If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vadime de unde cunosti asa bine 1.2 /
daca mergi cu dci cu 2000 rot la 1.2 pt. aceasi viteza trebuie vreo 4000 . normal ca daca mergi cu 1.2 la 2000 e moarta rau de tot
si acum cu depasirile normal ca are 75cp nu 200. eu conduc un cherokee si normal ca la 255 cp e alta treaba chiar si daca am cutie automata si doar 4 viteze . 1.2 e o masina corecta pt. cei care chiar conduc bland mai mult urban si extra doar la 90 100km/h. in rest pt. depasiri 1.6 16v sau 1.5 dci
Ai 4 trepte foarte lungi , la 110 daca esti in accelerare cutia inca este in viteza a doua , tata a avut prin 97 un grand cherokee limited sau laredo , consuma cam 30%
dar cine ti-a spus ca eu merg cu 2000 rpm ? de schimbat schimb undeva la 3000 , iar cu 1.2-ul am mers de la 3000 in sus ( cand am vrut sa fac o depasire ceva , si la 3000 rpm zici ca sare motorul de sub capota )
posibil sa nu fii tu asa de obisnuit cu polizorul , dar face depasiri desi mai greu si urca in ture pana la 6000. e totusi un motor de 1149 cc deci nici macar 1200. pentru bucuresti e suficient asa sa te deplasezi dela punctul a la b si asa la o iesire de cateva ori pe an nu cred ca e chiar asa de greu . zilele astea o sa fac si eu un drum mai lung cu el si o sa postez impresii.
dar asta nu e diferenta?
1.2 MPI 16v: 75CP, 107Nm
1.4 MPI 8v: 75CP, 112Nm
chiar daca e mica, dar este ceva in plus, nu ca as avea eu 1.4 (de care sunt multumit), treaba e ca am mers si cu 1.2, trage bine, insa un lucru nu inteleg de ce nu au facut astia de la dacia 1.4 16v?
Si eu am avut un "moment de reculegere" cand am auzit ca au ales 1.2 16v si nu au facut 1.4 16v, acum din cate am citit vad ca vor sa faca motor de 0.9 turbo care cica ar scoate 90 de cai daca imi aduc bine aminte...
Dar am deviat de la subiect, scz de off-topic.
Daca tie iti da senzatia ca iese motorul de sub capota,inseamna ca nu ai mers cu motoare pe benzina.Toti cei care au masini diesel,si nu au condus benzina,sau au condus dar nu au depasit 3000,cand se urca la mine si vede 4000 imi zice : hoo ba ca omori motorul se uzeaza,se strica,sare in aer,bubuie,ce zgomot face,etc...
1.2 este un motor foarte bun,te duce din A in B cu costuri de exploatare foarte mici.
PS:voua va trebuie masini de la 150 cp in sus pentru depasiri?
De unde le scoateti frate pe astea cu 0.9 turbo ? chiar nu intelegeti ca loganul trebuie sa ramana sub clio ca si dotari, ca si motorizare, ca si calitate ? pentru ca, altfel, s`ar vinde loganul mult mai bine decat prea multe masini din clasa sa.
Samy inainte sa vorbesti ar trebui sa te documentezi putin, nu am timp acum sa scanez si sa iti dau niste poze cu o revista de la Dacia in care scrie clar ca e in proiect un motor 0.9 l turbo in 3 cilindri (H4 cum scrie aici). Peste 2-3 ore revin si imi fac timp, pana atunci poate cauti si tu cate ceva.
Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
De unde le scoateti frate pe astea cu 0.9 turbo ? chiar nu intelegeti ca loganul trebuie sa ramana sub clio ca si dotari, ca si motorizare, ca si calitate ? pentru ca, altfel, s`ar vinde loganul mult mai bine decat prea multe masini din clasa sa.
Politica dezvoltata de toti, cel mai bine se vede la Audi,Vw,Skoda,Seat.
Daca tie iti da senzatia ca iese motorul de sub capota,inseamna ca nu ai mers cu motoare pe benzina.Toti cei care au masini diesel,si nu au condus benzina,sau au condus dar nu au depasit 3000,cand se urca la mine si vede 4000 imi zice : hoo ba ca omori motorul se uzeaza,se strica,sare in aer,bubuie,ce zgomot face,etc...
1.2 este un motor foarte bun,te duce din A in B cu costuri de exploatare foarte mici.
PS:voua va trebuie masini de la 150 cp in sus pentru depasiri?
Foarte corect ce ai spus.Nu toata lumea isi permita/vrea sa cumpere sau sa intretina o masina puternica.
Last edited by condaru321; 30 May 2011, 10:37.
Reason: Automerged Doublepost
Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
E logic ce ai spus, dar scopul nu e sa evoluezi? pe cand ei stagneaza cu motorul de 1.2, ma rog mici plusuri...iar daca il faceau pe cel de 1.4 16v eliminau 1.6 si aveai performante de 1.6, chiar mai mari, cu motor de 1.4...si ramaneau tot cu 3 motoare pe benzina( 1.2, 1.4, 1.6 toate 16v) variante mult mai convenabile dupa parerea mea...
Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
1.4 16V nu trebuiau sa-l faca, e "facut" deja pe Clio demult.
Atat ca n-au mai avut chef sa aduca si la Euro5.
Cei care prea maresc 1.2 16V probabil ca vad un consum de Matiz, dar nu-i pe aproape.
In rest: taxele la 1.2 nu-s cu mult mai mici decat la 1.4 , RCA la fel nu-i mare diferenta, te intrebi de ce s-au mai obosit cu 1.2 si n-au pus 1.0 direct, care e pe modelele din Brazilia.
Or fi la moda motoarele mici, dar nu aspirate.
Si oricum ne batem capul degeaba, Loganu va zice acusi pa.
Pe acelasi drum de 30km , in aceleasi conditii de trafic si aceleasi viteze(60 int si 90-100 unde s-a putut in ext) 1.2 a consumat cu ~ 100 gr mai putin fata de 1.4 MPI.
Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment