1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by b 98 tul View Post
    vadime de unde cunosti asa bine 1.2 /
    daca mergi cu dci cu 2000 rot la 1.2 pt. aceasi viteza trebuie vreo 4000 . normal ca daca mergi cu 1.2 la 2000 e moarta rau de tot

    si acum cu depasirile normal ca are 75cp nu 200. eu conduc un cherokee si normal ca la 255 cp e alta treaba chiar si daca am cutie automata si doar 4 viteze . 1.2 e o masina corecta pt. cei care chiar conduc bland mai mult urban si extra doar la 90 100km/h. in rest pt. depasiri 1.6 16v sau 1.5 dci
    Ai 4 trepte foarte lungi , la 110 daca esti in accelerare cutia inca este in viteza a doua , tata a avut prin 97 un grand cherokee limited sau laredo , consuma cam 30%

    dar cine ti-a spus ca eu merg cu 2000 rpm ? de schimbat schimb undeva la 3000 , iar cu 1.2-ul am mers de la 3000 in sus ( cand am vrut sa fac o depasire ceva , si la 3000 rpm zici ca sare motorul de sub capota )
    MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

    Comment


    • posibil sa nu fii tu asa de obisnuit cu polizorul , dar face depasiri desi mai greu si urca in ture pana la 6000. e totusi un motor de 1149 cc deci nici macar 1200. pentru bucuresti e suficient asa sa te deplasezi dela punctul a la b si asa la o iesire de cateva ori pe an nu cred ca e chiar asa de greu . zilele astea o sa fac si eu un drum mai lung cu el si o sa postez impresii.

      Comment


      • Originally posted by nicu_rcn View Post
        dar asta nu e diferenta?
        1.2 MPI 16v: 75CP, 107Nm
        1.4 MPI 8v: 75CP, 112Nm
        chiar daca e mica, dar este ceva in plus, nu ca as avea eu 1.4 (de care sunt multumit), treaba e ca am mers si cu 1.2, trage bine, insa un lucru nu inteleg de ce nu au facut astia de la dacia 1.4 16v?

        Si eu am avut un "moment de reculegere" cand am auzit ca au ales 1.2 16v si nu au facut 1.4 16v, acum din cate am citit vad ca vor sa faca motor de 0.9 turbo care cica ar scoate 90 de cai daca imi aduc bine aminte...
        Dar am deviat de la subiect, scz de off-topic.
        Last edited by Inary; 30 May 2011, 09:06.
        Ok, numele meu e Laur...

        Comment


        • Daca tie iti da senzatia ca iese motorul de sub capota,inseamna ca nu ai mers cu motoare pe benzina.Toti cei care au masini diesel,si nu au condus benzina,sau au condus dar nu au depasit 3000,cand se urca la mine si vede 4000 imi zice : hoo ba ca omori motorul se uzeaza,se strica,sare in aer,bubuie,ce zgomot face,etc...
          1.2 este un motor foarte bun,te duce din A in B cu costuri de exploatare foarte mici.
          PS:voua va trebuie masini de la 150 cp in sus pentru depasiri?
          sigpic

          Comment


          • De unde le scoateti frate pe astea cu 0.9 turbo ? chiar nu intelegeti ca loganul trebuie sa ramana sub clio ca si dotari, ca si motorizare, ca si calitate ? pentru ca, altfel, s`ar vinde loganul mult mai bine decat prea multe masini din clasa sa.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Samy inainte sa vorbesti ar trebui sa te documentezi putin, nu am timp acum sa scanez si sa iti dau niste poze cu o revista de la Dacia in care scrie clar ca e in proiect un motor 0.9 l turbo in 3 cilindri (H4 cum scrie aici). Peste 2-3 ore revin si imi fac timp, pana atunci poate cauti si tu cate ceva.
              Ok, numele meu e Laur...

              Comment


              • Asa se zvoneste. Am auzit si eu ca vor sa puna motoare turbo pe benzina....de capacitate aproapiata de a unui Matiz
                Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                Comment


                • Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
                  Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN

                  Comment


                  • Originally posted by retro 590 View Post
                    Asa se zvoneste. Am auzit si eu ca vor sa puna motoare turbo pe benzina....de capacitate aproapiata de a unui Matiz
                    Proiectul se dezvolta la Titu din cate am inteles pentru 2 noi motoare de capacitate mica cu turbo.

