1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma inscriu si eu...dar pentru Craiova!

    Comment


    • Originally posted by mitosu View Post
      astept reactia lui TAVI.
      Eu zic sa-l punem la volan, la cat de inflacarat e dupa 1.2, macar daca ar fi 1.2 TCE .

      Edit: pe toti cu 1.2 ii auzi... trage mai bine ca 1.4, dar sa mor daca am vazut pe unu sa zica ca vrea sa faca o proba cu 1.4: liniuta, reprize etc... orice. Numai vorbe goale .
      Last edited by Nepotu123; 26 March 2012, 12:50.

      Comment


      • Originally posted by dias02 View Post
        1.2 16v e la valoarea unui 1.4 8v remapat... in concluzie 1.2 16v nu e submotorizat. Topicul se poate inchide
        Esti sigur? "Taxiul" meu 1.4 te asteapta.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Alex tu sa taci ))

          Originally posted by Nepotu123 View Post
          Eu zic sa-l punem la volan, la cat de inflacarat e dupa 1.2, ........................
          Va nimicesc
          Last edited by Octavian; 26 March 2012, 19:34. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Cezar, la mine ( adica stilul meu de mers, adica relativ tare, acceleratii bruste, depasiri dese) chiar a scazut consumul ( pe gpl, ca pe benzina scump dom'le). explicatia este destul de simpla: la aceleasi turatii ca inainte, un 1.6 este mai putin fortat (sau munceste mai putin) deci si bea mai putin. sa nu mai vorbesc de demaraje unde chiar nu mai trebuie sa ma rog de ea..1.2 e departe, iar la exterior il crapam fara probleme cu 1.4, cu pinioanele mele stock. cu ala de dci cred ca ma batea.

            Comment


            • Razvan respect pt munca ta.
              Dar tie iti face fata cu brio si un 1.4 remapat si un 1.6 mpi s-ar putea sa te faca de cacao.
              Las-o ca ai un 1.6 mpi si ala nu in toate mintile.

              Intre 1.4 si 1.6 sunt diferente clare, dar pe departe de ce povestesti aici.
              Imi pare rau ca aici nu am colegi mai dornici de forje cum e la voi (de cele mai multe ori ard benzina DEGEABA ) tare curios sunt cum iti trage utilaju fata de al meu.

              Comment


              • Din ce am inteles nu prea trage. Eu inca astept 1.2 la teste pe sosea, nu pe hartie.

                Comment


                • melcule noi posesorii de 1.2 suntem cei saraci iti dai seama ca daca aveam bani luam 1.6 16v deci greu sa gasesti pe cineva sa streseze un 1.2. e doar o parere. asa ca o umila citire din ce am simtit eu in primele trepte 1,2 e impiedicat fata de 1.4. la urmatoarele 2 trepte mai recupereaza ceva dar deja la viteze de peste 100 real pe gps parca e fortat motorasul pt un asa frigider, cine are alta parere sa o spuna . poate sa il turezi asa mereu peste 4500 sa fie cat de cat in miscare dar sincer imi pare un motor slabut pt. ce duce in spate.

                  Comment


                  • A incercat oare cineva sa conduca un 1.2 16v schimband numai spre turatia de cuplu maxim (4250 rpm) pentru o perioda de timp sa vada daca mai "pare" submotorizat? Cred ca si multi se sperie de zgomotul facut si astfel taie repede din viteze(ma includ si eu, nu pot schimba la 3750 ca deja-i raliu in masina d-apai la 4250 rpm). Cam la asta zic eu ca se rezuma toata treaba, la lipsa antifonarii care te face sa conduci ca pe batrana dacie in 4 viteze fara turometru "dupa ureche" si astfel ajungi sa mergi din ce in ce mai jos ca si turatie pana nu mai trage deloc(cat mai confortabil pt liniste in masina). Am mers cu un Golf 5 1.6 102 cp, si cel care o conducea cred ca se ducea mai mereu aproape in 4000 rpm si dadea senzatia de vlaga oricand(da nici nu se auzea nimic in masina).
                    P.S.: Am mai zis-o, am mers cu Symbol 2007-2008 cu 4 persoane in masina si nu mi s-a parut submotorizat deloc(veneam de la 1.4 remapat). Daca ma punea cineva sa ghicesc, juram ca-i 1.4 16v 94 cp. Poate era si de la bautura atuncea, dar stiu sigur ca cel care conducea schimba in jur de 3500-4000 rpm.
                    Last edited by andreyi; 27 March 2012, 21:33.

                    Comment


                    • pai nu dupa ureche conduci?! stai cu ochii pe turometru ? mie imi place ca se aude tractorul ca stiu destul de exact cate turea am la orice ora . nu cred ca poate cineva sta cu ochii pe turometru.

                      Comment


                      • Comparatia cu tractorul in opinia mea este un calificativ cam exagerat.
                        Last edited by Szente Sandor; 31 March 2012, 22:23.

                        Comment


                        • eu vorbeam de a mea care e diesel.

                          Comment


                          • Cine stie? Poate in viitor vor fi fabricate si tractoare Logan?

                            Comment


                            • se vede ca nu esti vechi pe forum de ani buni, diselurile sunt tractoare si benzinarele sunt polizoare, asta nici nu mai e considerata jignire de multa vreme, mai ales cand proprietarul isi catalogheaza masina ca fiind tractor/polizor
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Sa le lasam naibii de polizoare, m-am lamurit deja cu motorizarile astea, sunt ieftin de intretinut, taxe mici si atat. Cand va mai aud de reprize, liniute, 200km/h ...
                                Toate sunt cam acelasi lucru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google