1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • userul alessandro avea probleme dupa resoftare la 1.6 16v. cu softul stock lua 200 kph pe bord si dupa resoftare, nema. asta daca imi aduc bine aminte. cautati prin posturile lui.
    mai era cineva care spunea ca pe reprize (80-120 parca) scotea exact acelasi timp, dar per total ii consuma cu un litru mai mult.

    conteaza f. mult cine face softul si dupa resoftare conteaza s-o verificati si pe un stand dinamometric, singura conditie e sa nu fie al celor care v-au resoftat masina (se pot face magarii din soft sa arate cat vrea clientul). asta daca vreti sa va convingeti 100%. daca nu, se merge pe ideea 'parca trage nitel mai bine, parca e mai mic si consumul, etc'
    Last edited by zeegermans; 18 March 2012, 14:27.
    internal combustionizer

    Comment


    • Mie imi place ca vine un destept care lucreaza la rezolutii de 300 rpm si zice: ''punctele astea de pe grafic trebuie mutate mai sus, aici''
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by andreyi View Post
        As prefera sincer sa prind 160 kmh maxim dar sa traga mult mai bine in turatii mici si medii(aici schimb preponderent).
        la ce-ti folosesc ? sper sa ajungem si noi in curand sa se confiste masinile pt depasirea nesimtita a limitei de viteza. oricum ne indreptam in directia buna. cred ca e mai important sa te ajute masina cand ai nevoie. la depasiri aiurea iti poate salva viata.

        Comment


        • Originally posted by CSH View Post
          Nu sunt adeptul remaparilor, si nici nu cred ca merita. Nu sunt multi incantati, adica se modifica putin ,,harta performantelor" si daca nu ai una, iti ofera, dar din alta parte iti ia. Unii ziceau ca nu mai au aceeasi viteza maxima, a mai scazut, dar trage mai tare. Acuma interpretati cum doriti, eu va zic ceea ce am auzit de la altii.
          Eu am 1,4 remapat si parerea mea e ca se merita ... intradevar am sesizat si eu ca peste 120 parca nu prea mai vrea sa urce ca inainte. Dar sa fim seriosi ...la viteze de peste 120 siguranta dpdv al controlului masinii scade destul de mult. Asta nu inseamna ca nu mai poti atinge viteze de peste 120...am mers si cu 150 dupa ce i-am rescris softul.
          Inainte de remapare daca aveam masina incarcata la dealuri schimbam a 3-a si masina abia urca, acum cu masina incarcata daca am demaraj urc cu a 5-a. Sincer sa fiu daca ar fi sa-mi iau un 16v cred ca l-as resofta si pe ala din prima zi
          My ride

          Comment


          • Daca dupa 120 nu mai vrea sa urce/traga (pe tr V banuiesc) ca inainte, inseamna ca e o problema cu softu.
            Fa ceva teste de demaraj cu 1.4 stock, sa n-ai vreo surpriza.

            In rest las-o ca macane cu urcatu in tr V, unde urcai inainte cu tr III sau IV tot cu tr astea urci si dupa remapare, doar ca o idee mai ''gospodareste''.

            Comment


            • Eu cu a mea 1.4 am incercat sa-i dau maxim pe E85 si cu 3 persoane in masina se accelera greu, pe la 140-150 m-am oprit ca intram in localitati.

              Intr-o alta zi am avut in portbagaj un aparat de sudura tip vechi la vreo 70kg (poate mai mult) plus niste fiare si s-a lasat spatele foarte mult.Atunci a prins 162 lejer si mai vroia dar intram in localitate.

              Comment


              • multi dintre noi ne-am luat 1.2 16v pt consum mic, taxe mici etc ca o alternativa la diesel dar fara probleme la injectoare, pompa, turbo etc. daca vroiam ceva mai sprinten cu consum de 11-12 (o diferenta de 3 litrii la 100km se simt din plin la pret) in oras luam 1.6 16v nu 1.2 ca sa le remapam sa-ti consume mai mult pt "o idee" insesizabil mai sprintena mai ales la motorul asta... voi nu stiti sa schimbati intre 3200 - 4000rpm mers normal... îi face chiar bine acestui motor si la aceste turatii are si consumul optim...

                si pt Dan_Ionut timpul in care se ia viteza maxima nu se testeaza cu masina incarcata peste masa maxima admisa si nici cu 5 persoane in ea
                Last edited by dias02; 18 March 2012, 20:33.

