If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am tot cautat si nu gasesc o diagrama de putere/cuplu a motorului D4F 1.2 16v si nici raporturile cutiei de viteze care vine cu Logan-ul 1.2 16V, i.e. M5.
Asta asa in cartile cu desene animate )) mai ales la 1.4 mpi, cuplu aproape constant de la ~2800 rpm pana la ~5000 rpm...
Ceva mai realist in atasament, facem abstractie la 1.2 de faptul ca testul a fost facut cu bietanol.
PS: dupa ~4400 rpm se duce dracu si cuplul la 1.4 mpi, d-aia nici nu mai are vlaga in tr V la ~4500 rpm. PPS: spre 5500 rpm micul 1.2 are cuplu mai bun decat 1.4 mpi
interesant testul, dar nu vad unde se specifica combustibilul si sincer nu stiu ce performante ofera bietanolul comparativ cu combustibilul utilizat la celalalt motor.
Dupa graficele alea se confirma startul mai prost al loganului 1.2 . La turatia 1500 cuplul la roata e in jur de 350 , pe cand la 1.4 cuplul e 400 . Dupa 2000 ture nu mai e diferenta .
Mda, probabil pe 400m cand cu 1.2 ramai in urma te consolezi in gand "am mai multi cai si cuplu la roata la 5302 rpm decat fraieru cu 1.4 care e in fata" . Ca altfel nu vad atingerea turatiei asteia de catre cineva care utilizeaza masina in mod normal, majoritatea nu trec de 3500-4000 rpm. Deci, ce relevanta are?
Pe 400 de m atat cu start de pe loc cat si start in mers am luat 1.4 in mai multe teste - 1.4 nu m-a luat niciodata (masini stock) ........ restul no comment ca imi sariti toti in cap - vezi posturile mele ca am pus si un video
Nu-ti sare nimeni in cap... poate doar datele constructorului . Eu vreau sa traiesc ce ai spus tu acolo live, cu masini de 1.2 nu m-am dat decat cu Aveo care are 13.7 sec pana la 100 km/h si s-a vazut diferenta in defavoarea lui. Daca nu cumva Dacia a declarat timpi mai slabi decat poate masina in realitate atunci slabe sanse sa mi-o fur de la Loganu' de 1.2 cu 13.6 sec pana la 100 km/h. In fine... traim si vedem.
Vezi ca 1.2 E4 are alti timpi decat 1.2 E5 (cu toate ca nu este mare diferenta) - eu am E4 si nu am de ce sa mint - cauta filmuletul si ai sa vezi acolo (in comment-urile mele) totul descris legat de desfasurarea testului
Dupa graficele alea se confirma startul mai prost al loganului 1.2 . La turatia 1500 cuplul la roata e in jur de 350 , pe cand la 1.4 cuplul e 400 . Dupa 2000 ture nu mai e diferenta .
Startul mai prost nu dureaza decat cateva fractiuni de secunda, cat s-ajungi la 3000 ture cu I-a, ca pe urma....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment