1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Nicosianu View Post
    Tin sa va salut pe toti de aici, dar in acelasi timp sa va si spun ca parerile sunt cam impartite pe aici.

    Pe scurt ... am un Logan 1.4MPI remapat si un pic modificat (tuning exterior) ... Logan care in momentul de fata e la limita pentru dauna totala (a fost lovit in parcare impreuna cu alte 2 masini). problema e ca inlocuirea lui va fi ori cu un 1.2 16v ori cu un 1.6MPI .... 1.6 MPI nu prea as dori deoarece consumul e enorm fata de ce aveam eu pe 1.4 (6,9-7,1 in oras schimbat la 2500-3000 rpm)

    Acuma vine intrebarea mea pentru cei care au avut 1.4 si au trecut la 1.2 16v:

    Sunteti multumiti de 1.2? se simte vreo diferenta intre cele doua? cum se comporta 1.2 (exceptie diferenta de 1 sec acceleratie 0-100 si exceptie cei 0.5l/100 nesemnificativi) ma intereseaza pur si simpu pareri daca posesori 1.2 sunt multumiti de acest motor.


    Va multumesc anticipat si scuzele de rigoare daca inca o data va stresez si eu cu aceasta intrebare.

    Numa bine va doresc.
    Eu am de o saptamana 1.2 si sunt multumit,nu sunt diferente mari dar de la mine 1.2 are un + fata de 1.4.
    Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

    Comment


    • am aparut dintr-o ''gaura'' cum ai aparut si tu
      dsn a fost prima mea masina din 2004 pana in 2008 si stiu cum merge sau mergea de asta fac comparatie;
      o fi si cum zici tu cu skoda
      n-o fi bun loganu de 1,4 dar nici asa sa-l ingropati din vorbe

      Comment


      • Ba-i bun Loganul 1.4.
        Cum e buna orice masina care nu iti face probleme.

        Comment


        • N-a zis nimeni ca nu-i bun loganul sau ca se vrea a fi ingropat. E o masina excelenta care e facuta sa ramana sub un prag si ca dotari si ca performanta si ca pret de achizitie. De aici mai departe sunt doar fabulatii ca nu trage, ca nu face, ca nu urca, ca nu drege. Il conduci asa cum permite si aici se termina povestea cu 1.4 8v.
          eu am dsn 2002 cu 70 de mii in bord, masina luata de noua in ograda
          Alta dsn am mai condus si eu, si una nu e ca alta, pot sa spun cu mana pe inima ca un logan 1.4 stock sau doar remapat nu-mi sta in fata. Nu e nimic de lauda pentru ca performantele in sine sunt lesinate, ia vezi ce parere are doctoru` despre ce zici tu acolo de supernova )
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • >>>>

            Corect mr.K .... cat timp nu ai pretentii foarte mari 1.4 e ok ... eu am fost multumit ... daca vroiam mai mult luam un Bugati dar pentru bani consum fiabilitate in 3 ani de cand am avut 1.4 am fost foarte multumit dar uite ca a venit si ghinionu din vina altuia.

            @condaru321 ... multumesc, asta vroiam sa aud .... pareri de la posesori de 1.2 care au avut tangente si cu 1.4. deci de la tine trec un mic "+" la 1.2 ... mai astept inca vreo cateva pareri pentru a lua decizia finala ... va multumesc
            Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

            Comment


            • In luarea deciziei sa nu uiti ca este capacitate mica E5 care aduce taxe si impozite mai mici decat 1,6 si un consum cu cateva sute de grame (mai putin de 500)mai mic decat 1.4 si asta testat de mine.
              Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

              Comment


              • Am condus 1.4 doar f. putin timp si nu imi pot exprima o parere clara, dar mi-a placut cum se misca. Acum am 1.2 luat de nou si sunt f. multumit de el din toate punctele de vedere.
                Problema pe care o are la plecarea dupa loc se rezolva cu putina indemanare, atentie, obisnuinta, experienta, etc. Asta sa ii fie singura problema in 200k km.
                Daca circuli mai mult in oras, nu esti vitezoman, daca nu vrei depasiri din scurt, daca nu mergi mai tare de 130 km/h in afara... atunci se merita masina asta.
                Ptr. toate celelalte exista 1.6 16v de la Dacia, bun si cu gust de alune!
                Alegerea iti apartine.

                Comment


                • >>>>

                  multumesc suhoiviper

                  De viteza nu se pune problema "senzatie majora cu 40 la ora"
                  Eu am 1.4 dar se pare ca mi la facut unu aproape dauna totala (masina mea fiind parcata) si ma astept sa fie inlocuita cu un 1.2 de aceea intreb.

                  PS. sunt trecut prin accidente grave deci nu ne legam nici de depasiri inconstiente.

                  Esperienta si indemanare nu duc lipsa ca fost pilor de raliu si cu cateva sute de mii de kilometri.

