eu cred totusi ca un tractor ca al meu ar duce si rulota, mai ales daca ii fac un stage2. normal ca nu i-ar fi prea usor si logic ca ar creste consumul. dar cum spunea si "nepotu" mai conteaza si cuplul.
1.2 16v Submotorizat?
Collapse
X
-
In caz ca nu stiati, cu rulota nu se depaseste 80 km/h, asa zice Legea, deci pe parte de aerodinamica nu sunt probleme asa mari nici macar pentru un motor de 1.2 care are tot 75 de cai (teoretici si mai turati, ce-i drept) precum ala de 1.4.
Offtopic: Cuplul e foarte important, dar in sensul sa fie lat si plat pe grafic, ceea ce la diesel nu e cazul. Avantajul e boost-ul din turbina, la tractor.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Si poti sa mergi in regim de limitare de fiecare data cand ai greutate ? Dar greutate = bagaje full + 1000 kg rulota, nu 4 persoane si 3 geamantane. Nu mai vorbim de ambreiaj care pica mult mai repede. Pleaca din bucuresti pana in Targu Mures cu rulota si masina full asa cum spui, schimba in limitare si zi-mi ce senzatie ai cand ai ajuns acolo. Probabil n-o sa-ti mai trebuiasca rulota, indiferent ce motorizare otto ai avea pe logan.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by Nepotu123 View PostPana la urma poti pune remorca/rulota si dupa Lastun . ............Ca se mai intampla din an in pasti sa mai legi o remorcuta de ele, asta e partea 2-a dar ca sa-ti iei 1.2 stiind ca mergi frecvent cu remorca e prostie curata.
..................................
Daca trebuie din an in pasti ce naiba faci, o tragi dupa tine si gata.
N-am spus niciunde ca se descurca onorabil sau alte tampenii, dar o tragi da-o drac.
Si nu vorbeam de rulota (chiar si gratis s-o primesc, n-as merge in concediu cu ea trasa de benzinar 75 cp) ci de o remorca de 200-400 kg.
Am spus ca la aprox 380 kg pe a mea a fost gata treaba, adio depasiri (o faci asa lansat daca ai sansa).
Astea mici cel mai bine merg goale, sau maxim cu soferul...
Comment
-
terminati mai cu circul!
am intalnit pe cineva care avea logan 1.4 si avea rulota dupa el si spunea ca se duce in Olanda!!!!
Capisci???????Attached Files
Comment
-
De ce va mirati atat? Eu personal am tras cu o motorizare de 2.5 o platforma cu o masina pe ea si aveam momente cand imi ziceam ce draq are ca nu trage cum trebuie... depinde ce ne dorim si ce anume asteptam de la masina in aceea clipa. Cu toate ca am carlig inca nu am mers cu rulota sau remorca cu ea doar cu stativul de biciclete (3 la numar + bagaje + 5 persoane) si nu m-am simtit in inferioritate legat de motorizarea pe care o detin.
Daca simtiti nevoia de cai si cuplu atunci nu uitati cat ati platit pentru aceea masina
Comment
-
motorizarile 1.4mpi si 1.2 16v sunt gandite pt greutati normale, pana la 5 pers si posibilitatea de a pune portbagaj deasupra. Daca trebuie pt tractare, sunt motorizari mai mari 1.6 16v sau 1.5 dci. Eu cred ca si cu remorca se descurca bine, deoarece nu trebuie sa se depaseasca 80/h. Problema e daca trebuie sa urci cu remorca...acolo e nasol.
Comment
-
Originally posted by TM-00-000 View Postmotorizarile 1.4mpi si 1.2 16v sunt gandite pt greutati normale, pana la 5 pers si posibilitatea de a pune portbagaj deasupra. ...................................
1.4 si 1.2 au fost si sunt (1.2 ca asta a mai ramas la 75 cp) pt trafic preponderent urban, cu sarcina mica, adica 1-2 pers.
Unde sa pui la 75 cp benzina aspirat 4 pers in masina extraurban....? Adica ai unde, dar te misti in reluare la orice manevra faci, dar mai sa pui si portbagaj sus...nu mai spun daca vrei un pic si de racoare in conditiile astea, ai terminat-o complet, mai mult decat complet.
E lesinata si asa pe caldurile asta cu AC-ul pornit, merge zici ca are rotile in smoala topita.
Nicicare n-au fost gandite sa tragi rulote, remorci, pluguri, etc.
Pt 3-4 pers si portabagaj suplimentar se preteaza 1.6 16V de la benzinare si dci 85-90 cp de la dizal (ala de 70 cp e si el mort cu 5 pers si AC-ul pornit).
Ganditi-va ca Loganu e in clasa Fiesta, Polo, Fabia etc, nu Golf, Focus, Megane etc....
Comment
Comment