eh, se pare ca am aproximat destul de bine ceea ce inseamna ca ai fi cronometrat tu gresit, ori ca 1.4 ala nu e stock, ori ca nu-i 1.4, ci 1.6 ceva nu "pusca" in ce sustii, cu exceptia ultimelei fraze, asta de mai sus, cu 0-140 in 30 de secunde.
1.2 16v Vs. 1.4 8v
Collapse
X
-
....in fine, eu am postat pe youtube...postati si voi daca aveti ceva
off topic si sper sa nu supar moderatorii, marea mea curiozitate este daca swift-ul meu de 1.3 are acceleratii mai bune decat un Logan 1.6 16v
Originally posted by Seba View Posteh, se pare ca am aproximat destul de bine ceea ce inseamna ca ai fi cronometrat tu gresit, ori ca 1.4 ala nu e stock, ori ca nu-i 1.4, ci 1.6 ceva nu "pusca" in ce sustii, cu exceptia ultimelei fraze, asta de mai sus, cu 0-140 in 30 de secunde.
atunci filmul l-am facut pentru arhiva personala, nu m-am gandit ca o sa fie subiect de dezbatere
iar fac un off topic: eu am un swift de 1.3; pe la 40 000 de la 0-140 facea 20 sec, acum, la 115 000 de la 0-140 scoate 19 sec
Tind sa cred ca cei care au mai zis aici pe forumul Logan ca motorul se lasa cum trebuie dupa vrea 50 000 km ....cam au dreptate
acum am iar un Logan 1.4 cu vreo 115 000 la bord. O sa-l testez si pe asta, poate vineri, sa vad, de curiozitate
Comment
-
nu stiu ce sa zic, eu cu 16v am scos timpul de fabrica, 10.3sec, cand masina avea 5000km in bord. vitezometrul l-am dus la 210 totla 5000km in bord. asa am considerat eu, ca atunci a fost gata rodajul si ca puteam sa-i dau in goarna, sa vad cum merge.
daca tot scade timpul cu cresterea kilometrilor, mi-ar fi firca sa fac un test cu un motor de 400000km, mi-e ca-mi amortesc mainile pe volan la ce acceleratii devastatoare are
radem, glumim, mie mi se pare mare diferenta intre 1.2 si 1.4. e chiar mai mare decat intre 1.4 si 1.6_16v, cand dupa datele tehnice, 1.2 si 1.4 sunt deartajati de 0.6sec pe kilometru. nu poti sa-ti iei 250m la liniuta si sa recuperezi in 200m ce-ai pierdut in 800. iti dai seama ce potential nefolosit zace in 1.2, daca ar fi asa? asta micu' ar fi un fel de gtr facut de dacia. numai gtr am vazut sa plece extrem d eprost la liniute, dar pe final sa recupereze aprox jumatate din handicap in fata unui lancer de 500cp...acu' le-ai dat apa la moara alora cu 1.2...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pai ce apa la moara sa le dau...eu am spus clar: la ce am testat eu, presupunand ca faci o liniuta, in momentul cand ai pe bord 140 km/h cu 1.2 deja Loganul de 1.4 are 250 metri in fata ta; asta daca arata cele doua tahometre indica cu aceeasi abatere si sa nu mai vorbim de diferenta de kilometri la bord
la 400 000 ....pai cred ca de pe la 150 000-200 000 motorul incepe sa piarda din performante
Cei de la auto bild fac teste de anduranta cu masini timp de 100 000 km si masoara timpul de acceleratie la inceputul testului si apoi la finalul testului. Am vazut modele care au scos timpi mai buni la sfarsitul testului si dar masini care au scos timpi mai slabi ( si aia chiar masoara cum trebuie)...pana la urma mai depinde si de masina
Oricum.....din punctul meu de vedere trebuie sa ai idee ce poate masina, sa stii ca nu-i sar pistoanele la turatie mare si in felul asta stii s-o exploatezi si stii daca poti sau nu sa faci o depasire. Oricum, noi astia pana in 40 de ani mai avem goanga cu omoratul motoarelor dar motorul asta de polizor de sub capota lui 1.2 trebuie exploatat la maximum doar dupa ce il cunosti bine, scopul lui este consumul mai mic, noxele mai mici si sa-ti miste masina in limitele vitezei legale pe drumurile publice
Comment
-
pt ultima data: nu ai cum la o liniuta sa-i dai 250m, da-o dracu, 16v ii da la 1.4 20m, cum 3.14zda ma-sii sa-i dea 1.4 la 1.2 250m? 1.2 are vreo fenta, cand dai gaz blana, se activeaza frana de mana automat, sa nu depasesti viteza legala?