                  Deci mai trec pe lista un "+" si din partea ta. Am vb acuma cu cineva din BV (prieten) care are un 1.2 si e dispus sa mi-o inprumute o tura prin oras pentru o parere mai ampla.

                  initial eram pornit sa merg pe varianta 1.6 MPI dar ..... cred ca ma voi razgandi in favoarea celui de 1.2.

                  inca o data multumesc pentru pareri.
                  Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                  Comment


                  • Eu am 1.6 MPI dintr-o conjuctura, am facut un schimb de masini si de la 2.0 diesel 101 CP 230 NM am ajuns la 1.6 MPI care mi se pare lenes ( fata de ce am avut), dar se misca...

                    Acuma la vremurile pe care le traim daca as fi in postura sa aleg iar un motor de logan atunci as merge pe 1.2 pentru taxe si consum , dar ma repet sunt multumit de ce am acum, adica 1.6 dar nu l-as mai lua si a doua oara . Daca vrei 1.6 mergi pe cel de 16 valve pentru comportament sportiv, pentru orice altceva 1.2 e ok

                    Comment


                    • >>>

                      de 1.6 16v nu e cazu ... masina va fi inlocuita pe rca-ul vinovatului deci se va inlocui (daca va fi cazu) cu ceva identic cu ce am eu adica 1.4 MPI ABS+ ... ori preferance de 1.2 ori preferance de 1.6 ... numa vroiam sa fiu pregatit daca e sa aleg

                      inca o data multumesc pentru pareri.
                      Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.

                      Comment


                      • Originally posted by samy0388 View Post
                        romeo, tu de unde ai mai aparut ? si de ce te contrazici intruna atat ?
                        logan 1.4 e pe langa supernova cum e 1.2 16v pe langa logan 1.4
                        skoda felicia din anii 90 1.6 90 de cai benzina da clasa chiar si la 1.6 mpi, asa ca ce va "frigider"uiti atat cu loganu, e o masina de familie, pentru asta conteaza 1 secunda in plus sau in minus ?
                        Confirm ca SuperNova trage mai tare decat un Logan 1.4, chiar si decat un 1.4 Logan remapat. Am condus si eu una in stare foarte buna, cu aer conditionat doar si mi-a placut mult, cred ca una cheala trage si mai si. Mie unul mi-e frica de o SuperNova cheala remapata, sigur mi-o da ca lumea pe 400m. .

                        Ea standard are 0-100 in 11.5 din cate stiam, dat de fabrica, echivalentul cu 1.6.

                        Intre 1.6 MPI Euro 5 si 1.2 16v Euro 5, prefer 1.2, consum mai mic, taxe mai mici, 1.6 deja e foarte prost..
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Originally posted by Nicosianu View Post
                          de 1.6 16v nu e cazu ... masina va fi inlocuita pe rca-ul vinovatului deci se va inlocui (daca va fi cazu) cu ceva identic cu ce am eu adica 1.4 MPI ABS+ ... ori preferance de 1.2 ori preferance de 1.6 ... numa vroiam sa fiu pregatit daca e sa aleg

                          inca o data multumesc pentru pareri.
                          Daca mai pui tu ceva bani + tichet nu-ti poti lua un laureat?
                          Cel care conduce masina ca dracu, are toate sansele sa ajunga acolo.

                          Comment


                          • Originally posted by aleXpeed View Post
                            ...

                            Ea standard are 0-100 in 11.5 din cate stiam, dat de fabrica, echivalentul cu 1.6.

                            Intre 1.6 MPI Euro 5 si 1.2 16v Euro 5, prefer 1.2, consum mai mic, taxe mai mici, 1.6 deja e foarte prost..
                            Bine ca e foarte bun 1.4 cu GPL, stii macar care e diferenta intre taxe? Ejaculati spontan pentru 3.14 cai dati de o remapare ieftina si va laudati pe 50 thread-uri ca ati intrecut 2 carutze consecutiv... Nu generalizez, sa ma scuze userii care mai pastreaza macar un gram de modestie.

                            Comment


                            • Da, e FOARTE prost actualul 1.6, 85 de cai, 12.9 0-100? E praf, cel mai praf motor din actuala gama de la Dacia, imi sustin afirmatia.

                              Vezi ca 1.4 cu GPL e foarte bun, pe romaneste "e forta" la buget, tu sa mergi pe benzina.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Originally posted by aleXpeed View Post
                                .................
                                Ea standard are 0-100 in 11.5 din cate stiam, dat de fabrica, echivalentul cu 1.6.
                                .......................
                                Cilindree 1390
                                Raport compresie 9,2
                                4 supape pe cilindru 2 axe cu came in chiuloasa
                                injectie monopunct
                                putere 75CP la 5250rot/m
                                cuplu maxim 114nm/26000rot/m
                                frane fatza ventilare, spate cu tambur

                                0-100 12s
                                viteza maxima 162km/h
                                6.7 litrii la 100km

                                Asta am gasit pe net... Motorul de supernova are 16v?!
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google