Frana de motor nu afecteaza motorul? De genul uzura timurie, suporti motor, cutie?
Si de unde chestia asta cu motorul se invata puturos in functie de cum e condusa masina?
Se regleaza automat puterea sau culpul in functie de cum e condus? Adica daca nu se depasesc 3000 de rpm mult timp el regleaza resursele pentru a avea putere mai mare la turatii mici? Sunt niste chestii tehnice care ar trebui sa le cunoastem, sa scrie in manual ...
Eu sunt de parere ca motorul este facut sa traga, nu sa ajungi la 5000 de rpm ca sa schimbi treapta, adica sa traga mai usor...
Eu la Dacia veche am facut motorul(set motor, rectificare arbore, chiulasa incarcata si fata dreapta) si am mers cu el ~25.000 de km fara sa scoata fum sau sa manance ulei si schimbam la ~2000rpm treapta! Ajungeam a 1200rpm in a 5-a la 50km/h!
Deci nu vad de ce ar fi o problema 1500rpm in a 5-a, pe drum drept! Acum nu stiu daca se pot infunda injectoarele sau catalizatorul din cauza ca merg cu 1500rpm in a 5-a!
Sper sa-mi pun cat mai repede CB!
Si de unde chestia asta cu motorul se invata puturos in functie de cum e condusa masina?
Se regleaza automat puterea sau culpul in functie de cum e condus? Adica daca nu se depasesc 3000 de rpm mult timp el regleaza resursele pentru a avea putere mai mare la turatii mici? Sunt niste chestii tehnice care ar trebui sa le cunoastem, sa scrie in manual ...
Eu sunt de parere ca motorul este facut sa traga, nu sa ajungi la 5000 de rpm ca sa schimbi treapta, adica sa traga mai usor...
Eu la Dacia veche am facut motorul(set motor, rectificare arbore, chiulasa incarcata si fata dreapta) si am mers cu el ~25.000 de km fara sa scoata fum sau sa manance ulei si schimbam la ~2000rpm treapta! Ajungeam a 1200rpm in a 5-a la 50km/h!
Deci nu vad de ce ar fi o problema 1500rpm in a 5-a, pe drum drept! Acum nu stiu daca se pot infunda injectoarele sau catalizatorul din cauza ca merg cu 1500rpm in a 5-a!
Sper sa-mi pun cat mai repede CB!
Comment