1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt posesor de Logan 1.2 si sunt multumit.Taxe mai mici pentru 1.2,consum mai putin 5 in afara(6-6,5 litri daca te dai la ea) iar in oras iarna pe frig mi-a luat 8 cu tot cu cele 10-15 minute cat o lasam pornita sa se incalzeasca.La drum intins tind spre 1.2(oricum nu se mai fabrica 1.4 ca nu era Euro5),in depasiri rareori cere sa ii dau a 4-a.De multe ori cu a 5-a o calc si se duce in depasiri nu am probleme.
    Ca sa iti faci o idee mai buna eram pe Dn1 si ma tineam dupa un 1.4 MPI.Cand iesea din localitate sa vezi ce se chinuia tipu cu 1.4 ii dadea treapta inferioara(a 4-a) o tura ca sa se duca pe banda 2 tare.Eu in schimb din 1.2 16v nu ii dadeam treapta inferioara si ma tineam dupa el(sa subliniez faptu ca era logan 1.4 MPI facelift din 2010 nu va ganditi ca era unu din 2006 obosit si ca de aceea ma tineam dupa el).
    Pentru mine e un aplus ca are un sunet mai sportiv,mai agresiv,in sensu ca nu ma deranjeaza din contra imi place(ceea ce pentru altii e un minus).
    Mai mult de 160 nu i-am dat ca nu am avut unde dar sa stiti ca nu te rogi de ea...o ti pe a 4-a pana la un 4 mii de ture si io dai pe a 5-a si ai calcat-o.Nu e puturoasa.Deci per-ansamblu balanta se inclina spre 1.2,deoarece e mai buna la capitolu consum,taxe mai mici,rapoarte mai bune cutie mai buna.

    PS:Tin sa te contrazic...se duce mult mai sus de 150.I-am dat eu 160 cu 4 persoane si portbagaj full ma duceam la tara.Masina mea are 8300 km.Apropo vezi ca de multe ori cum o inveti asa merge.Daca o ti subturata sa iti consume putin,si mergi numai in oras cu ea daia e puturoasa ca se infunda jiglerele etc.Mai scoate-o la un drum lung si mai dai in gura putin ca ajuta asta.Mai se curata motoru si o sa isi dea drumu in mers.Valabil pentru orie masina sfatul asta!!!
    Last edited by Badoi Adrian; 25 March 2012, 00:23.

    Comment


    • Nu se infunda nici un jgler fratrica, ca nu are asa ceva, o fi ea dacie dar totusi are injectie electronica de benzina. 165 am testat eu pe autostrada, accelerat in tr5 de la 100km/h cu inca 2 persoane in masina. In tr4 am intins-o pana la 140 dar nu mai retin turatia, in orice caz mai avea pana in limitare.
      N-ai ce sa ceri mai mult de la 75 de martoage care trag un ditai frigiderul...

      Comment


      • @Badoi Adrian, esti adevarat colegu... dar numai o nelamurire am, cum faci de afli ce motorizare are ala cu (,) care te "pui", ce treapta baga, ce consum are, cat de tare are pedala apasata, cand schimba vitezele si mai ales din ce an e masina? Sincer... cam cate masini ai mai condus in afara de superbul Logan 1.2 al familiei?

        Comment


        • la anii lui cred ca e doua cu tot cu aia de scoala
          ai dreptate cu taxele la 1,2 in rest tai cuie
          cum zicea si colegu @piroman22 :N-ai ce sa ceri mai mult de la 75 de martoage care trag un ditai frigiderul...as mai adauga ca e la fel de lesinat si 1,4

          Comment


          • acum am dat n extrema aialalta, 1.2 in tr5 e la fel de sprinten ca 1.4 in tr4...voi chiar nu ganditi ce scrieti? o fi avand 1.2 vreo 120 de cai si au uitat astia de la dacia sa mentioneze in brosuri
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Seba, aici nu e vorba de ce gandeste omul, e vorba de ce simte, senzatia... este pentru unii definitia orgasmului.

              Comment


              • Depasiri cu a 5-a.. trage de rupe, n-are rival, sunet sportiv, 160 km/h si mai mergea, cutie de viteza magica ce sa mai... si ne mai miram de ce rade lumea de posesorii de Logan .

                Comment


                • colegul badoi te asteptam la interval astia cu 1.4, vad ca esti din bucuresti, sa ne arati de ce e in stare 1.2-ul suprem

                  Comment


                  • Mai e vreun 1.4 prin LCB stock?
                    Tu acum ceva vreme aveai interne de 1.6, si te dadeai ca fiind 1.4.
                    Ala mic galben are axa, si altele. Ceilalti au cel putin o resoftare. Hai sa comparam mere cu mere, ca e corect sa se compare 1.2 stock cu 1.4 stock.
                    Si nu te mai ambala degeaba, ca tot o leguma lesinata ramane si 1.4

                    @Badoi: e normal, ai 18 ani, crezi ca toti se "dau" cu tine. Crezi ca daca ne intalnim la semafor si tu o ambalezi serios, iar eu te las sa pleci primul ca doar n-am chef atunci de lucruri "marete", inseamna ca masina ta e mai potenta? Sunt asa multe variabile in ce spui tu acolo, incat nici n-are rost sa incepem o discutie.
                    Cat despre jiglere, mai da-le dracului de aici, ca sunt pe alt tip de Dacia, nu Logan.