e clar, tre' s-o combin pe colega-mea cu sandero 1.2 sa mi-l dea la un test, da-i zic ca merg in oras dupa flori, altfel imi da prin gura. si-asa am sanse minime, dar o sa incerc, m-ai facut curiosDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
acum serios vorbind......cu 1.2 intr-a 3 ajungi pana pe la 115 iar cu 1.4 cu a 3 pana pe la 120-125 (dupa tahometru), deci cu 1.2 de la 115 incepi sa mergi cu a 4-a si crede-ma ca trage mai greu chiar daca treptele sunt mai scurte la 1.2....pur si simplu isi pierde din forta dupa 130 km/h. Tu daca ai 1.6 cu 16v...deja ai 30 cai si vreo 40 Nm in plus.....cum trage masina ta de la 160 in sus asa trage si 1.2 de la 120 in sus........
Originally posted by Seba View Postpt ultima data: nu ai cum la o liniuta sa-i dai 250m, da-o dracu, 16v ii da la 1.4 20m, cum 3.14zda ma-sii sa-i dea 1.4 la 1.2 250m? 1.2 are vreo fenta, cand dai gaz blana, se activeaza frana de mana automat, sa nu depasesti viteza legala?
e clar, tre' s-o combin pe colega-mea cu sandero 1.2 sa mi-l dea la un test, da-i zic ca merg in oras dupa flori, altfel imi da prin gura. si-asa am sanse minime, dar o sa incerc, m-ai facut curios
Originally posted by Seba View Postpt ultima data: nu ai cum la o liniuta sa-i dai 250m, da-o dracu, 16v ii da la 1.4 20m, cum 3.14zda ma-sii sa-i dea 1.4 la 1.2 250m? 1.2 are vreo fenta, cand dai gaz blana, se activeaza frana de mana automat, sa nu depasesti viteza legala?
e clar, tre' s-o combin pe colega-mea cu sandero 1.2 sa mi-l dea la un test, da-i zic ca merg in oras dupa flori, altfel imi da prin gura. si-asa am sanse minime, dar o sa incerc, m-ai facut curios
hai ca m-am apucat sa urc pe youtube si filmul cu 1.2-ul....dar dureaza vreo ora. Il vezi maine daca nu te culci....si tine mine: e facut pe acelasi drum in acelasi sens de mers!
uite si filmul cu 1.2-ul
Comment
-
habar nu aveam ca le-am postat aiurea...dar merci de corectie
Loganul de 1.4 am vrut sa-l cumpar eu pentru taica-meu la expirarea contractului pentru ca il condusesem vreo 50 000 km, revizii la zi...etc dar firma de leasing mi-a cerut un pret enorm asa ca acum cine stie pe unde o zace.
Comment
-
degeaba ne tot contrazicem aici, motoarele de 1.2 16v si 1.4 nu sunt motoare de liniute, de 140 km/h si alte chestii de "racing" . Sunt motoare cu consum destul de bun (in regim de exploatare normala), ma refer la cele stock, ca unii au tiganit motoarele de 1.4 si au mai castigat cativa cai, aia e partea a 2-a...Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
pai nu e de contrazis, eu v-am spus experienta mea cu cele doua modele, asa cum e si threadul 1.2 vs 1.4......si daca pe hertie sunt apropiate ca valoare in realitate eu am constatat altceva si am postat, nu am vorbit din carti, din auzite sau sa fabulez; mai mult, am postat si doua filme....concluziile si invatamintele le trage fiecare cum vrea. Daca e careva aici care crede ca 1.2 are demaraj mai bun decat 1.4, este parerea lui dar nu si a mea.
Pe de alta parte Loganul nu este masina mea sa-i caut "infrumusetari"......de regula eu merg sub limita de viteza legala pentru ca am cota de benzina si trebuie sa ma incadrez; asta inseamna ca in utilizarea zilnica un 1.2 este chiar mai placut (mp3, comenzi pe volan, mai silentios etc)....deabea de la 110 km/h e alta treaba (galagios, directia nu e la fel de buna ca la 1.4 si in plus este sensibil la vant lateral mai rau decat 1.4)
O parere personala este ca tabla pe 1.2 (model 2012) este mai subtire pentru ca atunci cand inchideam usile din spate vibrau aripile spate, lucru neintalnit la 1.4
Alta chestie: cunosc mai multa mecanica si stiu cu ce se mananca un motor, cutie de viteze, rapoarte de demultiplicare etc, mai mult decat stiu unii ratoni de prin service, exact cum zicea un coleg de pe forum.
