Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si eu tot la1.4 bateam , cu toate ca si 1.2 mi ar placea!

    Comment


    • Noile motoare

      alege 1.4

      off topic: probabil ca spre sfarsitul acestui an si motorul de 1.2 l o sa fie scos din productie, din cauza normei Euro VI. S-ar putea sa apara un 0.9 l, 70 cp, in 3 cilindri si fara turbina, pe langa cel existent de 90 cp. Vom vedea!

      Comment


      • S-ar putea sa apara un 0.9 l, 70 cp, in 3 cilindri si fara turbina, pe langa cel existent de 90 cp. Vom vedea![/QUOTE]

        Asta ar fi chiar culmea. Sa renunte la un motor de 1.2 aspirat de 75 cp care oricum e mic pentru caroseria loganului in favoarea unuia de 0.9 aspirat de 70 cp.

        Comment


        • Motorul de pe Twingo. ( ala cu motorul spate )
          SCe 70 atmo 70cp.
          Last edited by bogdan_cr; 16 February 2015, 18:20.

          Comment


          • E foarte posibil sa-l scoata din productie pe cel de 1.2 16v D4F , probabil nu-l pot aduce la norma de poloare euro VI.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Dacă tot citați măcar citați corect:



              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Ok, multumesc pt sfaturi ! 1.4 sa fie atunci, saptamana asta voi merge sa iau masinuta!

                Comment


                • Atunci multa bafta.
                  Cu 1.2 ai fi avut un consum cu aprox.0.5-1l mai mic fata de 1.4,dar categoric un pic mai scump la intretinere cu 1.2( distributie,filtru de ulei,filtru de aer)facuta la reprezentanta.

                  Comment


                  • Ai sa fii surpins cat de usor se schimba o curea de distributie la motorul de 1.2 , nu mai zic de filtru de aer/ulei , consumul mai mic de 0.5/1 l il consider neimportant , dar daca ar fi sa aleg din nou strict intre cele doua motoare as alege 1.4 pentru ca este mai "matur" decat motorul de 1.2 .
                    Ce ma enerveaza cel mai mult la acest D4F e ca imi trebuie cheie speciala de schimbat bujiile si poate pozitia filtrului de ulei
                    Last edited by prometheus; 17 February 2015, 20:15.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Pt. un taximetrist care da din pedale pt. 1.39lei/km in Bucuresti zilnic peste 100-200km sa vezi cat se aduna intr-un an 0.5l economie fata de 1.4.

                      Comment


                      • Taximetristul pune gpl nu sta pe benzina!!
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Si daca are 70 de cai si nu 75 care-i buba? 0.9 si nu 1.2? Daca taxa de prima inmatriculare e mai ieftina, atunci sa curga cu 0.9.
                          Nu mai visati la motoare mari, ca la masini mici vor fi motoare mici!

                          Comment


                          • De acord cu tine dar la achizitie un 0.9 tce este mai scump ca un 1.2 , cel din urma il incalta cu GPL si-a facut cea mai tare afacere oricum diferenta mare la taxe/impozite nu cred ca este intre cele doua.
                            Last edited by prometheus; 17 February 2015, 21:51.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • salut

                              detin un 1,2 16 v din 2011 si in 48100km nu am avut nici o problema!sper ca nici de acum incolo!un ventil care scapa,o gaura in cauciuc remediata cu snur,jantele care au ruginit-aici e de vina si ciinele meu care are ceva cu ele-si volanul care sa tocit foarte tare.aici vroiam sa ajung,a mai patit cineva?la aprox 50000 km sa se toceasca volanul foarte tare?multumesc

                              Comment


                              • La mine a inceput sa se decojesca inca de pe la vreo 16.000 de km , e o boala comuna la Logan I ph2.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google