Eu blamez motorul 1.2 pentru zgomot . DA , ladescu a exagerat mai sus dar nu cu mult . E mai zgomotos motorul 1.2 din pacate si e chiar deranjant , se simte diferenta.
1.2 16v Vs. 1.4 8v
Collapse
X
-
.
Originally posted by CSH View PostCand vad cati frustrati sunt cu 1.4 si altii cu 1.2 care cred ca au 6.000 benzina 600cp si 1600NM, si vor sa zboare cu loganul de 1.2-1.4 si sa nu fie turat motorul
Daca vrei liniste ia diesel sa nu mearga asa turat. Mie imi place cum suna, si mai slab ca 1.4 nu este. Daca era asa bun, nu era scos din productie. Repet, romanii sunt cea mai invidioasa rasa de oameni de pe pamant. Frate daca iti permiti eu iti doresc un S65 AMG.
Comment
-
pana te obisnuiesti cu el e zgomotos . dupa nu mai este .
1.2 este totusi un motor de 1149cmc si totusi cel putin tehnic are tot 75cp doar ca la o turatie mai mare decat 1.4 dar asta e la 16 v turatiile sunt mai mari.
Comment
-
Sincer sa fiu, motorul cand este la relanti sau pana in 3000ture aproape ca nu il auzi. Toarce ca o pisica . La test drive am condus un 1.6 16v, si era foarte zgomotos, cel putin cand am condus pentru prima data un Logan. Orice motor ai avea pe Logan o sa ai zgomot din plin.
Comment
-
Sunt motoare aspirate pana la urma.
1.2-ul este 1150 defapt, iar 1.4 este 1399, diferenta fiind destul de mare.
Revenind la partea cu aspiratul.Motoarele astea au fost gandite sa reziste in timp, in special la turatii mari, nu au turbina, deci scapi de niste costuri dupa 100.000km si pretul de achizitie din start e mai mic lipsind puterea si cuplul.
Din ce mi-a explicat si mie un nene care are permis de pe vremea cand se semnaliza cu mana, si care si-a achizitionat Logan (tipu e instarit deci putea sa-si ia ceva cu turbina).
Mi-a spus ca francezii au motoare cu biela inclinata cu un nr de grade (si aici sper sa ma corectati) ca sa transforme motorul in unul de turatie, germanii au biela mai scurta(sau ceva de genu) ca motoarele lor sa fie folosite la turatii mai mici, iar rusii au biela dreapta fara inclinare pentru ca asa i-a dus capul.
Comment
-
la urma urmei conteaza caii putere si nu ce mare sau mic e motoru. am avut un golf 3 tot cu 75 de cai, la greutate era putin mai grea ca loganu sau aproape la fel. deci motoru de 1,2 de pe logan cu 75 de cai nu vad sa fie asa de slab. puterea de pe logan adica caii putere seamana cu cea de pe golf. jalnic era daca loganu scotea motor de 1000 sau 1200 cu 60 de cai. eu zic ca dacia logan la caroseria pe care o are cu 75 de cai era bine gindita. producatoru de dacii logan s-a gindit sa-i faca un motor mic cu atatia cai putere, ancat sa poata duca caroseria plus 4 locuri ( persoane ). am vazut eu si masini mai mari cu motor de 1000 cm cubi. si cine vrea sa foloseasca loganu sa care cu el tot timpu persoane sau saci de stiu eu ce in portbagaj, atunci de preferabil e dizel. ca masinile cu motor mic nu sint facute sa caram cu el tot timpu greutati. defapt asta se stie. si oricum pt viteza si intreceri-liniute ai nevoie de mai multi cai putere decit ce ati ofera loganu. mie ami place 1,5 cdi e perfecta. are putere, consuma mai putin, si cu 140 sa mergi cu ea, eu zic ca ajunge pe drumurile din romania. ce ati ofera 1,5 cdi e perfect, mai mult nici nu-ti trebuie. n-am nimic cu benzinarii pt ca si eu masina pe benzina am. dar de aia tot un 1,5 cdi mi-ar trebui. si consum mai mic si putere, m-a cam pus pe ginduri.
Comment
-
-
@franz34sm:vorbesti de parca 1.5 dci are putere astronomica in comparatie cu 1.4 ,1.6,1.2 etc...E doar feeling-ul din cauza cuplului.La acceleratie sta mai slab decat 1.4...Iar de consum nu are un mare avantaj,mai ales ca pretul motorinei este peste cel al benzinei.Revizii mai scumpe,pret de achizitie mai mare,doar pentru un consum mai mic cu cat? Eu cel mai putin cu 1.4 am scos in afara 5.8...Tu cat scoti?4.5?Nu e diferenta chiar atat de mare.Ca sa se amortizeze trebuie sa mergi foarte mult cu ea intr-un an.Cel putin 25-30.000 km.sigpic
Comment
Comment