce am auzit de la altii.

                          Comment


                          • Originally posted by Nepotu123 View Post
                            Daca folosesti masina la drum lung, si mai iei si cu tine 2-3 persoane + bagajele aferetente eu zic ca lasa de dorit. Daca mergi singur in masina, ori o folosesti mult urban merita 1.2 respectiv 1.4.
                            Cum le-ai incarcat putin si le-ai scos din oras, s-a terminat distractia. Daca nici nu sti sa le exploatezi corect... atunci iti vine sa te dai jos .
                            Si sincer sa fiu nici nu-i invinovatesc... multora nu le place sunetul de +4000 rpm. Mie personal nu-mi displace, si vede limitarea de cate ori e nevoie .
                            Am mers cu 5 persoane in afara si nu a lasat de dorit. Aveam si bagaje si tot cu peste 100/h am mers, 3000-3500rpm. Aveam cam 1000km..imediat dupa rodaj. Acum, ca am 6500 km, trage un pic mai bine. Dpdv al motorului eu sunt multumit, nu-mi trebe sa fie mai sportiva, n-are rost. Nu sunt multumit insa de faptul sa a inceput sa cam scartaie si asta ma deranjeaza. Se rezolva prin gresare, dar totusi ...cam devreme cu scartaiturile (ambreiaj, scaun, limba pt deschiderea usii etc). Chiar si franele scartaie cand e rece.

                            Comment


                            • Originally posted by CSH View Post
                              ............... Unii ziceau ca nu mai au aceeasi viteza maxima, a mai scazut, dar trage mai tare. Acuma interpretati cum doriti, eu va zic ceea ce am auzit de la altii.
                              Care ''unii''?
                              Am cautat pe forum ceva feetback-uri dar n-am gasit.

                              Si eu am patit dupa remapare sa scada viteza, dar era un soft asa mai ciudatzel...tragea bine in turatii mari (dupa ~4300-4500 rpm....6500 rpm).

                              L-am schimbat cu unul facut cum trebe (Dimsport) si n-am mai avut probleme.

                              Comment


                              • As prefera sincer sa prind 160 kmh maxim dar sa traga mult mai bine in turatii mici si medii(aici schimb preponderent).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google