La serviici avem mai multe Loganuri de 1.4 si de 1.2; ei bine....Loganurile conduse batraneste, chiar si dupa multe mii de kilometri nu trag la fel de bine ca acelea care au fost mai "forjate". Chestia asta am constatat-o atat eu cat alti colegi. Diferentele sunt sesizabile dar nu astronomice.
Cum Sa Conduci Economic 1.2 16v
Collapse
X
-
E adevarat, acelasi lucru cu 1.4 al unui coleg, nu trage ca al meu, eu dau forja toata ziua, el merge ca omu normal, mai rar cand isi iese din pepeni.
Dar treaba asta se rezolva relativ repede, mers mai gospodareste o perioada si isi ''revine'' si ala puturosu.
Comment
-
N-are nicio treaba infundatul (si aici banuiesc ca te referi ca se obtureaza catalizatorul din cauza unui mers subturat) cu faptul ca e turbo.
Nu te mai speria asa de motoarele turbo, ideea e sa folosesti plaja de turatie in care functioneaza turbina, adica dupa ce schimbi treapta sa pici tot in plaja de ture pe care functioneaza turbo. in rest e fix pix.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
pt unii dintre voi nu s-a inventat inca motorul ideal: mic, fara turbo, cu cuplu si nputere mare, cu consum mic, pe gpl sau diesel, fiabil 2 milioane de km in care nici filtrul de aer sa nu-l schimbi...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
a 5-a prin oras.
Originally posted by ady_green View Post1.2 16v merge mult mai bine la turatii joase decat 1.4.Poti sa mergi linistit cu a-5-a la 60 la aproximativ 1500 rpm si sa accelerezi usor fara sa fii nevoit sa shimbi in treapta inferioara.
Comment
-
am gasit o chestie interesanta in legatura cu treapta a 5-a la 50km/h!
extras din manualul de intretinere a unui Volkswagen Golf 4!
astept comentarii!Attached Files
Comment
-
Aia e o prostie. In treapta a 5-a la 50 km/h ai un 1800 rpm, sa zicem. Accelereaza la 50 km/h in treapta a 3-a si dupa repeta operatia, dar in treapta a 5-a, si vedem noi care treapta e mai economica la viteza asta de croaziera.
Pentru condus eco: fara accelerari si franari bruste nemotivate (conduita preventiva), fara geamuri deschise (folositi ventilatia), presiune corecta in anvelope, mers intre 2200-2800 rpm cu accelerari cat mai line, fara bagaje pe masina, fara portbagaj pe masina, fara greutate suplimentara inutila, folositi frana de motor, mentineti viteza constanta, filtru de aer curat...Daca imi mai aduc aminte, mai scriu.
PS: "spalati masina si dati praful jos sa aiba o aerodinamica mai buna si o greutate mai mica" (am pus intre ghilimele, deoarece acest citat nu imi apartine)sigpic
Comment
Comment