foarte corect . aproape nici o diferenta notabila.
1.2 16v Vs. 1.4 8v
Collapse
X
-
dar asta nu e diferenta?
1.2 MPI 16v: 75CP, 107Nm
1.4 MPI 8v: 75CP, 112Nm
chiar daca e mica, dar este ceva in plus, nu ca as avea eu 1.4 (de care sunt multumit), treaba e ca am mers si cu 1.2, trage bine, insa un lucru nu inteleg de ce nu au facut astia de la dacia 1.4 16v?sigpic
Comment
-
sa fie clar ptr toata lumea:m-am dat cu al meu 10km si dupa aia m-am dat cu ala de 1,2 tot 10km si sustin ce am afirmat mai sus cu un post
ma contrzic cei ce si-au luat 1,2 si regreta ca nu au luat 1,4,
ma contrazic cei ce nu au facut ce am facut eu sau mai rau vb din auzite
am facut intentionat acest experiment ca sa ma lamuresc eu sa nu contrazic pe nimeni
ptr cei ce vor sa ma faca cu 1,2 ii provoc la duel oricand la orice ora
Comment
-
Originally posted by nicu_rcn View Postdar asta nu e diferenta?
1.2 MPI 16v: 75CP, 107Nm
1.4 MPI 8v: 75CP, 112Nm
chiar daca e mica, dar este ceva in plus................
Originally posted by Nepotu123 View Post.......................
Acum sa fim seriosi... ce rahat de diferenta sa fie intre 2 motorizari cu 75 cp ambele montate pe aceeasi caroserie si cu aceleasi dotari? .........
Intre 1.2 si 1.4 sunt absolut minuscule, dar majoritatea in favoarea 1.2.
Comment
-
Drum Zarnesti(Brasov)-Paraul Rece - Predeal-Ploiesti-Bucuresti(calea Giulesti si de acolo Iului Maniu ) si retur am mers legal aproape 80 in localitati si 110 afara doarece sunt in rodaj si am un consum pe CB de 5.8 l, cam tot pe acolo era si la 1.4 MPI.
Diferente:
la 1.2 tr 1 si 2 sunt mai scurte
motorul mai zgomotos
Per total sunt multumit de achizitie.Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Comment
-
Originally posted by romeo-alex View Postdoar ti se pare
slaba motorizare isi spune cuvantu'
am mers si eu cu 1,2 si nu e deloc asa cum se spune pe aici
daca 1;4 era motorizarea cea mai ''nasoala''parerea mea e ca 1,2 pe logan e prafff
cei ce vor sa ma contrazica sa se abtina sau sa conduca ambele '''motorizari'' cu ambele dotari si sa vorbeasca dupa aia
Am condus 1.4 mpi , 1.5dci stock si resoftat si 1.6 mpi resoftat
1.2 -ul fata de 1.4 trage mult mai slab , sa faci o depasire pe DN ... nicio sansa , eventual sa ai vizibilitate 500 m . Consuma in oras cat un 2.0 , daca dai drumul la A/C abea pleci de pe loc , sau ma rog daca o turezi pe la 3000 merge .. si critici mai gasim dar n-are rost ca o dam in flame .
Scurt : 1.2 este un motor pentru duminica si atat si eventual pentru cei care merg cu 80 in afara si nu vor depasiri , nici 1.4 nu este stralucit , dar fata de 1.2 da .MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I
Comment
-
vadime de unde cunosti asa bine 1.2 /
daca mergi cu dci cu 2000 rot la 1.2 pt. aceasi viteza trebuie vreo 4000 . normal ca daca mergi cu 1.2 la 2000 e moarta rau de tot
si acum cu depasirile normal ca are 75cp nu 200. eu conduc un cherokee si normal ca la 255 cp e alta treaba chiar si daca am cutie automata si doar 4 viteze . 1.2 e o masina corecta pt. cei care chiar conduc bland mai mult urban si extra doar la 90 100km/h. in rest pt. depasiri 1.6 16v sau 1.5 dci
Comment
-
@vadim si alex: stiu ca va este ciuda ca nu aveti 1.2 , si mai ales alex, care are un motor pe cale de disparitie. Stii, se spune uneori ca adevarul doare.
1.2-ul nu este mai bun ca 1.6, dar este 100% mai bun ca 1.4MPI !
Daca vroiam o masina puternica mergeam catre altceva, numai ca eu nu dau asa multi bani pe o masina, si daca mi-am luat Dacia, nu mi-am luat pentru sport.
1.2-ul atata are probleme cu plecarea de pe loc , comparativ cu 1.4MPI, in rest la toate capitolele este mult mai bun, chiar si la sunetul motorului care este mai agresiv.
Comment
-
Sa o spun mai pe scurt (nu de alta, dar va plictisiti) - 1.4 8v NU SE MAI FABRICA - de ce? - sa ii intrebam pe prostii aia (ingineri) de la Renault - raspuns: am facut 1.2 16v cu performante similare, dar cu mici + fata de 1.4 (taxe, consum).............Concluzia - nu va puteti opune evolutiei, nici dinozaurii n-au putut
Comment
Comment