sa pape ulei la 136000?
Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
Collapse
X
-
165000 de km si pierde lichidul de racire.......e posibil pe la capacul de la termostat sau un furtun copt.....maine verific.....
Originally posted by tirtau View Post165000 de km si pierde lichidul de racire.......e posibil pe la capacul de la termostat sau un furtun copt.....maine verific.....
Comment
-
problema aeroterma: salutare am si eu o problema...cu ventilatia pornita pe tr2 dar si tr1 se aude un zgomot permanent de "greierasi" -> tiuit, scartatit, cum vreti sa-i spuneti. am observat ca in tr2 se aude mai pronuntat, in tr3 nu se mai aude ca e curentul de aer prea puternic. am observat ca pe tr2 daca reduc temperatura spre rece cu 2-3 gradatii, dispare, cum revin spre max cu temperatura se aude din nou, mai tare. nu e zgomot de frunze prinse in pale, stiu cum e acela...e ca un scartait... azi e prima data cand l-am auzit. ce ar putea fi?
Comment
-
Probabil ce auzi tu este un curent de aer, si eu am patit-o la seat, era un suierat... Descrierile tale coincid perfect... La mine cum a aparut, asa a si disparut...din senin... Desi vreo luna nu mi-a dat pace.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
La 67.000 km parcusi am intampinat urmatoarele probleme: bine cunoscutul scartait al sabotilor, garnitura capac culbutori schimbata o data (rezolvata pe garantie extinsa), a doua oara schimbata impreuna cu garniturile de la locasurile bujiilor(rezolvata pe garantie extinsa), fir plus permanent cd player intrerupt, disparitia garniturilor de tip burete de la extractoarele din portbagaj, la acestea se mai adauga lipsa nivelului corespunzator in cutia de viteze. Amin!
Comment
-
Salut, am model 1.2 16V si am pus si Gpl pe el, inca de la 2500 km, initial am vrut doar benzina, dar consumul... Pana acum am 50.000 in 2 ani si jumatate : schimbat bujii - din initiativa proprie si s-a rezolvat problema cu oscilatiile la relanti, schimbat maneta claxon - pe garantie, nu mai mergea claxonul, solicitat tester tot pe garantie pentru oscilatii - rezultatul il stiti - nu apare nicio eroare sau problema. In rest nicio problema, doar reviziile periodice, eu le fac cam pe la 10-13k km din cauza ca merg 90% numai in oras. A si am uitat sa mentionez ca am schimbat pe garantie mansonul acela de cauciuc pe partea stanga - scapa cate o picatura de ulei din cutia de viteze.
Comment
-
Buji imi amintesc ca am luat Bosch, ceva cu electrod de argint cica - scria ca sunt si pentru gpl, dar nu mai stiu exact modelul, au costat vreo 80-85 lei. Le-am schimbat pentru pentru ca am gasit ceva substanta asemanator cu calcar, pe fisele de la bujii si pe 1 bujie si dupa schimb am observat ca s-a reglat cu oscilatia la relanti (cel putin pentru o vreme), am schimbat pe la 20k si o schimb in curand, la manual scrie la 20k. Ulei am avut ultima oara ceva full sintetic din Germania, adus de un prieten, dar in general folosesc 5w30. Numai ca ieri discutand cu o cunostiinta mi-a spus urmatorul lucru, nu stiu cat de adevarat e, poate poate confirma careva : ca la motoarele pe benzina mici, cu gpl, uzura esta foarte mare cu uleiul 5w30 sau 5w40 si imi recomanda sa folosesc 10w60 pentru ca protejeaza motorul. L-am intrebat de unde stie, ca eu nu am auzit asa ceva si mi-a spus ca de la un mecanic care se ocupa de instalatii gpl de vreo 15 ani. O sa mai ma documentez asupra acestui aspect. Ulei castrol sau ceva frantuzesc. Iar la chestia cu uleiul 10w60 explicatia a fost ca in general acest tip de ulei se foloseste la motoarele masinilor de curse, unde turatia este ridicat, la fel si temperatura si astfel se protejeaza motorul, deci ca loganelul cu 1.2 fiind turat, mai ales la drum lung, ii cam uzezi motorul.
Comment
-
N-am mai auzit de 10w-60 in motorul de 1.2 .
10w-60 am impresia ca nici nu este full sintetic.Last edited by prometheus; 27 April 2015, 13:00.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
Comment