Eu sunt posesor de Logan 1.2 si sunt multumit.Taxe mai mici pentru 1.2,consum mai putin 5 in afara(6-6,5 litri daca te dai la ea) iar in oras iarna pe frig mi-a luat 8 cu tot cu cele 10-15 minute cat o lasam pornita sa se incalzeasca.La drum intins tind spre 1.2(oricum nu se mai fabrica 1.4 ca nu era Euro5),in depasiri rareori cere sa ii dau a 4-a.De multe ori cu a 5-a o calc si se duce in depasiri nu am probleme.
Ca sa iti faci o idee mai buna eram pe Dn1 si ma tineam dupa un 1.4 MPI.Cand iesea din localitate sa vezi ce se chinuia tipu cu 1.4 ii dadea treapta inferioara(a 4-a) o tura ca sa se duca pe banda 2 tare.Eu in schimb din 1.2 16v nu ii dadeam treapta inferioara si ma tineam dupa el(sa subliniez faptu ca era logan 1.4 MPI facelift din 2010 nu va ganditi ca era unu din 2006 obosit si ca de aceea ma tineam dupa el).
Pentru mine e un aplus ca are un sunet mai sportiv,mai agresiv,in sensu ca nu ma deranjeaza din contra imi place(ceea ce pentru altii e un minus).
Mai mult de 160 nu i-am dat ca nu am avut unde dar sa stiti ca nu te rogi de ea...o ti pe a 4-a pana la un 4 mii de ture si io dai pe a 5-a si ai calcat-o.Nu e puturoasa.Deci per-ansamblu balanta se inclina spre 1.2,deoarece e mai buna la capitolu consum,taxe mai mici,rapoarte mai bune cutie mai buna.
PS:Tin sa te contrazic...se duce mult mai sus de 150.I-am dat eu 160 cu 4 persoane si portbagaj full ma duceam la tara.Masina mea are 8300 km.Apropo vezi ca de multe ori cum o inveti asa merge.Daca o ti subturata sa iti consume putin,si mergi numai in oras cu ea daia e puturoasa ca se infunda jiglerele etc.Mai scoate-o la un drum lung si mai dai in gura putin ca ajuta asta.Mai se curata motoru si o sa isi dea drumu in mers.Valabil pentru orie masina sfatul asta!!!
Ca sa iti faci o idee mai buna eram pe Dn1 si ma tineam dupa un 1.4 MPI.Cand iesea din localitate sa vezi ce se chinuia tipu cu 1.4 ii dadea treapta inferioara(a 4-a) o tura ca sa se duca pe banda 2 tare.Eu in schimb din 1.2 16v nu ii dadeam treapta inferioara si ma tineam dupa el(sa subliniez faptu ca era logan 1.4 MPI facelift din 2010 nu va ganditi ca era unu din 2006 obosit si ca de aceea ma tineam dupa el).
Pentru mine e un aplus ca are un sunet mai sportiv,mai agresiv,in sensu ca nu ma deranjeaza din contra imi place(ceea ce pentru altii e un minus).
Mai mult de 160 nu i-am dat ca nu am avut unde dar sa stiti ca nu te rogi de ea...o ti pe a 4-a pana la un 4 mii de ture si io dai pe a 5-a si ai calcat-o.Nu e puturoasa.Deci per-ansamblu balanta se inclina spre 1.2,deoarece e mai buna la capitolu consum,taxe mai mici,rapoarte mai bune cutie mai buna.
PS:Tin sa te contrazic...se duce mult mai sus de 150.I-am dat eu 160 cu 4 persoane si portbagaj full ma duceam la tara.Masina mea are 8300 km.Apropo vezi ca de multe ori cum o inveti asa merge.Daca o ti subturata sa iti consume putin,si mergi numai in oras cu ea daia e puturoasa ca se infunda jiglerele etc.Mai scoate-o la un drum lung si mai dai in gura putin ca ajuta asta.Mai se curata motoru si o sa isi dea drumu in mers.Valabil pentru orie masina sfatul asta!!!
Comment