                    Originally posted by Nytro View Post
                    Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
                    Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
                    Din oferta observ ca vor sa scape de 1.6 MPI.

                    Originally posted by samy0388 View Post
                    De unde le scoateti frate pe astea cu 0.9 turbo ? chiar nu intelegeti ca loganul trebuie sa ramana sub clio ca si dotari, ca si motorizare, ca si calitate ? pentru ca, altfel, s`ar vinde loganul mult mai bine decat prea multe masini din clasa sa.
                    Politica dezvoltata de toti, cel mai bine se vede la Audi,Vw,Skoda,Seat.

                    Originally posted by Pacco View Post
                    Daca tie iti da senzatia ca iese motorul de sub capota,inseamna ca nu ai mers cu motoare pe benzina.Toti cei care au masini diesel,si nu au condus benzina,sau au condus dar nu au depasit 3000,cand se urca la mine si vede 4000 imi zice : hoo ba ca omori motorul se uzeaza,se strica,sare in aer,bubuie,ce zgomot face,etc...
                    1.2 este un motor foarte bun,te duce din A in B cu costuri de exploatare foarte mici.
                    PS:voua va trebuie masini de la 150 cp in sus pentru depasiri?
                    Foarte corect ce ai spus.Nu toata lumea isi permita/vrea sa cumpere sau sa intretina o masina puternica.
                    Last edited by condaru321; 30 May 2011, 10:37. Reason: Automerged Doublepost
                    Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                    Comment


                    • Originally posted by Nytro View Post
                      Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
                      Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
                      E logic ce ai spus, dar scopul nu e sa evoluezi? pe cand ei stagneaza cu motorul de 1.2, ma rog mici plusuri...iar daca il faceau pe cel de 1.4 16v eliminau 1.6 si aveai performante de 1.6, chiar mai mari, cu motor de 1.4...si ramaneau tot cu 3 motoare pe benzina( 1.2, 1.4, 1.6 toate 16v) variante mult mai convenabile dupa parerea mea...
                      Ok, numele meu e Laur...

                      Comment


                      • 2 raspunsuri inteligente de la Inary si Nytro apreciez raspunsurile voastre
                        si pejo de 1,1 cred ca-l face pe asta micu de la logan adica 1,2

                        Comment


                        • Originally posted by Nytro View Post
                          Fratilor...........motorizarea 1.2 aparut pt ca nu prea se vindeau sandero in romania, si oricum 1.2 e motorizare de sandero nu de logan si daca ei faceau 1.4 16 v avea 90 CP deci nu se mai vindea 1.6 MPI de 90 CP.
                          Concluzia 1.2 16 v motor de compromis nu de LOGAN
                          1.4 16V nu trebuiau sa-l faca, e "facut" deja pe Clio demult.
                          Atat ca n-au mai avut chef sa aduca si la Euro5.

                          Cei care prea maresc 1.2 16V probabil ca vad un consum de Matiz, dar nu-i pe aproape.
                          In rest: taxele la 1.2 nu-s cu mult mai mici decat la 1.4 , RCA la fel nu-i mare diferenta, te intrebi de ce s-au mai obosit cu 1.2 si n-au pus 1.0 direct, care e pe modelele din Brazilia.

                          Or fi la moda motoarele mici, dar nu aspirate.
                          Si oricum ne batem capul degeaba, Loganu va zice acusi pa.

                          Comment


                          • Originally posted by romeo-alex View Post
                            2 raspunsuri inteligente de la Inary si Nytro apreciez raspunsurile voastre
                            si pejo de 1,1 cred ca-l face pe asta micu de la logan adica 1,2
                            Lasa ,lasa ca iti aduc masini de 1.2 care fac suta in 18 secunde.

                            Comment


                            • Poate un 1.2 TSI.

                              Comment


                              • Pe acelasi drum de 30km , in aceleasi conditii de trafic si aceleasi viteze(60 int si 90-100 unde s-a putut in ext) 1.2 a consumat cu ~ 100 gr mai putin fata de 1.4 MPI.
                                Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google