Comment
-
Numai faptul ca tu ai putut sa sustii (si poate inca mai crezi) ca la o liniuta, 1.4 poate sa ii dea la 1.2 250m ma face sa ma indoiesc de toate afirmatiile tale.
Singura explicatie pe care o gasesc este ca tu in cele 6 secunde diferenta pentru 0-140 (26 => 32) ai calculat cu Loganul de 1.2 stationar ceea ce e absurd. Adica tu in cele 6 secunde parcurgi 35+ metri / secunda si ajungi la avansul ala fantasmagoric. In realitate, tu cu 1.4 cand ai 140 (@ secunda 26), cel de 1.2 are 125-130, deci tu iei avans fata de el cu 10 km/h nu cu 140 cum ai calculat tu. Cu 10 km/h pe ora iei avans sub 3 metri pe secunda, in 6 secunde ai undeva la 15 metri avans. Asta in cazul in care chiar sunt 6 secunde intre ele ceea ce ma indoiesc. In realitate diferenta probabil este de maxim 9 metri (2 lungimi de masina). Data viitoare cand vrei dovedesti ceva matematic, asigura-te ca nu sunt non sens-uri.
@ Seba - uite aici film 0-140 cu 16V-ul meu, asa orientativ.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
LE - ca sa ii dai la un Logan 250m avans la o liniuta, trebuie sa ai ceva supercar de minim 700CP.
LE2 - daca tu cu 1.4 ii dai la 1.2 avans 250m, unde diferenta la acceleratie e minima, inseamna ca eu iti dau tie 500m intr-o cursa de 402m ).Last edited by Shakar; 20 September 2012, 15:51.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by darkdac View Postindata ce se incarca filmuletele pe youtube va dau si linkul, le-am filmat pe ambele in ziua predarii pe acelasi drum drept fara diferenta de nivel. Ar mai fi de mentionat ca Loganul de 1.4 avea 99 000 km la bord, deci motorul era super lasat iat Loganul de 1.2 cam 10 000. Pe de alta parte cand pe bord ai 140 km/h in realitate e mai putin dar nu stiu valoarea exacta. Eu v-am povestit despre valorile din bord. Dupa ce vedeti filmele puteti sa radeti si sa comentati cat vreti; eu am condus ambele versiuni mai multe mii de km si va zic experienta mea cu cele doua versiuni, nu doar ma dau cu parerea.
uite link-ul http://www.youtube.com/my_videos_edi...id=I4h7Eaf3PKs
o sa incarc si filmul cu 1.2-ul dar alta data ca sunt wireless si dureaza muuuuult ca dracu`
Merge acuma.Last edited by CSH; 20 September 2012, 16:20.
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostNumai faptul ca tu ai putut sa sustii (si poate inca mai crezi) ca la o liniuta, 1.4 poate sa ii dea la 1.2 250m ma face sa ma indoiesc de toate afirmatiile tale.
Singura explicatie pe care o gasesc este ca tu in cele 6 secunde diferenta pentru 0-140 (26 => 32) ai calculat cu Loganul de 1.2 stationar ceea ce e absurd. Adica tu in cele 6 secunde parcurgi 35+ metri / secunda si ajungi la avansul ala fantasmagoric. In realitate, tu cu 1.4 cand ai 140 (@ secunda 26), cel de 1.2 are 125-130, deci tu iei avans fata de el cu 10 km/h nu cu 140 cum ai calculat tu. Cu 10 km/h pe ora iei avans sub 3 metri pe secunda, in 6 secunde ai undeva la 15 metri avans. Asta in cazul in care chiar sunt 6 secunde intre ele ceea ce ma indoiesc. In realitate diferenta probabil este de maxim 9 metri (2 lungimi de masina). Data viitoare cand vrei dovedesti ceva matematic, asigura-te ca nu sunt non sens-uri.
@ Seba - uite aici film 0-140 cu 16V-ul meu, asa orientativ.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
LE - ca sa ii dai la un Logan 250m avans la o liniuta, trebuie sa ai ceva supercar de minim 700CP.
LE2 - daca tu cu 1.4 ii dai la 1.2 avans 250m, unde diferenta la acceleratie e minima, inseamna ca eu iti dau tie 500m intr-o cursa de 402m ).
Comment
Comment