                    Oricum din ce spui tu, lasi sa se deduca ca goala se duce 200+, ceea ce e super. Ma rog, depinde si ce halucinogene iei, ca asa poti merge cu viteza luminii daca iei niste LSD.
                    Last edited by Cezar; 25 March 2012, 03:56.

                    Comment


                    • Dacia Logan are jiglere multipunct

                      Eu abia astept sa apara 1.2 Tce -ul de pe Doggy, sa te tii atunci
                      sigpic

                      Comment


                      • Atata haz faceti.
                        A spus ca s-a tinut de un 1.4 mpi, ce mare scofala.

                        Pe cat vreti voi facem pariu ca pe repriza de la 100/h in tr V, 1.2 o ia in fata la 1.4 mpi (stock).

                        La 1.4 chiar si gol, o accelerare in tr V de la 90-100 e total ineficienta. Daca mai sunt si vreo 3 pers in masina, Dzeu cu mila.
                        Eu de la ~85-90/h de cele mai multe ori ii dau tr III ca sa se miste mai cu talent (pana in 110-115/h) daca vreau sa accelerez/sa depasesc.
                        Last edited by Octavian; 25 March 2012, 09:52.

                        Comment


                        • Octavian: ti se pare cumva ca 1.2 sau 1.4 sunt cumva masini care au ceva in comun cu acel cuvant rostit de tine "reprize'? Poti sa faci o repriza cu aceste masini? Da... daca cumva esti masochist. Daca esti normal, ori retrogradezi si blana, ori mergi linistit... reprize nu exista daca vrei sa te misti cat de cat, ca decent e prea mult zis.
                          As face reprize cu Loganu' in tr V-a cum zici tu, doar daca ar avea de vreo 2 ori 75 cai .
                          La 1.4 mpi o accelerare in tr V-a de la 100 km/h e total ineficienta indiferent ca esti gol sau incarcat, sunt total de acord.. acum spune-ne si cum e la 1.2? O sa raman uimit daca o sa fac asta cu 1.2? O sa fie la fel de lesinata ca 1.4?
                          Eu am si 1.6 si de la 100 km/h in tr V-a nu ma incanta.. dar cine stie poate o sa fiu uimit de 1.2, cum am mai zis cutia aia de viteze magica e nebunie... daca o punem pe 1.4(motorul atomic) sigur rupem 1.6 16v si luam minim 250 km/h .
                          Last edited by Nepotu123; 25 March 2012, 10:52.

                          Comment


                          • Baieti am eu 18 ani si nu stiu atata mecanica dar prost nu sunt.Era an 2010 pentru ca era logan facelift si scria 1.4 pe spatele lui.Din 2011 nu s-au mai facut loganuri 1.4 ca nu este euro 5.Stiam ca da treapta inferioara pentru ca totusi se simtea,se auzea cum huruie motoru in aia din fata.In a 5-a cu 1.2 16v daca o calci se duce sa stii,nu mai faceti caterinca ca face 1.6 16v ca nu exista comparatie.Trebuie sa o comparam cu 1.4 si o face si in a 5-a si in a 4-a.Da m-am tinut dupa un 1.4 mpi si am vrut sa subliniez ca ala rupea motoru in doua pe 1.4 ii dadea a 4-a o tura ca sa se duca,si a mea nu cerea treapta inferioara.Cu ce am gresit???Toti va uitati la varsta mama 18 ani,dar nu spun numai din cunostintele mele.A mers si tata cu masina,si tata e sofer lucreaza pe volksvagenuri si mai stiu eu ce.Are carnet de profesionist nu e ca mine incepator,si totusi e mult mai multumit de 1.2 decat de 1.4...se duce mult mai bine.Acum stiu ca ma veti injura ca asa ati facut si pana acum.Fiecare om are parerea lui,aceasta e parerea mea si mi-o asum.Daca vreti sa ma injurati sau sa comentati ceva...datii drumu!

                            Comment


                            • eu inca te astept sa vedem in realitate ce poate masina. A fost 1.6, acum este 1.4 stoc.

                              Comment


                              • Badoi Adrian: daca tu te ti in treapta V-a asa lejer de 1.4 in tr 4-a eu zic ca ai sanse lejer sa faci 1.6 16v si sa iei 250 km/h cu Loganu'. Am inteles, face 1.4 si in tr 4-a si a 5-a, sa ne mai spui si alte "victime"... de preferat sa stie si ei ca tu vrei sa te dai .
                                A.. si vezi ca ti-au lansat baietii de la tine din Bucuresti o invitatie, sa le arati ce poate 1.2-ul, daca l-ai facut pe ala cu 1.4 asa lejer, tu intr-a 5-a si el a 4-a eu zic ca nu prea o sa ai ce fuma din ei, lasa-i uimiti !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google