If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vrei sa mergi confortabil iei 1.6 16v dar dai cu 10 lei-urban si 5 lei-extraurban pentru fiecare 100 km parcursi fata de 1.2 (la max 100 km/h).
Vrei economic folosesti 1.2 16v dar ai frustrari la depasiri si la viteze peste 100 km/h .
Nu prea, defapt nu din pc meu de vedere.
1.4 si 1.2 au fost si sunt (1.2 ca asta a mai ramas la 75 cp) pt trafic preponderent urban, cu sarcina mica, adica 1-2 pers.
Unde sa pui la 75 cp benzina aspirat 4 pers in masina extraurban....? Adica ai unde, dar te misti in reluare la orice manevra faci, dar mai sa pui si portbagaj sus...nu mai spun daca vrei un pic si de racoare in conditiile astea, ai terminat-o complet, mai mult decat complet.
E lesinata si asa pe caldurile asta cu AC-ul pornit, merge zici ca are rotile in smoala topita.
Nicicare n-au fost gandite sa tragi rulote, remorci, pluguri, etc.
Pt 3-4 pers si portabagaj suplimentar se preteaza 1.6 16V de la benzinare si dci 85-90 cp de la dizal (ala de 70 cp e si el mort cu 5 pers si AC-ul pornit).
Ganditi-va ca Loganu e in clasa Fiesta, Polo, Fabia etc, nu Golf, Focus, Megane etc....
Eu am mers cu 5 pasageri + a.c si bagaje in conditii bune, tragea bine...asa ca nu e asa de lesinat motorul asta. Bineinteles ca daca intra 5 obezi de 1000 kg normal ca nu mai trage bine
Eu am mers cu 5 pasageri + a.c si bagaje in conditii bune, tragea bine...asa ca nu e asa de lesinat motorul asta. Bineinteles ca daca intra 5 obezi de 1000 kg normal ca nu mai trage bine
Acum fiecare percepe in felul lui ce inseamna sa traga bine.
Pt mine ca sa traga decent Loganu benzinar incarcat cu 4-5 pers (nu mai pun si bagaje si AC) ii mai trebe vreo 25-30 cp.
O masina de 130 nm in viteza 1 are in jur de 800 nm. Caii putere maximi sunt pe la 5300 rpm, cuplul porneste primul, acea forta G defapt e de la cuplu defapt.
Precum bine stiti, iubitori ai masinilor, atunci cand luam o masina ne uitam la motor. Unii sunt interesati de capacitatea cilindrica de putere, consum iar altii sunt interesati …
Cuplul nu se activeaza, e o forta in directa corelatie cu puterea. E normal sa fie cuplu mare la roata, d-aia exista cutia de viteze, pentru multiplicare si demultiplicare, altfel lasau motorul conectat direct la roti. Cuplul specificat in fisa tehnica este la arborele cotit, altminteri 130 Nm nu-ti ajung nici sa urci bordura.
Prea multe vise umede, cuplul adevarat il ai la motorizari mari, graficul lat si plat, nu 6000 de Nm pe o plaja de 1500 RPM, ca la diesel, ca e muciinceai, comparativ cu un 4-8 litri aspirat.
Bine ca vorbim de lucruri sfinte pe forum de trascarabete cu motoare de storcator de fructe..
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
"Cuplul nu se activeaza"-- ma rog...... "activeaza" la figurat ziceam doar. Dap,cuplu ala e mortal pe plaja de turatie lunga cum era la ceva audi parca, de la 1700 la 6000 parca cuplu de 600 nm sau cat o fi fost,ceva de genul,iti dai seama ce e aia...... Si la cele benzinare gen 1.2 tce,au cuplu de 190 nm pe plaja lunga de turatii fata de asta aspirat.
"Bine ca vorbim de lucruri sfinte pe forum de trascarabete cu motoare de storcator de fructe.."--da asa este,dar nu vad sensul masinilor de 3453453 L .......
Last edited by fanrenault; 28 July 2012, 16:00.
Reason: Automerged Doublepost
Cand o sa conduci una, o sa vezi sensul. Bentley, Mercedes AMG, BMW M, Lamborghini, Pagani Zonda, Aston Martin, muscle car, etc. Toate motoare mari, uzine. Lucruri sfinte taica.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
"Bine ca vorbim de lucruri sfinte pe forum de trascarabete cu motoare de storcator de fructe.."-- mai bine ma antrenez sa merg cu bicicleta cat mai rapid si sa rezist pe distanta cat mai lunga,decat sa trisez apasand o pedala )) Ca si un copil poate sa fie "cel mai puternic" in masina aia
Cand o sa conduci una, o sa vezi sensul. Bentley, Mercedes AMG, BMW M, Lamborghini, Pagani Zonda, Aston Martin, muscle car, etc. Toate motoare mari, uzine. Lucruri sfinte taica.
Daca vrei sa te folosesti doar de caii,pai o turezi pana peste 5000 rpm si te stoarce de benzina )
N-ai cum sa folosesti doar caii .
Raspunsul de ce am nevoie de 25-30 cp in plus ti l-ai dat singur, sa nu fiu nevoit mai tot timpul la o manevra sa ma folosesc de turatia max resp puterea max (ceea ce si fac) inimaginabila de 75 cp, pt ca asta presupune la 1.2 resp 1.4 incarcat daca vrei sa te misti decent cu 250-300 kg in carca.
Cuplul de vis de la dizal am spus, am vazut ce poate dci 70 cp si incarcat si gol, e bun la consum si cam atat, tot mort e cu 300 kg.
"Cuplul de vis de la dizal am spus, am vazut ce poate dci 70 cp si incarcat si gol, e bun la consum si cam atat, tot mort e cu 300 kg." E mort cand accelerezi 0.100 la putin peste 4000 sa scoti timpul 0.100 bun ,nu il scoti. Cuplul e apacitatea unui automobil de a urca o pantă foarte abruptă (sau cand e plina masina) indiferent de timpul în care se face acest lucru.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment