1.2 16v Vs. 1.4 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by darkdac View Post
    indata ce se incarca filmuletele pe youtube va dau si linkul, le-am filmat pe ambele in ziua predarii pe acelasi drum drept fara diferenta de nivel. Ar mai fi de mentionat ca Loganul de 1.4 avea 99 000 km la bord, deci motorul era super lasat iat Loganul de 1.2 cam 10 000. Pe de alta parte cand pe bord ai 140 km/h in realitate e mai putin dar nu stiu valoarea exacta. ....................................
    Sa nu te superi pe mine ca nu o spun la misto, las-o ca macane. Am si eu 1.4, i-am facut si remapare si tobe si draci laci...

    "Mintit" am scos 23 sec 0-140 (cu scartaituri si invarteli in gol) , daca eram la o liniuta as fi pierdut startul iremediabil.
    Pe intervalul 120-140 iti urca kilometrajul de zici ca ai boost, ceea ce in viata reala nu prea se intampla la un 1.4 stock, fie el si chel.

    Nu ca trebuia sa ma convingi, dar iti spun ca nu sunt deloc convins de clipul tau si imi pare rau ca nu suntem mai aproape sa facem o proba practica.

    Originally posted by Seba View Post
    ............mie mi se pare mare diferenta intre 1.2 si 1.4. e chiar mai mare decat intre 1.4 si 1.6_16v, cand dupa datele tehnice, 1.2 si 1.4 sunt deartajati de 0.6sec pe kilometru. .............................
    Stai calm ca nu pusca nici clipul colegului. Daca as fi avut Cielo sau altceva, taceam din gura.
    Tu macar ma stii ca n-am toate tiglele pe casa si daca eu n-am tras de utilaj sa vad ce si cum scoate...
    Si pana acum (nu e cu lauda) n-am gasit la demaraj un 1.4 stock sa ma dovedeasca.
    Last edited by Octavian; 20 September 2012, 17:45. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • mai, eu pana acum am reusit cu 3 masini sa scot timpi apropiati de cei dati de producator, dar foarte greu. nici o data n-am reusit sa-i egalez, cu atat mai mult sa-i bat. personal, nu stiu inca pe nimeni care sa fi batut datele producatorlui, cu nici o masina stock. si stiu cum merge 1.4, ca doar am unul, de aia ma mir ca prostul la luna de cat de tare il vad unii ca ar merge
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by Octavian View Post
        Sa nu te superi pe mine ca nu o spun la misto, las-o ca macane. Am si eu 1.4, i-am facut si remapare si tobe si draci laci...

        "Mintit" am scos 23 sec 0-140 (cu scartaituri si invarteli in gol) , daca eram la o liniuta as fi pierdut startul iremediabil.
        Pe intervalul 120-140 iti urca kilometrajul de zici ca ai boost, ceea ce in viata reala nu prea se intampla la un 1.4 stock, fie el si chel.

        Nu ca trebuia sa ma convingi, dar iti spun ca nu sunt deloc convins de clipul tau si imi pare rau ca nu suntem mai aproape sa facem o proba practica.


        Stai calm ca nu pusca nici clipul colegului. Daca as fi avut Cielo sau altceva, taceam din gura.
        Tu macar ma stii ca n-am toate tiglele pe casa si daca eu n-am tras de utilaj sa vad ce si cum scoate...
        Si pana acum (nu e cu lauda) n-am gasit la demaraj un 1.4 stock sa ma dovedeasca.
        Crezi sau nu crezi...asta e filmul. Filmarea e facuta prin martie pentru ca vroiam sa vad cum trage comparativ cu masina de acasa (un swift de 1.3; 0-140 in 19-20 sec dupa tahometru) Loganul respectiv a fost predat la firma de leasing, nu-l mai am
        Am mai spus ca am mai testat un Logan de 1.4 acum vreo 3 ani si de la 0-140 a scos 30 sec (am si filmul ala dar nu l-am postat) De o luna am alt Logan de 1.4 cu 110 000 km la bord, daca apuc sa-l testez si pe asta, va zic

        Comment


        • Eu cred ca aveai 1.6 si nu stiai )) Glumesc.

          Ti-am spus, am scos si 23 sec pe 0-140 cu scartaituri puternice, pe ceas cronometrat atata iese, in viata reala daca eram la o liniuta luam bataie.

          Fara scarturi iti spun ca pe acolo iese aprox 28 sec la una stock (buna nu rabla).

          Comment


          • salut

            dupa cum am mai zis acum am alt Logan de 1.4 la servici si are 110 000 km. L-am testat si pe asta:


            Daca moderatorii cred ca link-ul nu-si are locul aici, va rog sa stergeti postul meu

            tind sa cred ca ce mi-a zis mai demult un mecanic Dacia la un servis cum ca motoarele de Renault se lasa abea dupa 50 000 km......este adevarat, este adevarat si ca un motor la care se atinge des limita superioara de turatie se strica mai rar si are performante mai bune sau ambele combinate. O colega a patit ceva de genul asta cu un Megane 2 de 1.6..........pana nu a inceput sa duca motorul pe la 5-5500 rot/min, nu avea vlaga. Acum poate astea sunt doar fabule de mecanici la fel ca povestile pescaresti dar eu unul, constat ca sunt cam adevarate. Inclusiv masina personala al carei motor vede des turatia maxima merge fara nici o problema la 115 000 km
            Acum chiar cred ca sunt off topic...
            Last edited by Seba; 4 October 2012, 23:21. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • ai facut testul pe cronometru, gtech, dyno? asa, dupa senzatii, de multe ori avem impresia ca masina fie trage de rupe, fie nu trage, dar in realitate cronometrul ne demonstreaza contrariul a ceea ce credem/simtim noi. nu zic ca musai e asa,nu-i de exclus varianta cu "lasatul", desi uzura marita nu inseamna performante crescute dar de destule dati s-a intamplat ca lucrurile sa nu fie ceea ce par.
              Last edited by Seba; 4 October 2012, 23:26.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Pai sa luam in urmatoare ordine de idei.
                Ecu nu memoreaza stilul de condus. Nu inteleg teoria voastra. Daca vrei sa traga motorul, schimbi pe rosu si nu la 3000rpm si apoi stai cu pedala la fund. Alta cauza cand motorul nu trage ar fi mersul subturat si depunerea/infundarea anumitor spatii. (exista mai multe de comentat aici).
                Apoi un motor dupa ce trece deja de 100.000km, nu se lasa. Incepe sa piarda din cai si din compresie.

                Comment


                • Ba ceva parametrii sa stii ca memoreaza.

                  Colegul meu de servici are soft identic cu ce aveam eu in trecut, a mea tragea de zbarnaia (ma rog, in limita a 75 cp) a lui mai lesinata, tot timpul il dovedeam la teste de reprize. Mare vaicareala pe capu lui ca are masina lui ceva.
                  Si-a calcat pe suflet si mi-a dat-o mie vreo juma de ora sa scot untu din ea (cu el in dreapta).

                  E...ia sa vezi ce reactie avea la acceleratie dupa un regim de forja.
                  Desigur ca acum e din nou lesinata, schimba preponderent in 2500-3000 rpm, la el masina aia nu a vazut niciodata mai mult de 150/h si aia pe autostrada, om cu scaun la cap.

                  Comment


                  • Daca e adevarat ca motorul de 1.4 se lasa dupa 50000km, inseamna ca a mea s-a lasat de CP. 0-100, sa zicem ca e ok, dar sa trag de ea sa prind mai mult de 110 mi se pare rusinos. Cel putin la ultimu drum, am prins 130 la vale(singur in masina si cu botoiu pe gogonele in portbagaj, pe care l-am varsat pana la urma ) ), si cu panta calumea, altfel, 110km/h si in treapta a 4 a cu pedala la blana si intr-a 5 a la fel. Putoare lesinata.
                    Schimbatul treptelor il fac rezonabil intre 2500 si 3000 si uneori si la 5000 intr-o depasire, doua, dar totusi...maxim 110? pe drum drept? Imi e mie rusine.
                    Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                    My ride

                    Comment


                    • 1.2-ul meu trage si peste 110km/h... nu foarte tare, dar merge. Dar dupa 130km/h, ai impresia ca ti motorul in brate, nu volanul, asa ca ma calmez ))))) ))))

                      Comment


                      • eu cred ca la un motor la care se ajunge des la turatia maxima, frecarile dintre piston si camasa pistonului creeaza altfel de "legaturi" ca sa zic asa, ar mai fi si pinioanele din cutia de viteze, rulmentii de la roti etc.......cu alte cuvinte cred ca se polisaza mai frumos respectivele piese si de aici si o functionare care dupa mai multi kilometri inseamna frecari mai mici.....doar o terie personala. Chestia e ca la servici avem multe Loganuri de 1.4 si mai nou de 1.2 si cel mai bine trag loganurile alergate, soferii lor neavand incotro si datorita timpului trebuie sa traga de ele.

                        Comment


                        • Originally posted by Punk View Post
                          Cel putin la ultimu drum, am prins 130 la vale(singur in masina si cu botoiu pe gogonele in portbagaj, pe care l-am varsat pana la urma ) ), si cu panta calumea, altfel, 110km/h si in treapta a 4 a cu pedala la blana si intr-a 5 a la fel. Putoare lesinata.
                          in felul asta, daca incarci si 1.6 16v cu patru persoane si un portbagaj plin (bagaje, muraturi, ce preferi) si mergi si cu ac-ul pornit deja parca mergi cu dacia 1100. cand vrei sa mergi tare, in general, nu prea mergi cu masina incarcata...
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • Da mai dar nu avea decat un butoi cu gogonele la el )))

                            Nu stiu ce motoare aveti, cu 100-110 constant mergeam cu Dacia 1300 (pusa la punct) si merge motorul ala si acum fara sa pape ulei (200000 km reali)

                            Comment


                            • Sa fiu mai explicit, 'butoias' de gogonele, cred ca avea 20kg+80 ale mele, 100kg.
                              Nu stiu de ce merge asa, sincer. Anul trecut nu am avut probleme de genul asta.
                              Ieri am schimbat si bujiile (cat s-a aerisit masina dupa ce-am spalat mocheta cu amoniac, faza buna de bancuri 'cu prosti') si tot asa merge.
                              Asta e, ma multumesc cu ce am.

                              @zeegermans: am fost anul trecut la Braila, 4 persoane in masina+portbagaj full+AC pornit si am reusit un uimitor 140km/h in linie dreapta, chinuit, dar reusit.
                              Acum...D-zeu cu mila.

                              @Octavian: din dacia 1300 m-am dat si eu jos :d , pe un exemplar din '81 am invatat sa conduc, am avut parte de ea 3 ani, pana mi-am luat loganul si ce mandru eram de ea (zambilica ), mergea cu 90 (cutie cu 4 trepte), motor nesegmentat obisnuit batraneste de tata.
                              Last edited by Punk; 5 October 2012, 23:54.
                              Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                              My ride

                              Comment


                              • Dacia 1300 in stare buna de functionare fugea cu 140/h.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google