1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu blamez motorul 1.2 pentru zgomot . DA , ladescu a exagerat mai sus dar nu cu mult . E mai zgomotos motorul 1.2 din pacate si e chiar deranjant , se simte diferenta.

    Comment


    • .

      Originally posted by CSH View Post
      Cand vad cati frustrati sunt cu 1.4 si altii cu 1.2 care cred ca au 6.000 benzina 600cp si 1600NM, si vor sa zboare cu loganul de 1.2-1.4 si sa nu fie turat motorul
      Daca vrei liniste ia diesel sa nu mearga asa turat. Mie imi place cum suna, si mai slab ca 1.4 nu este. Daca era asa bun, nu era scos din productie. Repet, romanii sunt cea mai invidioasa rasa de oameni de pe pamant. Frate daca iti permiti eu iti doresc un S65 AMG.
      Normal ca iti place cum suna ca nu ai ce ii mai face acum nu poti sa o duci innapoi,daca aveam posibilitatea materiala imi luam 1.6 sau 16 16v...Personal cred ca este mai slab 1.2 16v decat 1.4,Personal am zis!Acum parerile sunt impartite!

      Comment


      • pana te obisnuiesti cu el e zgomotos . dupa nu mai este .

        1.2 este totusi un motor de 1149cmc si totusi cel putin tehnic are tot 75cp doar ca la o turatie mai mare decat 1.4 dar asta e la 16 v turatiile sunt mai mari.
        Last edited by ilie42; 22 November 2011, 20:43. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Sincer sa fiu, motorul cand este la relanti sau pana in 3000ture aproape ca nu il auzi. Toarce ca o pisica . La test drive am condus un 1.6 16v, si era foarte zgomotos, cel putin cand am condus pentru prima data un Logan. Orice motor ai avea pe Logan o sa ai zgomot din plin.

          Comment


          • csh
            unii vorbesc numai din auzite asa ca ai dreptate. eu la job sunt pasager la un megane 1 si sincer la 110 e foarte zgomotos
            ma refer ca pasager in spate cel putin motor 1.6

            Comment


            • Sunt motoare aspirate pana la urma.
              1.2-ul este 1150 defapt, iar 1.4 este 1399, diferenta fiind destul de mare.
              Revenind la partea cu aspiratul.Motoarele astea au fost gandite sa reziste in timp, in special la turatii mari, nu au turbina, deci scapi de niste costuri dupa 100.000km si pretul de achizitie din start e mai mic lipsind puterea si cuplul.
              Din ce mi-a explicat si mie un nene care are permis de pe vremea cand se semnaliza cu mana, si care si-a achizitionat Logan (tipu e instarit deci putea sa-si ia ceva cu turbina).
              Mi-a spus ca francezii au motoare cu biela inclinata cu un nr de grade (si aici sper sa ma corectati) ca sa transforme motorul in unul de turatie, germanii au biela mai scurta(sau ceva de genu) ca motoarele lor sa fie folosite la turatii mai mici, iar rusii au biela dreapta fara inclinare pentru ca asa i-a dus capul.

              Comment


              • Originally posted by 93mrs View Post
                Nu e nici racheta nici avion,pana iti ajunge tie la p-uterea maxima nu cred ca mai vezi triplele unu 1.4!
                Vad ca esti din Craiova... sunt f. tentat sa facem o liniuta ca sa iti vad triplele!

                Comment


                • suhoi esti chiar simpatic. ar fi tare o liniuta intre racheta 1.4 si polizoru 1.2

                  Comment


                  • Facem suhoiviper!Am mai facut cu 1.2 16v stai linistit!Unde vrei tu si cand vrei tu!

                    Comment


                    • salut. sunt nou pe aici. nu imi merge farul din stanga decat la faza lunga. faza scurta nu. stiti cumva de ce. am umblat la sigurantele de sub bord, dar nu sunt arse si sunt montate corect....ma puteti ajuta ? multumesc !

                      Comment


                      • Ti s-a ars becul pe faza scurta.Iei alt bec.
                        sigpic

                        Comment


                        • am avut 1.4 ,5 ani; la drum lung cu ac pornit dupa un timp lesinata,adica dai in ea si degeaba.curios cu 1.2 nu s-a intimplat lucru asta.
                          1.4 mai placut de condus in oras ,1.2 cam jalnic.

                          Comment


                          • la urma urmei conteaza caii putere si nu ce mare sau mic e motoru. am avut un golf 3 tot cu 75 de cai, la greutate era putin mai grea ca loganu sau aproape la fel. deci motoru de 1,2 de pe logan cu 75 de cai nu vad sa fie asa de slab. puterea de pe logan adica caii putere seamana cu cea de pe golf. jalnic era daca loganu scotea motor de 1000 sau 1200 cu 60 de cai. eu zic ca dacia logan la caroseria pe care o are cu 75 de cai era bine gindita. producatoru de dacii logan s-a gindit sa-i faca un motor mic cu atatia cai putere, ancat sa poata duca caroseria plus 4 locuri ( persoane ). am vazut eu si masini mai mari cu motor de 1000 cm cubi. si cine vrea sa foloseasca loganu sa care cu el tot timpu persoane sau saci de stiu eu ce in portbagaj, atunci de preferabil e dizel. ca masinile cu motor mic nu sint facute sa caram cu el tot timpu greutati. defapt asta se stie. si oricum pt viteza si intreceri-liniute ai nevoie de mai multi cai putere decit ce ati ofera loganu. mie ami place 1,5 cdi e perfecta. are putere, consuma mai putin, si cu 140 sa mergi cu ea, eu zic ca ajunge pe drumurile din romania. ce ati ofera 1,5 cdi e perfect, mai mult nici nu-ti trebuie. n-am nimic cu benzinarii pt ca si eu masina pe benzina am. dar de aia tot un 1,5 cdi mi-ar trebui. si consum mai mic si putere, m-a cam pus pe ginduri.

                            Comment


                            • Originally posted by cro84 View Post
                              Eu blamez motorul 1.2 pentru zgomot . DA , ladescu a exagerat mai sus dar nu cu mult . E mai zgomotos motorul 1.2 din pacate si e chiar deranjant , se simte diferenta.
                              multumesc...si o spui ca proprietar nu din auzite

                              Comment


                              • @franz34sm:vorbesti de parca 1.5 dci are putere astronomica in comparatie cu 1.4 ,1.6,1.2 etc...E doar feeling-ul din cauza cuplului.La acceleratie sta mai slab decat 1.4...Iar de consum nu are un mare avantaj,mai ales ca pretul motorinei este peste cel al benzinei.Revizii mai scumpe,pret de achizitie mai mare,doar pentru un consum mai mic cu cat? Eu cel mai putin cu 1.4 am scos in afara 5.8...Tu cat scoti?4.5?Nu e diferenta chiar atat de mare.Ca sa se amortizeze trebuie sa mergi foarte mult cu ea intr-un an.Cel putin 25-30.000 km.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google