1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4 are. doar nu era cretin sa arunce 1000 de euro pe geam si apoi sa minta ca n-a mers...iar eu stiu direct de la sursa ca n-a mers. daca mergea faceam si eu a doua zi.

    Comment


    • chiar azi am pipait 4 loganuri 1.2 16v euro5 cu 0km in bord .(relativ, unele au si 13km..)...schimbare de flota , renuntare la 1.5dci din 2005/2006 si pana la 312.000km (cu schimbarea de injectoare de rigoare) . la prima cheie par cam anemice astea de 1.2 , ridici capota incepi sa te intrebi unde-i tot motorul dar dupa primii 100km in oras rezulta un consum de 10% , cu multe opriri si porniri si 2 persoane in masina , si un zvac de iti vine sa te omori , mult sub un 1.5dci 65cp...dar sigur nici 60 in prezent dupa atatia km.
      maine iesire in judet , revin cu impresii de la drum lung, pana acum mi se pare o prostie de motor , la o liniuta in oras ma indoaie un matiz intre 2 sensuri giratorii, ca semafoare nu mai sunt. aaaa si ce ambreiaj are, parca calci pe o perfuzie.

      Comment


      • Da ce crezi, ca il turezi ca dieselul si vrei sa fie mai bun ?
        In oras pe prietenul meu la facut un Symbol si un Suzuki, iar el are 1.9TDI de 130cp, si are experienta, insa erau mai rapide la semafor.

        Comment


        • Mai vorbim după ce trece maşina de 10.000 km şi prinzi curaj să te dai la ea. Mie mi se pare anemic dieselul, prin oraş e mai interesant ca are cuplu jos dar când i-a trecut turaţia de cuplu se lasă pacea, benzina nu are zvâc dar te duci cu ea spre 6000 liniştit când cu dieselul deja ai mestecat in vreo 2 trepte...
          Inafară aş prefera să merg cu 1.2-ul decât cu dieselul. Nu l-am condus pe cel de 85, am tot mers cu cel de 75 şi nu mă încântă prea mult, să zic cel mult prin oraş.
          Last edited by ionescu liviu; 3 April 2012, 22:23.
          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

          Comment


          • Nu-i de condamnat, asta e boala oricarui sofer care vine de pe dizal turbo.
            Imi duc aminte de discutiile interminabile tractoras 65-70 cp rupe-n doua benzinar 1.4 ba chiar si 1.6 ))

            Comment


            • Eu imi aduc aminte de "piloti" care la diesel schimba 1-2 si dupa o baga pe a 4-a sa nu mai piarda timp cu schimbatul treptei 3 .

              Incearca sa alergi un dci de 65 cu 1.2 si o sa vezi ca e departe tare diesel-ul. In afara ca iti da senzatia ca te baga in scaun nu prea face mare lucru motorul pe diesel.

              ma intreb cu ati face daca ati merge cu o masina cu 3L v6 diesel si dupa sa va suiti in 1.2 benzina ), eu ziceam ca masina mea e pe moarte)

              Comment


              • Dennis_TL: incearca sa turezi mai mult masina. Zvac n-are mai mult dieselul, dar la drum lung un diesel e mult mai usor de condus decat benzinarul-aspirat din cauza cuplului mare dezvoltat in ture mici.
                CSH: prietenul tau ori din 130 cp la 1.9 tdi mai are jumatate, ori nu stie sa conduca, ori fabulezi tu... una din variantele astea se aplica, doar asa te poate face la semafor un Symbol ori vreun Suzuki.
                ionescu liviu: fa un drum extraurban cu un 1.5 de 90 Cp si apoi cu un 1.6 de 90 cp... la gol, sa nu zicem incarcat, si mai vorbim apoi despre preferinte si usurinta in exploatare.
                o8MeLC: e departe rau dieselul pentru ca 65<75 cp, dar pune-l sa se alerge cu 1.2-ul cu in diesel tot de 75 cp, sau cu 1.5-ul de 85 .
                Last edited by Nepotu123; 4 April 2012, 00:25.