                Comment


                • 140/h nu-i totuna cu 150/h la ascutitorile noastre )
                  De la 140 in sus Dzeu cu mila, vant, inarcare, deal, etc...
                  Si eu cu 150 kg distribuite bine am intins-o mai bine la 170 (pe ceas) decat gol, la vale desigur ))

                  Comment


                  • Originally posted by B997NDL View Post
                    la ce-ti folosesc ? sper sa ajungem si noi in curand sa se confiste masinile pt depasirea nesimtita a limitei de viteza. oricum ne indreptam in directia buna. cred ca e mai important sa te ajute masina cand ai nevoie. la depasiri aiurea iti poate salva viata.
                    Mai bine taci. Andrei a spus exact ce trebuie.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Originally posted by Sebi_NT View Post
                      ...Inainte de remapare daca aveam masina incarcata la dealuri schimbam a 3-a si masina abia urca, acum cu masina incarcata daca am demaraj urc cu a 5-a....
                      bancul saptamanii
                      vezi ca putin mai incolo e un lant, iar la capatul holului, e un urs. poate-i combini pe astia doi la o plimbare
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • cand ai drum prin piatra iti fac un test...asta ca sa nu ramai cu ideea ca eu vorbesc aiurea si eu ca sa nu raman cu ideea ca-ti place sa te bagi in seama

                        cand spun deal nu ma refer la pantele din cheile bicazului ci la un deal...si daca ai sa citesti cu atentie ai sa vezi ca srie si daca am demaraj...daca ai sa aduni toti factorii de mai sus s-ar putea sa fii nevoit sa combini tu lantul cu ursul...nu am afirmat ca plec de la baza dealului cu 30 si ajung in varf cu 100km/h am spus ca in situatia in care am demaraj urc cu a 5-a si nu sunt nevoit sa schimb treapta inferioara...sincer cand ai drum prin piatra cauta-ma si iti demonstrez...asa doar ca sa nu ma mai contrazici aiurea...si te invit si pe la noi la zoo sa bem o bere si sa vedem ursii...berea o dau eu...o seara buna
                        Last edited by Mr.Sebi; 19 March 2012, 23:33.
                        My ride

                        Comment


                        • Sebi_NT poate vrei sa zici rampele din Cheile Bicazului nu pantele ca nu urci la vale sau ceva... si nu inteleg de ce omori motorul cu a V-a in rampa... crezi ca-i face bine? mai rau il obosesti, poate doar daca ai peste 100km/h sa nu schimbi, dar asa la 60km/h cu tr5 e fix efectul placebo remaparea...

                          Comment


                          • cand urc un deal daca am demaraj si la baza dealului am 110=120 ajung in varful dealului undeva la 90 daca acea rampa nu este foarte lunga...si nu omor motorul...masina chiar nu cere sa schimb mai ales ca nu ma intereseaza sa am 120 in varful rampei...
                            oricum incepe sa devina offtopic discutia si nu are sens sa o continuam...parerea mea e ca se merita facuta resoftarea... nu vreau sa conving pe nimeni de nimic...mi-am exprimat doar punctul de vedere
                            Last edited by Mr.Sebi; 20 March 2012, 00:18.
                            My ride

                            Comment


                            • sebi, nu vorbesc din auzite si nici nu-mi place sa-mi dau cu parerea fara sa stiu despre ce vorbesc. am si eu 1.4 remapat, al dracu' daca in tr5 dupa 120km/h vezi vreo diferenta, la cat de lesinat e, de-abia la gol se simte ceva, daca mai bagi 1-2 oameni, deja l-ai "ars" si inainte de remapare, daca aveai demaraj, urcai cu tr5.
                              postul tau cam asta lasa sa se inteleaga, dupa remapare tr5 = tr3 dinainte. nici macar tr4 dupa remapare nu se compara cu tr3 de dinainte de remapare, asta ca sa spunem lucrurilor pe nume. nu contest ca se misca mai bine, dar nu-i avion.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • nici nu am afirmat ca e avion...eu unul merg des de la Piatra la Botosani si undeva dupa Targu Neamt este o rampa destul de lunga pe care inainte de resoftare cand aveam in masina sotia, copii si bagaje aproape de capatul rampei eram cu a 3-a cu tot cu demaraj, acum dupa resoftare am urcat si cu a 5-a toata rampa chiar daca la capatul acesteia mi-a scazut viteza cu 20-30km/h. Ideea de baza e ca se simte o diferenta si dupa parerea mea acea diferenta se merita...nu e o diferenta mare dar e diferenta de care ai nevoie...promit ca am sa fac un film la urmatorul drum...
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google