1.2 16v Submotorizat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E cum e 1.2 la 1080 kg, nu e sport,e sa merga necesarul sa consume putin sa mearca cu viteza cat de cat ca doar nu ne luam la intrecere.
    Last edited by 77sky; 23 July 2012, 23:08.

    Comment


    • La utilizare normala masina nu e submotorizata.
      Sambata am facut un drum de 30 de km cu remorca incarcata cu 2 motociclete de motocross si 3 biciclete dintre care una legata peste motoare.(infranare aerodinamica suplimentara) In masina 4 persoane, porbagaj plin si AC pornit. In situatia asta pot spune ca masina abia se misca. La intoarcere am fost in total 6 persoane in masina, bagaje in portbagaj, 2 motoare si 4 biciclete pe remorca(de data asta nu am mai legat biciclete peste motoare), viteza maxima cu care am mers a fost 90-100, fara AC. Incarcatura suplimentara la intoarcere a fost aproximativ echivalentul folosirii AC la dus.
      Consumul nu l-am monitorizat precis, a crescut de la 6,9 la 7,1 sau 7,2 media pe 1000 si ceva de km.

      Comment


      • as fi curios daca a incercat cineva rulota la 1.2! 1.4 am inteles ca are consum cam 10%!

        Comment


        • Daniele fii sigur ca daca merge la 1.4 merge si la 1.2 fara prea mari probleme

          Piromane daca merge la asa greutate inseamna ca datele oficiale SUNT CORECTE . DECI NU E CHIAR ASA O LEGUMA MOTORUL ASTA. DACA TE DUCE DIN PUNCTUL A IN B E OK.
          Last edited by ilie42; 23 July 2012, 14:15. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Nu stiu ce intelegeti voi prin "merge"... se invarte roata sau ce? Daca ma apuc si leg un cap-tractor dupa 1.4 mpi si merg cu el tras 10 km inseamna ca dupa 1.4 mpi "merge" sa legi un cap-tractor? .
            Rulota "nu merge" dupa 1.4 mpi si nici dupa 1.2 decat daca vrei sa-ti bati joc de banii tai, de confortul tau la drum, de siguranta ta si de masina. Ele si asa sunt lesinate cand bagi 4-5 pers in ele sau bagaje, daca-i mai legi si o rulota sau cine stie ce remorca cu incarcatura ce rezolvi? Un consum urias, un motor suprasolicitat.. de depasiri sau altceva n-are rost sa mai vorbim.
            Daca vreti faceti o proba... incercati sa tractati o masina mai micutza, un polo sau ceva, cantaresc aproape sau putin mai mult cat o rulota complet utilata si o sa vedeti ce "bine" mergeti, o sa va doriti rulota sau remorca .

            Pentru rulota, remorca si alte acateruri se recomanda un diesel cu putere bunicica, cuplu mare care sa fie capabil sa urneasca rulota sau remorca fara sa-si dea duhul, la un consum rezonabil.

            Ps. sa nu mai vorbim de suspensia masinii, ca o remorca sau o rulota apasa/ridica de masina in functie de denivelari, cine a mers cu remorca stie ce "frumos" face masina.
            Last edited by Nepotu123; 23 July 2012, 18:59.

            Comment


            • da mai, motorul pe benzina nu e facut sa fie chinuit, numai ala pe motorina trebuie sa tragi pe el cat poti..... ce sa-ti povestesc .... motorul pe benzina trebuie sa mearga numai in relanti, fara sarcina daca se poate, daca dai drumul la aer conditionat deja il chinui...

              terminati cu prostiile astea!

              Comment


              • Originally posted by piroman22 View Post
                La utilizare normala masina nu e submotorizata.
                Sambata am facut un drum de 30 de km cu remorca incarcata cu 2 motociclete de motocross si 3 biciclete dintre care una legata peste motoare.(infranare aerodinamica suplimentara) In masina 4 persoane, porbagaj plin si AC pornit. In situatia asta pot spune ca masina abia se misca. La intoarcere am fost in total 6 persoane in masina, bagaje in portbagaj, 2 motoare si 4 biciclete pe remorca(de data asta nu am mai legat biciclete peste motoare),...............................
                Inuman.
                Eu cel mai mult am carat (in masina) aprox 380 kg si a trebuit sa ma intrebuintez la modul cel mai serios de toata puterea motorului de multe ori, pe traseu relativ scurt (50 km, mers ceva mai tare 120-130/h). Pe oras se misca, extraurban da sa moara )

                Originally posted by Nepotu123 View Post
                .........................
                Pentru rulota, remorca si alte acateruri se recomanda un diesel cu putere bunicica, cuplu mare care sa fie capabil sa urneasca rulota sau remorca fara sa-si dea duhul, la un consum rezonabil.
                .............................
                Hai...serios?
                Daca sunt nevoit sa car o remorca sau greutate mare pe distanta scurta o data intr-un an, trebuia sa iau dizal nu? Sau trebuie sa nu ma incumet la sa ceva ca nu merge...
                Last edited by Octavian; 23 July 2012, 19:18. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Colegul se refera la mersul obisnuit cu remorca/rulota si nu odata in an! Daca stii ca tragi rulota cu masina nu cumperi 1.2 sau 1.4.

