Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi mi-am pus si eu la loc gumele de vara si am observat ulei pe planetara din dreapta undeva pe la mijlocul ei. Am tras concluzia ca nu are cum sa fie de la cutie sau planetara asa ca m-am uitat pe sub motor si surpriza.. ulei pe o teava ce duce la servo-directie , initial am crezut ca este de la pompa ceva vreo garnitura dar am gasit ulei si pe un surub de la galeria de evacuare acum nu stiu ce sa cred de unde provine uleiul !!! nu inteleg in primul rand de ce este umed acel surub (iar cand motorul este pornit pare ca se imbiba mai mult in ulei).
    Attached Files
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Pare doar stropit pe acolo cu ulei. Eu cred ca-i din alta parte. Verifica nivelul uleiului servo si fa 2 ture stanga dreapta de volan.
      Sau poate ai trecut printr-o balta de ulei...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • Nivelul uleiului la servo e ok (la maxim). Ceva imi spune ca e de la Ac
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • cred ca problema e de la garnitura capacului de la culbutori.
          priveste acum de sus si mai mult ca sigur vei observa ca tabla de la galerie este manjita de ulei .
          este boala lor in privinta asta la majoritatea 1.216v de la renault,si chiar la unele 1.616v.
          aceiasi problema o am si eu dar mai putin,si se poate face pe garantie.
          eu am lasat-o asa.
          mai sunt si altii cu problema asta.

          Comment


          • Maine ma uit din nou la acea protectie care este montata deasupra galeriei de evacuare , ideea e ca ma uitasem relativ recent la ea si era foarte putin murdara de ulei si parca unu sau doua suruburi de la capacul situat deasupra chiuloasei sa fii avut putin ulei dar la momentul respectiv nu m-am uitat si in partea din spatele motorului unde am facut acum poze.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Eu am 51000 km (facuti intr-un an si 4 luni) si n-am avut probleme cu masina. S-au ars doua becuri si cam atat. Revizii la timp si consumabile.
              La 20000 km le-am cerut sa faca update de soft. Au strambat din nas si m-au intrebat de unde stiu de asa ceva. A venit un nene cu laptopul si a spus ca nu exista o varianta actualizata de soft, deci ma indoiesc ca a facut un update, ci mai degraba o rescriere a softului existent.

              Comment


              • M-am uitat si pe acea carcasa de tabla ce acopera partea superioara a galeriei si este doar foarte putin intr-un loc umeda de ulei deci e imposibil sa fie de la acea garnitura de capac pt ca mi se pare prea mult ulei pe acea teava ce duce la pompa de servo. La cat ulei este pe teava aceea ma asteptam ca acea carcasa de la galerie sa fie plina de ulei dar nu e asa.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • 130000 km.Coafura rezista perfect.

                  Comment


                  • Ai putea sa scrii si ce tip de ulei(marca , vascozitate etc) ai folosit in acesti km ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Elf 10 w 40 schimbat la 10000 km. Si de la 40000 merg pe gpl

                      Comment


                      • Originally posted by prometheus View Post
                        Azi mi-am pus si eu la loc gumele de vara si am observat ulei pe planetara din dreapta undeva pe la mijlocul ei. Am tras concluzia ca nu are cum sa fie de la cutie sau planetara asa ca m-am uitat pe sub motor si surpriza.. ulei pe o teava ce duce la servo-directie , initial am crezut ca este de la pompa ceva vreo garnitura dar am gasit ulei si pe un surub de la galeria de evacuare acum nu stiu ce sa cred de unde provine uleiul !!! nu inteleg in primul rand de ce este umed acel surub (iar cand motorul este pornit pare ca se imbiba mai mult in ulei).
                        si eu am avut ulei exact in locurile respective; a fost de la garnitura capac tacheti; s-a rezolvat pe garantie

                        Originally posted by prometheus View Post
                        Azi mi-am pus si eu la loc gumele de vara si am observat ulei pe planetara din dreapta undeva pe la mijlocul ei. Am tras concluzia ca nu are cum sa fie de la cutie sau planetara asa ca m-am uitat pe sub motor si surpriza.. ulei pe o teava ce duce la servo-directie , initial am crezut ca este de la pompa ceva vreo garnitura dar am gasit ulei si pe un surub de la galeria de evacuare acum nu stiu ce sa cred de unde provine uleiul !!! nu inteleg in primul rand de ce este umed acel surub (iar cand motorul este pornit pare ca se imbiba mai mult in ulei).
                        uite si o poza:

                        [IMG]C:\\poze ulei m\Photo1330.jpg[/IMG]
                        Last edited by prodenone; 15 April 2014, 23:08. Reason: Automerged Doublepost
                        The Faster the Speed, the Bigger the Mess

                        Comment


                        • [QUOTE=prodenone;1577035]si eu am avut ulei exact in locurile respective; a fost de la garnitura capac tacheti; s-a rezolvat pe garantie


                          uite si niste poze:
                          Attached Files
                          The Faster the Speed, the Bigger the Mess

                          Comment


                          • Eu nu pot sa inteleg de ce constructorul nu rezolva aceasta problema din fabrica ?? pt ca se stie de aceasta scurgere de ulei si nu a facut nimic sa o remedieze , rusine Renault!!!!

                            @prodenone ai logan 2 ?
                            Last edited by prometheus; 16 April 2014, 17:15. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Originally posted by prometheus View Post
                              Eu nu pot sa inteleg de ce constructorul nu rezolva aceasta problema din fabrica ?? pt ca se stie de aceasta scurgere de ulei si nu a facut nimic sa o remedieze , rusine Renault!!!!

                              @prodenone ai logan 2 ?
                              da, e logan 2, fabricat in 2013
                              The Faster the Speed, the Bigger the Mess

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Eu nu pot sa inteleg de ce constructorul nu rezolva aceasta problema din fabrica ?? pt ca se stie de aceasta scurgere de ulei si nu a facut nimic sa o remedieze , rusine Renault!!!!

                                @prodenone ai logan 2 ?
                                Aici se vede cum picura fix pe furtunul de la servo, dupa ce s-a prelins pe suportul de la pompa:
                                Attached Files
                                The Faster the Speed, the Bigger the Mess

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google