1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Badoi Adrian-tati ai gresit forumul....cauta la sectiunea bancuri!
    PS:Ai doar 18 ani,mai ai timp sa conduci masini si o sa te convingi singur de puterea "rachetei" tale!Si eu eram la fel cu 1.4-le meu pana cand i-am cunoscut limitele!

    Comment


    • Originally posted by 93mrs View Post
      Si eu eram la fel cu 1.4-le meu pana cand i-am cunoscut limitele!
      pana cand a trecut unu cu 200 cai pe langa tine )

      Comment


      • Bai, tu nu realizezi ca la viteza mare 1.4-ul ala din fata ta iti "spargea" tot aerul si e normal sa il ajungi usor usor pana te bagi in depasire si vezi ca inaintezi mult mai greu apoi.

        Oricum 1.4-ul meu te face terci' pe 400m si-n viteza maxima, e editie "obosit edishan" din 2005, are GPL si cu 223.000 km. +++. N-are rost sa provoc.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • adi badoi, oricum ai intoarce-o, sa te tii in tr5 dupa 1.4 in tr4, inseamna ca ai ceva smaga sub capota. 1.6_16v nu trage din scurt in tr5 cum trage 1.4. mai ales la viteze de 80-90-100. de la 110-120 incolo de-abia, tr5 la 1.6_16v e peste tr4 la 1.4mpi. totusi, 1.2 nu e 1.6, oricat de scurta ar fi cutia...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by Badoi Adrian View Post
            .........................Da m-am tinut dupa un 1.4 mpi si am vrut sa subliniez ca ala rupea motoru in doua pe 1.4 ii dadea a 4-a o tura ca sa se duca,si a mea nu cerea treapta inferioara..................
            Ca sa te tii dupa una de aceeasi putere nu e musai sa dai inferioare, ca el mai dadea in scurt tr IV si apoi shimba rapid in V e treaba lui, daca o lasa in tr IV (sa o rupa in doua cum spui tu) nu te mai tineai de el cu tr V in veci.

            Comment


            • Ma frate nu ma dadaem cu el,pur si simplu vroiam sa il depasesc pe banda a 2-a...si ala ii dadea in gura la iesire din oras ca sa nu incurce banda sa il depaseasca pe unu si sa se repuna pe banda 1...eu in timpu asta ma tineam dupa el cu a 5-a cand el dadae treapta inferioara si o ambala...atata tam-tam pentru nimic...

              Comment


              • Originally posted by Badoi Adrian View Post
                Eu sunt posesor de Logan 1.2 si sunt multumit.Taxe mai mici pentru 1.2,consum mai putin 5 in afara(6-6,5 litri daca te dai la ea) iar in oras iarna pe frig mi-a luat 8 ...
                Si eu sunt multumit (as fi fost multumit si daca as fi avut un Logan 1.4).

                Nu am probleme cu depasiri (prin evitarea depasirilor dificile).
                Nu am probleme cu viteza maxima (fiindca respect limita de viteza admisa).

                Comment


                • Faptul ca aveai impresia ca masina ta cu 1.2 intr-a 5-a trage mai bine decat a lui ala cu 1.4 se explica doar ca la aceasi viteza tu aveai o turatie a motorului mult mai mare, pentru ca cutia e mai scurta. Prcobabil ala cu 1.4 are 3000 rot/ min la 110 km/h iar tu probabil ai 3500-4000 rot/min la aceasi viteza. Ala cu 1.4 poate oricand sa retrogadeze in a 4-a pt a tine pasul cu tine pe cand ala tu nu nu ai treapta 6 pentru a scapa de supraturare.
                  Chiar si 1.4 mi se pare enervant de turata la o viteza de croaziera normala de 100-110 km/h, daca 1.2 e si mai turata de atat nu stiu ce confort si economie de combustibil iti poate oferi acest motor la viteze superioare.

                  Comment


                  • Nu e adevarat.Sa stii ca nu e zgomotoasa de loc.Mai zgomotoasa e cand pleci de pe loc cu ea decat in mers.De exemplu la 110 aveam 3500 de ture...ca tin minte ca in rodaj mergeam cu maxim 3500 de ture si aveam 110/h.Stii de cand incepe sa fie zgomotoasa?de la 140 in sus...ca deja are peste 4 mii de turatii.
                    Last edited by Badoi Adrian; 25 March 2012, 20:36.

                    Comment


                    • pe bune ? sa fim seriosi . ori nu ai 1.2 ori vrei sa o lauzi. sigur peste 90km/h deja devine enervant zgomotul. daca nu depasesti 85 90 e ok . dupa , alta discutie.

                      Comment


                      • frate eu stau cu geamurile inchise si nu mi se pare un sunet enervant sau prea tare.daca te uiti in posturile anterioare am si specificat ca imi place sunetul motorului mai agresiv mai sportiv...

                        Comment


                        • confirm ca 08Melc are 1.4. proaspat segmentat, dar 1.4. si daca tot matura pe jos cu 1.4 stock, sa se dea cu 1.6. de taximetriscu gazos ma ocup eu cand oi avea timp. n-am eu axe smechere ca el, dar am gaz mai bun

                          Comment


                          • Dupa mine diferentele sunt urmatoarele :
                            1.2 - consum mai mic urban dar mai galagios
                            1.4 - plecare de pe loc mai buna
                            in rest aceeiasi "FIARA" zace in amandoua .

                            Comment


                            • bine punctat BOERICA

                              Comment


                              • Originally posted by razvanamza View Post
                                de taximetriscu gazos ma ocup eu cand oi avea timp. n-am eu axe smechere ca el, dar am gaz mai bun
                                Vise tataa... te crap cu 1.6-le tau.

                                Pe Melcu' tot nu-l cred ca are 1.4.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google