ce spui tu eu am stiu-to demult de aia mi-am luat si eu pe benzina , ca de nu stiam, a-mi luam dizel. dar nu toti stiu chestia asta. dizelu e puterea si benzina e viteza. corect.
1.2 16v Vs. 1.4 8v
Collapse
X
-
Originally posted by b 98 tul View Postpana te obisnuiesti cu el e zgomotos . dupa nu mai este .
1.2 este totusi un motor de 1149cmc si totusi cel putin tehnic are tot 75cp doar ca la o turatie mai mare decat 1.4 dar asta e la 16 v turatiile sunt mai mari.
Originally posted by Dan_Ionut View PostSunt motoare aspirate pana la urma.
1.2-ul este 1150 defapt, iar 1.4 este 1399, diferenta fiind destul de mare.
Revenind la partea cu aspiratul.Motoarele astea au fost gandite sa reziste in timp, in special la turatii mari, nu au turbina, deci scapi de niste costuri dupa 100.000km si pretul de achizitie din start e mai mic lipsind puterea si cuplul.
Din ce mi-a explicat si mie un nene care are permis de pe vremea cand se semnaliza cu mana, si care si-a achizitionat Logan (tipu e instarit deci putea sa-si ia ceva cu turbina).
Mi-a spus ca francezii au motoare cu biela inclinata cu un nr de grade (si aici sper sa ma corectati) ca sa transforme motorul in unul de turatie, germanii au biela mai scurta(sau ceva de genu) ca motoarele lor sa fie folosite la turatii mai mici, iar rusii au biela dreapta fara inclinare pentru ca asa i-a dus capul.
Zgomotul e ok, dupa 3000 de ture incepe albinuta sa zumzaie, dar de asta avem cd-playere, in rest nici antifonarea la Logan nu e prea stralucita...
Pt cine m-a intrebat: la 3000 rpm in tr5 am 100km/h
Comment
-
DACA E O diferenta e clar ca cele euro 3 sunt mai potente cu ceva caluti in real fata de cele mai noi. nu pot fi la fel, tot 75cp decat daca au ceva modificari la soft. DESI SI LA 1.2 spun ca tot 75 e4 si e5 . totusi de ce nu au scos si 1.4 e 5? FOARTE CIUDAT . poate exista cineva care a condus ceva timp si motorizarea 1.2 cu e 4 ca apoi sa comduca si e5 sa spuna daca simte ceva diferente de putere .
Comment
-
euro 3 sau 5 ce conteaza ? ca doara astea n-au de a face cu viteza sau puterea. ci cu poluarea. euro 5 polueaza mai putin ca euro 3 de exemplu. si motoru de 1,4 ca putere e la fel cu motoru de 1,2. au aceiasi cai putere. si ce e adevarat motoru de 1,2 merge mai turat decit ala de 1,4 sau 1,6. asta se stie. orice motor mic merge mai turat ca orice motor mai mare. dar ce conteaza ? consumul e aproape la fel. motoru de 1,2 consuma cu foarte putin - mai putin decit ala de 1,4. cu cit e mai mare motoru sau cu cit sint mai multi cai putere - consuma mai mult. asta e lege. motor mic= consum mic. motor mare= consum mai mare. e foarte simplu. eu macar am citit carte. stiinta fratilor nu vrajeala.
Comment
Comment