1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gata , o dau la pace )) .

    Comment


    • 1.4mpi e cu mult mai silentios decat tractorul 1.2,repet la 100kmh 1.2-ul urla ca un trabant fara tobe...cine nu stie sa nu vb aiurea,sa faca proba cu cineva care are si sa raspunda dupa aia daca mai poate de urechi. un traseu de 20km cu 1.2 la 100 constant te enerveaza la culmea,cine are 14 si face proba asta se va considera posesor de mercedes. de consum nui problema caci ambele sunt cam la egal. poate o sa fac o filmare la 160 am consum 12l. bine la blana fiind. 14 al vecinului a prins 175 si nu urla ca silentiosul 1.2. una peste alta daca ar fi sa aleg acum nu as mai lua 12 nici cu o reducere de 2000e....sunt total nemultumit de ce am primit....ma asteptam sa merg in LINISTEEEEEEEEEEEE:

      Comment


      • bai ,dar voi daca va luati logan sa mergeti cu 150-170 .....scuze ca zic dar nu sunteti intregi la minte....gandeste-te la un impact la viteza aia ce mai ramane din masina??
        In fine una peste alta, 1.2 e mult mai slab ca 1.4 , chiar daca e 16V , dar pe langa faptul ca zici ca-i DCi , trage si mai greu incarcat cu bagaje si cu persoane ,iar daca e incarcat si ai 5 oameni in masina si la drum lung consuma mai mult decat un 1,4.
        Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!

        Comment


        • Eu nu zic ca motorasul de 1.2 nu trage!Teoretic are 75hp(55kw)dar nu cred ca reali...nici 1.4 nu are 75(55kw)dar oricum are mai multi ca 1,2 16v.Am mers cu 1.2 si e total aiurea,trebuie sa il turezi f tare,zici ca stai pe motor,nici 1.4 nu e super silentios dar nici ca 1.2!Sa nu se supere nici un posesor de 1.2 16v,dar e prea mic motorul de 1.2 16 ca cel de 1.4!1.6 16v sau dci 85 hp!Motoarele ideale cred eu!

          Comment


          • ba cand v-aud cu "motoarele ideale" ma apuca pandaliile
            cum frate poti sa cataloghezi un motor drept fiind ideal pentru o masina ? Ca e de cilindree mica ? cai multi ? ca raport putere-greutate ? parerea mea e ca motorul ideal pe o masina este cel mai puternic, faptul ca e diesel, benzina, ca e mai scump sau mai ieftin deja tine de buget si de preferinte.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Unu patru empei e laser fratee, ce sa mai... racheeta(acceleratie de te muta pe bancheta din spate si de topspeed nu putem sa discutam pt ca dupa ultimele calcule tinde spre 1.079.999.999 km/h ~c deci e de neinvins) 1.2 e petarda, tractor, trompeta sau cum vreti voi sa ii mai spuneti, si cu toate ca are acceasi putere la o cilindree mai mica si o cutie mai scurta care il ajuta la acceleratie e varza...
              Io cred ca il blamati pt faptul ca are potentialul sa v-o dea la fundulet, ca pana acum pilotii de racheta 1.4 va cam dadeati si la 1.6

              Comment


              • Originally posted by sumedreacris View Post
                )

                ce e pe internet inregistrat e o oglindire a realitatii.
                .................................................. .................
                si sunt doar 105/107nm cum ti se pare motorul? vioi? sprinten? ) e motor de oras si atat.
                Asta ar trebui pusa la panoul fruntasilor. Chiar inuman.

                Te uiti la un cuplu la volanta si nu tii cont cum se traduce asta la roata.

                Dat fiind faptul ca pt tine clipurile de pe internet sunt ''oglindire a realitatii'' te las sa-ti faci idei precise despre 1.2 prin prisma clipurilor.

                Comment


                • .