                  Comment


                  • Originally posted by adaniel69 View Post
                    da mai, motorul pe benzina nu e facut sa fie chinuit, numai ala pe motorina trebuie sa tragi pe el cat poti..... ce sa-ti povestesc .... motorul pe benzina trebuie sa mearga numai in relanti, fara sarcina daca se poate, daca dai drumul la aer conditionat deja il chinui...

                    terminati cu prostiile astea!
                    Ai mers vreodata cu Logan cu remorca, indiferent de motorizare ca sa sti cat de cat ce vorbesti, sau imi vorbesti de pe discovery channel? Eu am mers, si nu cu 1.4, cu 1.6 mpi... si a 2-a oara nu mai vreau. Pe langa faptul ca tragi de masina ca de un caine mort, ai un consum de tir si e posibil sa o dai in rau de mare de la atat balans.

                    Octavian: ma refer la o utilizare frecventa a masinii cu remorca/rulota. Te intreb si pe tine, ai mers vreodata cu Logan cu remorca ca sa vezi cum se comporta?


                    PCH: ai prins ideea!

                    Comment


                    • @Octavian
                      Motoarele cantaresc 100 de kg "bucata" deci daca faci un calcul incarcatura pe remorca ar fi aprox 250-260kg cu tot cu biciclete, in portbagaj am avut scule, echipament de motocross niste haine de schimb si cateva sticle cu apa si suc, deci nu cine stie ce greutate - mai mult volum, iar pasagerii canteresc intre 45 si 80kg... Daca erau pasageri de 100+ nici nu incapeau )
                      Chiar si asa incarcata doar de 2 sau 3 ori am schimbat pe la 4000 in rest am accelerat finut.

                      Dieselul se preteaza la tras remorci, la greutati mai mari sau asa ceva pt ca are cuplu la turatii mai mici dar asta nu inseamna ca benzinarul nu se descurca.
                      Last edited by piroman22; 23 July 2012, 19:41.

                      Comment


                      • @Nepotu123 - daca esti manelist... balansul nu iti face rau! Glumeam binenteles!
                        Nu am tras de remorca, dar am tras masini la bara rigida si nu e o senzatie prea placuta intr-adevar, iti cam da suturi si te cam zgaltaie...

                        Masina nu e submotorizata daca stii sa o exploatezi! Pentru mine asta e foarte clar.
                        Cei ce vorbesc in necunostinta de cauza ii rog sa se abtina.

                        Comment


                        • Originally posted by PCH View Post
                          Colegul se refera la mersul obisnuit cu remorca/rulota si nu odata in an! ................
                          Extraordinar cum colegu a facut referire asa intamplator la remorca si alte cele dupa postul lui Piroman...

                          Originally posted by Nepotu123 View Post
                          ...................................Te intreb si pe tine, ai mers vreodata cu Logan cu remorca ca sa vezi cum se comporta?
                          .......................
                          Nu.
                          Am mers cu Dacia 1300 si pe post de remorca un Mertan bot de cal de 1700 kg (60 km)
                          Last edited by Octavian; 23 July 2012, 21:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • ala fata de rulota sau remorca macar e aerodinamic

                            Comment


                            • la acest motor de 1.2 n-are rost sa ii pui rulota. Cu siguranta ca s-ar urni, dar ar fii de rasul lumii. Bine ca nu vreti sa incercati sa puneti o rulota la un matiz . La un duster ar mai merge.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                Nu.
                                Am mers cu Dacia 1300 si pe post de remorca un Mertan bot de cal de 1700 kg (60 km)
                                Pana la urma poti pune remorca/rulota si dupa Lastun . Daca o urneste din loc asta nu inseamna si ca "merge". La fel e si cu Loganu' de 1.2 respectiv 1.4. Ca se mai intampla din an in pasti sa mai legi o remorcuta de ele, asta e partea 2-a dar ca sa-ti iei 1.2 stiind ca mergi frecvent cu remorca e prostie curata.
                                Sa nu mai vorbesc de o rulota ca la 800-900 kg masa cat au, plus aerodinamica unui camion e sinucidere curata sa tragi cu Loganu de ea, indiferent de motorizare, nici dieselu' de 90 cp nu cred ca s-ar descurca prea bine, benzinarele nici atat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google