1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    CSH: pai daca faci o afirmatie sustine-o pana la capat nu... "1.2 e mai bun si gata". Vino cu argumente logice, sustine-le cu date tehnice, nu arunca asa vorbe ca n-au nicio valoare. Eu am in familie si 1.6 mpi si chiar cu diferenta aia de 15 cai + cuplu mai mare nu pot sa spun ca e "mult mai bun" decat 1.4... cum spui tu de 1.2. Daca-ti luai o masina de 100 si ceva de cai te credeam si eu ca e mult mai buna decat Loganu' de 1.4 pentru ca era diferenta mare de putere dar asa ce sa inteleg din afirmatiile tale?
    Vorbim de sunet agresiv la motoare de biciclete din astea de 1.2, 1.4 1.6? Ce masini ai mai condus?

    Comment


    • #92
      Am condus multe masini (cu puteri +/- fata de motorizarile Logan).
      Argumente gasesti pe tot forumul, dar trebuie sa te apuci sa il citesti tot (cel cu 1.2), asa cum am facut si eu.
      1.2- avantaje fata de 1.4 : consum,taxe,norma de poluare,transmisia cu rapoarte mai scurte, ceea ce duce la un comportament mai bun, nu ma refer ca 1.2-ul merge cu 200 si 1.4 cu 150... ci se observa cat de cat, si mai sunt si altele, care in acest moment nu le mai stiu
      PS: Si eu sa am 1.4MPI as face la fel ca si voi.
      1.2-ul este mai zgomotos comparativ cu 1.4mpi dupa ce treci 4000rpm, si are un sunet mai sportiv, dar masina nu are forta sa fie sportiva. Adica seamana cu niste pisicute 316i, cu toba sport, si logo cu 325i, si ele de abia depasesc o masina care merge normal

      @no.23: tare faza cu :,,nici dinozauri nu s-au putut opune"

      Comment


      • #93
        Eu nu fac nicicum, eu doar iti explicam ca te imbeti cu apa rece folosind superlative de genul: mult mai bun, 100% mai bun etc. Pentru mine un motor mult mai bun, 100% mai bun decat 1.4 mpi-ul e un 2.0 diesel cu vreo 150 cp si cuplu fara numar. Pentru tine mult mai bun inseamna un motor tot cu 75 cai, la care platesti cu 20-30 lei mai putin la impozit si asigurare si care consuma cu juma de litru mai putin. Sti cum e... fiecare isi lauda fieru' dar trebuie sa mai fim si obiectivi.

        Comment


        • #94
          Bine punctat......
          Acu, eu unul inca nu am apucat a conduce 1.2 16v, dar l-am auzit de multe ori pe strada.......si la ce auziti voi "sunet sport", eu aud un motor electric....sau o ..rasnita de cafea...
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #95
            Ehh , sunetul ala ma enerveaza si pe mine . In loc sa-l faca mai silentios , e mai zgomotos la turatii inalte si chiar ajung des la turatii inalte . Punct slab pentru 1.2 .

            Comment


            • #96
              Originally posted by vadim_braia View Post
              ....................
              Am condus 1.4 mpi , 1.5dci stock si resoftat si 1.6 mpi resoftat

              ............................
              Dupa cum vorbesti, n-ai condus nici 1.4 nici 1.2

              Comment


              • #97
                Degeaba va certati! Motorizarea 1.4 nu se mai fabrica sau vreti sa auziti de la cei cu 1.2 ca ar fi luat 1.4 in loc de 1.2 si ca doar asta au gasit. Din punctul meu de vedere 1.2 se comporta mai bine in oras decat 1.4. Poti folosi trepte superioara de viteza cu turatii mici (<1500 rpm) fara sa prezinte "tremurari". Consider ca aceasta motorizare este ideala pentru oras si nu mai plangeti pentru 1.4 . Lasati-l sa se odihneasca in pace R.I.P.

                Comment


                • #98
                  Normal ca cel care detine 1.4 argumenteaza pro si contra 1.2 si invers !!

                  Nu sunt motoare "da curse" dar diferentele intre ele nu sunt mici !

                  Comment


                  • #99
                    Eu nu sunt nici pro si nici contra 1.2 sau 1.4 spun doar ce am constatat conducand 1.2 si 1.4.
                    Problema mare la Logan este tabla si isonorizarea.Totusi 1.2 are un + din partea mea fata de 1.4.Nu cred ca are rost sa facem comparatii cu 1.5 dci sau 1.6 mpi sau 1.6 16V pentru ca sunt alte marii cu alte palarii.Eu o sa afirm cu tarie ca motorul de 1.2 16 este bun sau prost dupa ce o sa fac 100k km la fel cum am facut cu motorul de 1.4.

