Cum Sa Conduci Economic 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De unde 5% la 100 .poate la 80

    Comment


    • #47
      Sa imi explice si mie cineva cu frana de motor : se consuma sau nu benzina?
      Ce avantaje prezinta ?

      Comment


      • #48
        eu am explicat mai devreme, pe pagina de dinainte. daca altcineva are alte date despre frana de motor, sa ne anunte.
        raspuns: da, se consuma. daca urmeaza intrebarea "mai mult ca la ralanti?", raspunsul este "nu". avantajele si dezavantajele s-au discutat si nu doar pe topic de 1.2.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          Acum serios daca si cei care au motor 1.2 16v vor sa conduca economic(mai mult de 8, 8 jumate oricum nu urca la forja), dar cei cu 1.6 16v ce sa mai zica, serios acum!
          ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
          ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

          Comment


          • #50
            Tocmai cei cu 1.2 vor sa conduca economic . Altfel ce motiv aveau sa ia 1.2 daca nu lipsa banilor ? Vreau sa ma deplasez ieftin din punctul A in punctul B . Si eu as fi prefereat 1.6 16v dar era ceva diferenta la pret de achizitie si apoi diferenta si in exploatare la consum . Se merita ? Pentru cei cu mai multa dare de mana , da .

            Comment


            • #51
              Bine punctat! Ai foarte mare dreptate dar oricum ai merge cu el nu are cum sa consume mult pentru ca de asta e si conceput: sa consume putin.
              Off: Oricum eu nu asa da 1.4 "mepei -ul" meu in veci pentru un 1.2 fie el si 16v, sunt foarte multumit de cum consuma asta si cum trage....si in fond ce ii trebuie mai mult la un "incepator ca mine" sa spunem asa!Salutari de la Oltenita!
              ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
              ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

              Comment


              • #52
                Ca sa conduci orice masina economic, prima regula este sa nu accelerezi brusc, apoi in ce priveste 1,2 sa ai o viteza de deplasare intre 60 si 100 km/ora, folosind pe cat posibil frana de motor si trepte superioare, evident fara a omori motorul

                Comment


                • #53
                  Salutari, golanul meu inca nu are 1000 de km, dar mai mult de 6.8 nu a crescut consumul in oras, si nu l-am prea menajat fiindca a vazut destul de des 4-5000 RPM. Si la extraurban a scazut la 6.5 mers cu clima si constant peste 100, cu o accelerare pana la 140 cu 4 persoane in masina.
                  Cand nu ma grabesc schimb pe la 2500 si merg si cu a 5-a la 50-60 pe drum drept. La drum lung am scos 4,8 fara AC mers cu 80-90 si in localitati cu 60-70, asta fiind pana acum recordul.

                  Comment


                  • #54
                    N-are 1000 km si schimbi la 4-5000 rpm ? Ar trebui sa te limitezi la 3000-3500 ture cat timp esti in rodaj .

                    Comment


                    • #55
                      Si ce crezi ca se intampla daca vede 4-5000 de ture, in afara de faptul ca se rodeaza corect pe toata plaja de turatii, nu o invat puturoasa si modul asta de condus nu e chiar economic. Dar cu toate astea sunt multumit de consum.

                      Comment


                      • #56
                        Asta cu "se invata puturoasa" is povesti de popa de la tzara. Nu ai turbina sa se inbacseaca daca mergi subturata, si nici depuneri de calamina nu o sa ai pe scaunele de la supape daca schimbi normal la 2500-3000. Tu nu ai decat sa o "inveti" neputurosa.

                        Poti sa mergi jdemii de km fara sa sari de 3000, si iti spun eu ca atunci cand o calci, se duce la fel de bine. Sau poate crezi ca nu o sa te lase ECU mai tarziu sa ii dai forje?

                        Normal ca urmarile nu se vad acuma, sau poti avea noroc sa nu se vada deloc.
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Rodajul nu mai e ca si la masinile de acum 20j de ani, tolerantele sunt mai mici, si segmentii, ca sa etanseze corect trebuie sa se rodeze calumea dupa cilindrii, daca atat timp cat exista honuiala in cilindri, adica in rodaj, segmentii nu s-au rodat calumea, atunci cand sa se mai rodeze??? Segmentii nu etanseaza doar prin simpla presiune mecanica exercitata catre peretii cilindrilor, in spatele lor intra gaze care ii imping inspre exterior si astfel etanseaza, ori daca presiunea e mica, deci ture mici => o proasta etansare de unde poate rezulta consum de ulei si alte minuni pe la motor.
                          Avem un mare noroc prin faptul ca motoarele sunt in prealabil testate si rodate pe banc, unde li se masoara puterea si cuplul, ori asta nu se face decat prin ture mai mari de 3000 si ghici surpriza, nu se intampla nimic.
                          Si s-a constatat ca motoarele care au avut rodajul ca la carte sunt mai lenese decat cele care au avut rodajul facut prin metoda "hard way". si chiar mai economice.
                          Last edited by piroman22; 22 July 2011, 18:36.

                          Comment


                          • #58
                            Acum sincer, nu cred ca constructorul e tampit cand spune in carte sa nu depasesti 3500rpm in rodaj. Nu oi fi eu mare sofer dar cand "acela" spune ceva pai asa fac! La mine nu s-a depasit 3500 in rodaj si acum masina se infige ca si una care nu a fost "menajata".Deci care e concluzia?
                            ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                            ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                            Comment


                            • #59
                              si al mine la fel tocmai am trecut de rodaj se infige de rupe si cu ac nu prea mai scade puterea cum scadea foarte putin si consumu e ok in oras 7

                              Comment


                              • #60
                                Poate sa ma lumineze si pe mine cineva cum se manifesta o masina pe care "o inveti puturoasa"? Mapele de injectie stiu ca se ajusteaza dinamic la stilul de mers, astept argumente la mitul acesta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google