1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ce spui tu eu am stiu-to demult de aia mi-am luat si eu pe benzina , ca de nu stiam, a-mi luam dizel. dar nu toti stiu chestia asta. dizelu e puterea si benzina e viteza. corect.

    Comment


    • Absolut.Dizelu e masina de tractiune.Eu unul nu sunt fan dizel.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by b 98 tul View Post
        pana te obisnuiesti cu el e zgomotos . dupa nu mai este .

        1.2 este totusi un motor de 1149cmc si totusi cel putin tehnic are tot 75cp doar ca la o turatie mai mare decat 1.4 dar asta e la 16 v turatiile sunt mai mari.
        Tehnic vorbesti prostii: 1.2 si 1.4 dezvolta aceeasi putere maxima la aceeasi turatie maxima de 5500rpm, cuplul maxim e mai sus la 1.2 dar nici asta nu e rau ca daca schimbi viteza la 5500-6000 pe urmatoarea treapta vei avea o turatie mai apropiata de cea de cuplu maxim si asta ajuta, plus ca e destul de ok plaja de cuplu incat sa poti schimba lejer pe la 2500 la un mers normal

        Originally posted by Dan_Ionut View Post
        Sunt motoare aspirate pana la urma.
        1.2-ul este 1150 defapt, iar 1.4 este 1399, diferenta fiind destul de mare.
        Revenind la partea cu aspiratul.Motoarele astea au fost gandite sa reziste in timp, in special la turatii mari, nu au turbina, deci scapi de niste costuri dupa 100.000km si pretul de achizitie din start e mai mic lipsind puterea si cuplul.
        Din ce mi-a explicat si mie un nene care are permis de pe vremea cand se semnaliza cu mana, si care si-a achizitionat Logan (tipu e instarit deci putea sa-si ia ceva cu turbina).
        Mi-a spus ca francezii au motoare cu biela inclinata cu un nr de grade (si aici sper sa ma corectati) ca sa transforme motorul in unul de turatie, germanii au biela mai scurta(sau ceva de genu) ca motoarele lor sa fie folosite la turatii mai mici, iar rusii au biela dreapta fara inclinare pentru ca asa i-a dus capul.
        Zici bine cu turbina, dar restul sunt basme. Eu de biela inclinata n-am auzit, indoite si rupte am vazut si am schimbat... Cilindreea o jonglezi din alezajul cilindrilor si implicit diametrul pistoanelor si din lungimea bielelor. Pt a atinge o turatie cat mai mare e nevoie de o cursa cat mai scurta a pistoanelor dar asta prsupune un alezaj mai mare al cilindrilor. Motoarele renault nu sunt asa avide de truatii spre deosebire de un motor de japoneza care duce 8-9000 sau chiar si pana in 10.000 de ture.

        Zgomotul e ok, dupa 3000 de ture incepe albinuta sa zumzaie, dar de asta avem cd-playere, in rest nici antifonarea la Logan nu e prea stralucita...
        Pt cine m-a intrebat: la 3000 rpm in tr5 am 100km/h

        Comment


        • De asta tot zice lumea ca 1.2 e putin mai zgomotos ca la aceeasi viteza 1.2 are turatii mai mari.Eu la 3000 am fix 110 km/h.
          sigpic

          Comment


          • Sa nu uitam ca 1.2 are avantajul consumului mai mic, comparativ cu 1.4
            Lasati DCi-ul ala este o alta mancare de peste, iarasi incepem cu benzina vs motorina ?

            Comment


            • Pentru ce va contraziceti nu inteleg ... oricum 1.4 nu mai exista asa ca degeaba dovedim ca e mai bun/prost decat 1.2 ca oricum tot 1.2 esti nevoit sa iei ) asta daca u ai bani de 1.6,1.5

              Comment


              • foarte corect . nu se mai fabrica de un an 1.4

                Comment


                • Se fabrica SH
                  sigpic

                  Comment


                  • o intrebare pt. cunoscatoru ce clasa de poluare are 1.4 E3 si E4 sau doar una din ele ?

                    Comment


                    • Primele au fost E3 (pana prin 2006) apoi au fost E4.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • DACA E O diferenta e clar ca cele euro 3 sunt mai potente cu ceva caluti in real fata de cele mai noi. nu pot fi la fel, tot 75cp decat daca au ceva modificari la soft. DESI SI LA 1.2 spun ca tot 75 e4 si e5 . totusi de ce nu au scos si 1.4 e 5? FOARTE CIUDAT . poate exista cineva care a condus ceva timp si motorizarea 1.2 cu e 4 ca apoi sa comduca si e5 sa spuna daca simte ceva diferente de putere .

                        Comment


                        • Te stresezi prea mult. Oricum din moment ce ambele variante consuma la fel in mod cert totul este o abureala comerciala.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • Good point Cristi_LCD!

                            Comment


                            • euro 3 sau 5 ce conteaza ? ca doara astea n-au de a face cu viteza sau puterea. ci cu poluarea. euro 5 polueaza mai putin ca euro 3 de exemplu. si motoru de 1,4 ca putere e la fel cu motoru de 1,2. au aceiasi cai putere. si ce e adevarat motoru de 1,2 merge mai turat decit ala de 1,4 sau 1,6. asta se stie. orice motor mic merge mai turat ca orice motor mai mare. dar ce conteaza ? consumul e aproape la fel. motoru de 1,2 consuma cu foarte putin - mai putin decit ala de 1,4. cu cit e mai mare motoru sau cu cit sint mai multi cai putere - consuma mai mult. asta e lege. motor mic= consum mic. motor mare= consum mai mare. e foarte simplu. eu macar am citit carte. stiinta fratilor nu vrajeala.

                              Comment


                              • Off-topic: Atata timp cat consumul este acelasi, poluarea reala e la fel.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google