                  Originally posted by piroman22 View Post
                  Unu patru empei e laser fratee, ce sa mai... racheeta(acceleratie de te muta pe bancheta din spate si de topspeed nu putem sa discutam pt ca dupa ultimele calcule tinde spre 1.079.999.999 km/h ~c deci e de neinvins) 1.2 e petarda, tractor, trompeta sau cum vreti voi sa ii mai spuneti, si cu toate ca are acceasi putere la o cilindree mai mica si o cutie mai scurta care il ajuta la acceleratie e varza...
                  Io cred ca il blamati pt faptul ca are potentialul sa v-o dea la fundulet, ca pana acum pilotii de racheta 1.4 va cam dadeati si la 1.6
                  Nu e nici racheta nici avion,pana iti ajunge tie la p-uterea maxima nu cred ca mai vezi triplele unu 1.4!Eu mi-am spus parerea si in mare parte cam asa este!Mr k vorveam despre motoarele ideale la logan,tu ti-ai pune pe un bmw de 2 tone 1.6 16v?Acum daca ma intelegi...

                  Comment


                  • ce discutii aprinse . in real isi fac treaba ambele motorizari diferentele de cateva zecimi de secunda pana 100km/h nu cred c a spun mare lucru. asa cum nici pe reprize 80 120 nu sunt mari diferente aici 1.2 il bate pe 1.4

                    Comment


                    • Diferentele nu sunt mari,dar sunt si cred ca in favoare 1.4-lui,de batut nu cred ca bate 1.2 16v un 1.4!Acum parerile sunt impartite!Eu m-am dat cu 1.2 16v dar nu mai zic...ca se supara colegii forumisti de 1.2 16v...

                      Comment


                      • @piroman:la 3000 rpm ce viteza ai?
                        sigpic

                        Comment


                        • 105 km/h are la 3000 rpm asta la 1.2 16v si la 1.4 are in jur de 110-115 cel putin asa am observat eu!
                          ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                          ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                          Comment


                          • Voi vorbiti de liniutii si aceleratii in loc sa vorbiti de placerea de a conduce aceea motorizare.
                            Cutia scurta a lui 1.2 16v e un atuu nu un dezavantaj cum cred unii si marea majoritatea isi exprima parerea cand defapt nici nu au condus aceasta motorizare in prisma faptului ca la e frica ca o sa sparga mitul de 1.4 "racheta".
                            Am condus ambele motorizari si mi-a facut mai mare placere sa conduc 1.2 chiar daca trebuie turata la inceput la pornire. Nu poti sa iti exprimi parerea pana nu o conduci cel putin 500km dupa ce teai obisnuit cu ea.

                            Comment


                            • Cand vad cati frustrati sunt cu 1.4 si altii cu 1.2 care cred ca au 6.000 benzina 600cp si 1600NM, si vor sa zboare cu loganul de 1.2-1.4 si sa nu fie turat motorul
                              Daca vrei liniste ia diesel sa nu mearga asa turat. Mie imi place cum suna, si mai slab ca 1.4 nu este. Daca era asa bun, nu era scos din productie. Repet, romanii sunt cea mai invidioasa rasa de oameni de pe pamant. Frate daca iti permiti eu iti doresc un S65 AMG.

                              Comment


                              • dacia logan si celelalte sint facute si gindite pt romania, cu motoare mai mici si consum mai redus. in america daa masini cu motoare sub 3000 nu-ti iei, pe benzina si automate care consuma mult. dar si acolo au aparut masinile care merg pe curent sau hibrid care consuma 4 max 5 litri la suta. am eu un prieten acolo care are o astfel de masina. si oricum noi romanii nu sintem asa dotati financiar ancit sa ne permitem sa platim asigurare mare si nu ne convine ca masina noastra sa consume mult, mai ales ca benzina si motorina se tot scumpeste. noi trebuie sa ne limitam la standardu din romania. si mie ami convine un logan dizel pt ca are putere si consuma mai putin. dizelarii au mai multe probleme cu masina din cauza motorinei proaste din romania.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google