If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
12 mii la WV vin din mai multe dotari, diferenta nu o face exclusiv motorul. Un Logan cu un motor echivalent 1.2 TSI ar trebui sa coste cu maxim 3 mii de euro in plus fata de un Logan cu 1.2 16V.
Iti dai seama ce macel era intre 1.2tsi si 1.6 16V?
Skoda fabia combi 1.2tsi
Motor si Performante
Capacitatea cilindrica 1197 cc
Putere Max 105 cai putere
Cuplu Max 175 Nm
Acceleratie 0-100 km/h 10.3 secunde
Viteza max 190 km/h
Consum
Consum mixt 5.3 litri / 100 km
Consum urban 7.0 litri / 100 km
Consum extraurban 4.4 litri / 100 km
Last edited by condaru321; 1 June 2011, 11:43.
Reason: Automerged Doublepost
Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.
Ma bag si eu la liniute, ca n-am prea avut unde sa-mi alerg supernova, doar ce ma mai joc la drum lung cu loganistii pe 1.4 si unde mai pui ca merg si pe gpl ))
Chiar nu se poate putina seriozitate pe topicul asta ?
ia uite altul cu dsn care crede ca conduce ozn de face mucii haturi la logan de 1;4
ce te face sa crezi alearga mai repede decat un logan de 1,4
am avut dsn si nu am fost asa bazat ca tine in afirmatii
.............................
1.2 16v (pentru posesori, un V6 pur sange)
0-100 13.6 s
pe 1000m cu plecare de pe loc 35.4s
1.4 8v
0-100 13.0s
pe 1000m cu plecare de pe loc 34.9s
Mi se pare cel mai concludent test posibil avand in vedere ca a fost facut in aceleasi conditii si eroare este foarte mica.
Exact ce spuneam si am observat practic, la plecare 1.2 pierde pe I si II, daca se face cu start lansat nu pierde nici un metru fata de 1.4.
Testele facute de mine se bazazeaza pe un Clio 1.2 Cosmopolitan cu exact acelasi motor, exact aceeasi cutie de viteze.
La reprize cu toate remaparea mea nu pot sa-i dau fum
E abia la inceput.
Aduceti-va aminte cand a aparut 1.4 mpi, cati reisari au fost...?
Asa sunt si ei acum, nevinovati )))
Nu dau blanuri sa nu se strice motoru, un pic de rabdare.
Eu daca as avea 1.2 vi-as scoate toate fumurile din cap la 1.4 stock.
Numai ca posesorii 1.2 sunt inca in rodaj...10-20-30000 km, nu vor forje.
Daca ar fi vreo diferenta NOTABILA, dar va uitati numai la 0-100 si credeti ca gata, e clara treaba. Ei...nu e chiar asa (mai ales pe un circuit).
Octavian nu ma uit doar la 0-100 si gata. Daca erai de aici din Bucureti ai fi vazut ca nu am refuzat niciun test niciodata.
Doar ca mi se pare o prostie totala sa afirme lumea pe aici ca 1.2 16v nu se compara cu 1.4 8v si ca sunt diferente notabile...
Eu pe g tech am scos pe 402m cel mai bun rezltat 18.2s (cu un om in dreapta de 90kg). La clio symbol 1.2 16v are 0-100 13.4 s si pe 402 m are 18.7s. Masa unui clio este de 1080kg
NU )
Aici se afirma ca 1.2 e dezastru si 1.4 e racheta, de asta sunt asa de inversunat.
Cand real diferentele sunt asa de mici incat chiar n-are rost sa ne batem capu.
Asta ma intriga.
Am spus si in alte topicuri, regret mult la capitolul intalniri ca nu sunt in B sa facem tampenii, aici in Arad nu prea am cu cine desi sunt baieti super OK, dar nu prea sunt cu forjele (ard si eu bani multi aiurea pe forje)
Niciodata nu am refuzat puteri mai mari 1.6 mpi sau 1.6 16V sau 1.5 dci 85 cp.
Numa de la dci 85 cp nu am luat bataie ))
Octavian___32: nu ai avea cum sa dai fum cu 1.2 16v, cel putin nu pe 400m. Si asta vorbind de 1.4 stock... remapat sau cu alte tiganeli chiar arzi benzina degeaba. Eu am facut cu Aveo 1.2 16v 72 cp cu 1065 kg in talon si 13.7 sec pana la 100 km/h, deci cu performante similare Loganului 1.2 si il trageam vazand cu ochii. Pun pariu pe ce vrei ca si de pe loc si din mers ti-o furi de la 1.4 stock asa cum a iesit din fabrica .
Daca n-ai facut vorbim discutii.
De pe loc conform si datelor trebuie sa iesi in fata (daca totul e ca la carte) , cu start lansat ai sanse (nu multe) sa ti-o iei.
Iinca o data, vorbim discutii.
Eu am facut (cu al meu 1.4 remapat) si lansat NU am luat nici un metru in fata.
Gasiti la voi acolo ceva doritori si faceti probe.
Poate gasiti pe vreunu care vrea sa-si inchirieze masina la unu care stie sa se dea.
Bre, ce va mai contraziceti? La orice masina, indiferent ca e de 75 de cai sau 600 de cai, cutia de viteze va conta foarte mult. Am vazut masini cu peste 600 de cai care au cutie de viteze Close Ratio, adica o ajuta la sprint (rapoarte scurte).
Asta e avantajul la 1.2 16v - cutia de viteze. Diferentele de cuplu sunt insignifiante si chiar daca una scoate cuplu la o anumita plaja, e problema soferului daca nu foloseste motorul, corect.
Daca 1.4 8v avea acelasi gen de cutie, era o cioaca, puteai spune X e mai bun decat Y
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment