Uite ca m-ai convins ca 1.4 GPL e "fortza", chiar vreau sa-mi cumpar...pacat ca nu se mai fabrica!
1.2 16v Vs. 1.4 8v
Collapse
X
-
Si cum spuneam, prefer 1.2 16v in dauna lui 1.6 MPI Euro 5, care chiar e o "dauna" de motor, are timp cu o sutime mai bun ca un 1.4 antic, consuma mai mult, e un motor sufocat, cilindree mai mare, taxe mai mari (de banii de pe taxa + costul de 1.6 din fabrica ii bag GPL sa o alerg), las matematicienii si fizicienii cu doctorate, inca in viata, sa calculeze diferentele de taxe, nu ma intereseaza, stiu ca sunt mai mari.
Comment
-
Nu stie nimeni daca motorul de pe DSN are 16v?!
@samy0388: uita-te la tine in talon si spune-ne ce scrie la "motor - tip". Daca scrie K7J, inseamna ca e tot motorul de pe Logan, deci 8v. Daca scrie K4J, inseamna ca are 16v.
Sunt curios sa stiu, pentru ca mi-am luat-o grav de la DSN, si asta cu tot cu remaparea mea...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Motorul la SuperNova este 1.4 MPI 8v, cod E7J, o generatie mai veche nitel nu K7J cum este Loganul 1.4. Motorul de Logan e monobloc, iar cel de SuperNova are camasi.
Comment
-
lasati fratiilor 1.2 1.4 1.6 mai bine le lsam acasa mai facem sport o rola,o bicicleta etc
va dati la linii toata ziua "aia vs aia "
on topic : Asa e 1.6 85cp e super "gatuit " de catalizatoare vezi doamne e eco mie chiar miar place un 1.2 16v are un sunet placut peste 4000 de ture taxe micisigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostMotorul la SuperNova este 1.4 MPI 8v, cod E7J, o generatie mai veche nitel nu K7J cum este Loganul 1.4. Motorul de Logan e monobloc, iar cel de SuperNova are camasi.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by romeo-alex View Postincarca-le aici si lamureste-ma
Originally posted by lau911 View Postlasati fratiilor 1.2 1.4 1.6 mai bine le lsam acasa mai facem sport o rola,o bicicleta etc
..........................
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostSi cum spuneam, prefer 1.2 16v in dauna lui 1.6 MPI Euro 5, care chiar e o "dauna" de motor, are timp cu o sutime mai bun ca un 1.4 antic, consuma mai mult, e un motor sufocat, cilindree mai mare, taxe mai mari (de banii de pe taxa + costul de 1.6 din fabrica ii bag GPL sa o alerg), las matematicienii si fizicienii cu doctorate, inca in viata, sa calculeze diferentele de taxe, nu ma intereseaza, stiu ca sunt mai mari.
Comment
-
O dam in offtopic cu masina mea lovita, in caz ca n-ai citit bine masina mea a fost lovita cand am dat-o de buna voie fostei prietene...iarna.
Eu ma refeream la 1.6 85 cp ca e foarte prost, nu la 1.6 90, ala e ok. Daca faceau 1.4 euro 5 era deja prea de tot.
Comment
-
Nici eu nu sunt de acord cu actualul 1.6 E5. Ori iti iei 1.2 16v daca vrei un consum mai mic, eventual circuli mai mult in oras si te poti impaca cu neajunsurile generate de puterea mica, ori 1.6 16v daca vrei mai mult de la masina si esti dispus sa suporti consumul mai mare. De ce sa n-am 105 cai in loc de 85, daca motoarele consuma la fel? Iar diferenta aia de bani intre 1.6 mpi si 1.6 16v la aceeasi echipare nu mi se pare deloc prohibitiva, sa zici ca dai cine stie ce suma.
Comment
-
>>>
deci .....
legatura era intre 1.2 si 1.4 .... aseara de la munca pana acasa adica vreo aproximativ 30 km drum si inafara si in oras ... motorul de 1.2 al amicului meu sa comportat super bine .... un pic parca mai slab pe plaja de 2000-2500 (2700) ture dar peste aceasta valoare da clasa la motorul de 1.4. Eu am un 1.4 remapat care in momentul de fata a fost sifonat frumos de un dobitoc si sincer motorul de 1.2 cu doua persoane de 85 Kg in masina si cu vreo 20 kg in porbagaj sa comportat pe plaja de 2700 - 3100 ture mult mai bine decat remapatu meu de 1.4. deci cred ca daca e sa am dauna totala voi ramane pe varianta 1.2.Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostEu ma refeream la 1.6 85 cp ca e foarte prost, nu la 1.6 90, ala e ok.
dupa asa afirmatii nu cred sa te mai ia cineva in serios.
Originally posted by Nicosianu View Post... am un Logan 1.4MPI remapat si un pic modificat (tuning exterior) ...
inlocuirea lui va fi ori cu un 1.2 16v ori cu un 1.6MPI .... 1.6 MPI nu prea as dori deoarece consumul e enorm fata de ce aveam eu pe 1.4 (6,9-7,1 in oras schimbat la 2500-3000 rpm)
medie consum 1.6
7.25% fata de 7.82%
cate exagerari si idei preconcepute, dumnezeule.
diferentele intre TOATE motoarele de pe logan sunt atat de mici, incat nici n-ar merita mentionate, dar in ochii multora parca ar fi de la pamant la luna... de 10 ori.
oameni buni, conduceti si voi motoare de la 3 litri in sus si o sa-mi dati dreptate. chiar nu merita atat de multa vorbaraie pentru motoarele astea. nu are rost sa va laudati fiecare in parte motoarele pe care le aveti si sa spurcati pe cele ale celorlalti. si despre consum e valabil.
sau asta e natura romanului nativ si scopul in viata?
ps. scuze de double post. nu merge edit.internal combustionizer
Comment
-
Si despre ce ai vrea sa se discute pe forum? Despre motorul de 4.2 al unui bolid?
Se va vorbi despre 1.2, 1.4 si alte asemenea.
Iar legat de motoarele de 3.0, crede-ma ca dupa un timp ti se par lesinate si astea.
Deci, fiecare sa vb despre ce pofteste, atata timp cat tine de topic, nu? Pentru ce sa se ingradeasca dreptul la libera discutie?
Asa cum dumneata consideri 1.2, 1.4 si celelalte motorizari lesinate, asa si mie mi se pare motorul de 3.0 lesinat.
Insa oare este?
Comment
-
Daca vorbim de 3.0 tdi de la VAG, desi toata lumea il lauda si il preaslaveste, mie mi se pare lesinat. Mi se pare lesinat in comparatie cu 3.2 benizina.
Am mai zis-o si o s-o mai zic in continuare, mie diesel-ul nu-mi da nici o senzatie "waw". Singurul avantaj pe care il vad, este confortul oferit la drumuri lungi. Dar cum multa lumea arde gazu' prin orase... sa conduci un diesel in oras mie mi se pare peste mana.
Aceasta este declaratia pe care o dau, o semnez si o sustin.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment