1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by piroman22 View Post
    Daca nu motoarele mici cu turbo sunt viitorul atunci de ce se implementneaza si in F1 din nou motoare turbo??
    link
    it's official: the 18,000 rpm, 2.4-liter V-8 is now on its deathbed in Formula 1, its 12,000 rpm 1.6-liter four-cylinder turbo replacement announced today for the 2013 season. The goal: a "greener" series, cutting fuel consumption by 35 percent.
    1 pt consum mai mic

    2 pt poluare ceva mai putina

    formula 1 se vrea a devini ceva eco, green, shit pentru a-si atrage mai multi fani/fonduri/sponsori. de aia au introdus si sistemul kers (energie free, regenerativa)

    asta pt ca in ziua de azi, marketingul ii spala pe unii pe creier si tot ce e green, eco, bio, led se vinde

    de ce crezi ca s-a renuntat la turbo in anii obzeci, in formula 1? sau crezi ca turbo e ceva actual, nemaivazut, nemaiauzit, de viitor? pt ca masinile erau f. dificil de controlat din cauza puterii neliniare, erau f.f.f. multe accidente, motoarele nefiabile. bine, pe atunci limita de putere era aproape dubla fata de ziua de azi in F1.

    chit ca vor baga din nou motoare 1.6 turbo, puterea va fi limitata la exact aceeasi valoare ca a motoarelor de 2.4 aspirate, din sezonul asta.
    internal combustionizer

    Comment


    • Fratilor, motoarele astea aspirate, mici gen 1.2, 1,4, cum se exploateaza?
      Adica in functie de incarcatura, urcare, coborare, depasiri si de exemplu daca stai in spatele unui tir cu 65-70 ii dai a 4-a si o tii turat la 2500 sau mergi in a 5-a la 1800 ture?
      Sau la deal?Sau depasirile, voi ii dati inferioara sau preferati sa nu va bagati?

      Comment


      • alea de f1 vor avea mai mult de o singura turbina, foarte probabail vor fi 4 bucati. pe 1.2 se va pune 1. deci nu va ajunge la 500cp de consumat, asta s-o credeti voi ca un cuplu de 150Nm la 1500rpm se obtine arzand mai putina benzina decat la non-turbo ecologie? 35% consum mai mic? sa inteleg ca 1.8t de la folxvagin consuma 7% in oras, pt ca 2.0i bea 12? unii cred ca luati de bun ce se pune pe iutub, nu mai aveti filtrul gandirii, ala zace in raft din 1990 incoace...eu zic sa va reveniti. putere mai multa inseamna sa arzi mai multa gazolina, nu mai putina, in nici un caz. si ca 1.2 turbo ma va "face" pe autostrada (apropo, pe care? avem?) depasindu-ma cu 186-187km/h cand eu merg cu 185, mi se rupe. n-o sa mor de ciuda, tocmai ca-s constient ca 115>105. dar asta va fi singura diferenta notabila, 1-2km/h la topspeed. de consumul ala cu 35% mai mic o sa mai radem noi, dar numa' astia cu aspirate...
        @dan_ionut. in conditiile in care motorul are 75cp la 5700rpm, 107Nm la 4000rpm, tu cum crezi ca ar trebui exploatat? cu 1800rpm la deal, in tr5, unde dezvolta in jur de 20-25cp?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by Dan_Ionut View Post
          Fratilor, motoarele astea aspirate, mici gen 1.2, 1,4, cum se exploateaza?
          Adica in functie de incarcatura, urcare, coborare, depasiri si de exemplu daca stai in spatele unui tir cu 65-70 ii dai a 4-a si o tii turat la 2500 sau mergi in a 5-a la 1800 ture?
          Sau la deal?Sau depasirile, voi ii dati inferioara sau preferati sa nu va bagati?
          schimba intre 3000-4000rpm daca vrei sa exploatezi corect motorul (bineinteles atunci cand s-a incalzit)

          Comment


          • Dacia recomanda pt 1.2 16v(75cp) de pe Logan sa cuplezi treapta a 5-a pe la 70km/h! adica intre 3000-3500rpm!
            Ma intreb cati fac asta?!...
            Eu o cuplez la 50!

            Comment


            • Si dupa ce o cuplezi cate ture ai 1300 ? Nu e prea bine.Ideea e cand schimbi treapta de viteza sa nu iti cada sub 2000 de ture.
              sigpic

              Comment


              • am 1500-1600rpm la 50km/h in a 5-a!

                Comment


                • Mi se pare subturat.Eu de obicei merg in jur de 2000-2200.Si schimb la 2600-2800.Si cade fix la 2000.
                  sigpic

                  Comment


                  • Cand vezi benzina 6 lei, parca ai baga si a 8-a la 50 km/h ). Si eu as exploata masina corect, dar uneori ... te mai uiti si la consum.

                    Comment


                    • Turatie mai mica nu inseamna neaparat consum mai mic.Mai ales cand vine vorba de subturat.
                      sigpic

                      Comment


                      • Pai ce consideri tu ca inseamna subturat?
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • Subturat mai inseamna sa ai greutate pe ea si s-o tii in a 5-a la 60.

                          Comment


                          • daca mergi cu 50-60 km/h pe plat, constant, cu a 5-a, e ok. Daca insa incerci sa ii dai cox ... va consuma mai mult decat daca ii dai a 3-a si o calci pe coada.

                            Comment


                            • Cum ai masurat?

                              Eu iti spun ca in ambele cazuri consumul e ''cel putin'' acelasi, depinde pana unde vrei sa urci cu viteza si in cat timp

                              Diferenta e ca e mai OK si demaraj bun pe tr III.

                              Comment


                              • Nu e "cel putin acelasi"! Daca ai consum instant la CB fa o incercare, compara si spune-ne si noua cum sta treaba!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google