                Comment


                • Ala de 85 iti bate Logan 1.2.. pe 1.4 trebuie sa ai sofer foarte foarte bun ca sa stai egal cu dci de 85 sa zicem, dar sa-l bati cu un far acolo.. greu de tot si mai ales 1.4 full cu dci de 85 full, ori suntem egali ca optiuni ori nu mai suntem.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Denis, ia-l usor ca-i in rodaj.Dupa cam 5000km ii dai 5000 de ture si mai vb...

                    Comment


                    • Originally posted by CSH View Post
                      ...In oras pe prietenul meu la facut un Symbol si un Suzuki, iar el are 1.9TDI de 130cp, si are experienta, insa erau mai rapide la semafor.
                      Ce Suzuki? Ce motor?

                      Originally posted by Nepotu123 View Post
                      ...
                      CSH: prietenul tau ori din 130 cp la 1.9 tdi mai are jumatate, ori nu stie sa conduca, ori fabulezi tu... una din variantele astea se aplica, doar asa te poate face la semafor un Symbol ori vreun Suzuki.
                      ...
                      Symbol de acord, Suzuki depinde de motor. Poate era cu motor de 1,6 care nici nu se da jos din pat pentru 1,9 tdi.
                      Last edited by Cristi_LCD; 4 April 2012, 08:38.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • Cred ca era Swift.
                        @Nepotu: Erau mult mai usoare, de la semafor la semafor plecau mai repede, evident ca la drum lung era alta situatia.

                        Comment


                        • Originally posted by aleXpeed View Post
                          Ala de 85 iti bate Logan 1.2.. pe 1.4 trebuie sa ai sofer foarte foarte bun ca sa stai egal cu dci de 85 sa zicem, dar sa-l bati cu un far acolo.. greu de tot si mai ales 1.4 full cu dci de 85 full, ori suntem egali ca optiuni ori nu mai suntem.
                          La drum lung (depasiri, curbe, dealuri etc) daca ambii soferi sunt dusi cu pluta, cu 1.4 (si remapat) nu prea te tii dupa dizalu de 85 cp )
                          Daca dizalu e in spatele tau il simti ca un supozitor ))
                          Pe incercate.

                          La o liniuta (cel putin eu) cu un soft bun, dovedesti fara drept de apel dci 85 cp.
                          Last edited by Octavian; 4 April 2012, 18:54.

                          Comment


                          • revin cu impresii la cald...
                            am mers 650km in 2zile , 90% extraurban. nu am menaj deloc masina, nu ma intereseaza ca e in rodaj eu am ruta lunga si nu am timp de rodaj. am schimbat la 4000ture , plec de pe loc mai sprinten acum ca m-am obisnuit cu masina ...ce sa zic , MERGE BINE !
                            si am observat ca e mai antifonata, silentioasa..ma rog e si noua.
                            deci , pe scurt , mers intre localitati 120-130 , in localitati cam 12-15 opriri/porniri , aer conditionat pornit pe tr.2 , 1 persoana in masina , am consumat 1 rezervor de 52L in 650km, acum 10km s-a aprins becul.
                            consum mai mult decat cu dieselul , o sa imi mareasca cota de carburant dar sunt multumit de 1.2 asta ...un singur lucru nu imi place , ca in depasiri de la 85-90 ora cu cat circula tirurile trebuie sa schimb din 5-a in a 4-a )
                            aaa si vechea problema cu trepidatiile cand ai aerul pornit si incepe ventilatorul ala pe treapta 2-a...credeam ca nu au strang bine cadrul motor
                            si inca ceva, pute ingrozitor evacuarea ...sper sa se arda mai repede

                            Comment


                            • Dennis_TL, eu ii dau si a 3a in depasiri ca sa nu stau cu morcovul ...

                              Comment


                              • Denis, 8.7% extraurban?I-ai dat in gura nu gluma!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google