                    Ce va pot spune sigur e ca 1.2 Blackline cu AC pornit in oras se misca mai bine decat 1.4 Laureat si nu vorbesc din auzite, am testat asta.
                    Eu unu nu am probleme cu plecarea de pe loc.Am incercat si am reusit sa plec fara sa apas pedala de acceleratie la fel ca la 1.4.
                    Rog un moderator sa uneasca posturile.
                    Last edited by condaru321; 29 May 2011, 20:43. Reason: Automerged Doublepost
                    Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                    Comment


                    • @ amigos ,iti zic eu ,de la 3000 de ture in sus , am mult mai multa putere decat tine,raportat la nivel de Logan ,garantat !!
                      LE: Vin Vineri in Iasi ,si facem ceva demonstratii daca vrei,cu ambele masini....
                      Last edited by ROY; 29 May 2011, 21:53.

                      Comment


                      • Originally posted by amigos
                        Tu probabil ai probleme cu auzul. Ar trebui sa faci un consult la ORL si apoi sa vii sa-ti dai cu parerea despre ceva ce nu ai.
                        1,6 la 3000 ture nu mai are nici o putere, deci nu ai cum sa faci comparatie cu 1,2 care abia de la 3000 ture incepe sa-si arate puterea si chiar suna frumos la turatie.
                        PRIETENEEEE TU VEZI CE AI PUTUT SCRIE? 1.6 nu mai are nicio putere de la 3000 rpm in sus? Cum vine asta si de ce? 1.6-le ala fara putere in el nici nu discuta cu tine la un sprint. Si la 1.2, 1.4, 1.6mpi si 1.6 16v de la 3000 in sus cam incepe "puterea" aia de care vorbesti tu. Sunt motoare aspirate pe benzina care dezvolta puterea maxima la peste 5000 rpm. Cat despre cat de frumos suna... probabil tu ai nevoie de un control specializat.

                        Comment


                        • Originally posted by CSH View Post

                          1.2-ul este mai zgomotos comparativ cu 1.4mpi dupa ce treci 4000rpm, si are un sunet mai sportiv, dar masina nu are forta sa fie sportiva. Adica seamana cu niste pisicute 316i, cu toba sport, si logo cu 325i, si ele de abia depasesc o masina care merge normal
                          totusi e nevoie de optimism si ceva imaginatie pt comparatia asta
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • Daca facem comparatie intre doua variante de motorizari, ar trebui sa ne gandim si la stilul de condus!
                            Eu de exemplu am spus ca nu vreau sa-mi iau un logan cu motor de 1.4 pt ca e de generatie mai veche(probabil depasit tehnologic) si consuma mai mult! De asemenea m-am gandit si la taxe!
                            Asa ca am ales 1.2 pentru avantajele minore fata de 1.4!
                            Si sunt multumit de alegerea facuta! Mi-am spus asa: nu vreau masina de formula 1, nu vreau sa fac liniute si alte dinastea, vreau o masina care sa ma duca unde am nevoie!
                            La 90km/h am consum de ~5%! In oras scot undeva la 7%(Braila)! Garantat motorul de 1.4 consuma cu cel putin 0.5L mai mult afara si cel putin un litru mai mult in oras!
                            Nu stiu cum merge 1.4, dar 1.2-ul avand rapoartele mai scurte face fata caroseriei de Logan!
                            Multora dintre voi le trebuie motoare peste 2 litri ca sa puteti face o depasire in Romania! Mai bine abtineti-va de la comentarii!
                            Depasesti destul de frumos cu 1.2-ul!
                            Nu cred ca au pus astia degeaba motor de 1.2 pe Logan, sa nu poti sa faci depasiri cu el!
                            Mergeti si faceti un test drive cu Logan sau Sandero cu motor de 1.2, nu va costa nimic si dupa aia comentati!

                            Comment


                            • Originally posted by CSH View Post
                              @vadim si alex: stiu ca va este ciuda ca nu aveti 1.2 , si mai ales alex, care are un motor pe cale de disparitie. Stii, se spune uneori ca adevarul doare.
                              1.2-ul nu este mai bun ca 1.6, dar este 100% mai bun ca 1.4MPI !
                              Daca vroiam o masina puternica mergeam catre altceva, numai ca eu nu dau asa multi bani pe o masina, si daca mi-am luat Dacia, nu mi-am luat pentru sport.
                              1.2-ul atata are probleme cu plecarea de pe loc , comparativ cu 1.4MPI, in rest la toate capitolele este mult mai bun, chiar si la sunetul motorului care este mai agresiv.

                              daaa doare ca am un 1.5 dci care consuma pana in 6% in oras nu 10 ca 1.2-ul ( asta inseamna 200 lei la 1000 km ) si ca benzinar un 2500 cmc .. chiar imi doream 1.2

                              am mers cu 1.2-ul 800 km si a fost suficient sa-mi fac o parere , este normal ca fiecare sa-si laude masina .

                              eu ma predau , nu e alta dar n-am cu cine discuta , aici 1.2 e cel mai bun si punct .
                              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                              Comment


                              • Corect!E un motor ok pentru oameni normali.Si alte firme au motoare de genul asta si merg foarte bine.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google