logan 1.2 16V pe GPL prima problema: segmentat motorul la 45.000km, a urmat alta segmentare la 60.000km si acum la 95.000 din nou trebuie segmentat. Pana la prima segmentare de pe la 20.000 km motorul mergea foarte intrerupt si pe gaz si pe benzina, parca mergea in 2 buji plus ca nu pornea decat la a 3 4 cheie pe benzina(pe gaz nici o sansa). motorul de 1.2 pe gpl este praf. numai bine tuturor
Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
Collapse
X
-
Nu prea suna bine patania celui de mai sus. Ce pot spune e ca masina mea are 29.000km si am gpl de 14.000 km. Nu e nici-o diferenta in functionare intre un motor nou si motorul meu cu gpl . Sper sa nu am probleme macar pana la vreo 300.000. Cred ca a fost doar ghinion patania celui de mai sus desi n-am ajuns la 45.000 :|.
Comment
-
Originally posted by alex125 View Postlogan 1.2 16V pe GPL prima problema: segmentat motorul la 45.000km, a urmat alta segmentare la 60.000km si acum la 95.000 din nou trebuie segmentat. Pana la prima segmentare de pe la 20.000 km motorul mergea foarte intrerupt si pe gaz si pe benzina, parca mergea in 2 buji plus ca nu pornea decat la a 3 4 cheie pe benzina(pe gaz nici o sansa). motorul de 1.2 pe gpl este praf. numai bine tuturor
Comment
-
Probleme 1.2 16v
Salut,am un logan 1.2 16v benzina 58.000 km iar problema care a aparut este la plecarea de pe loc masina se "balbaie" si pleaca in suturi.Daca incerc sa o tin din ambreiaj masina se tureaza singura ca si cum motorasul pas cu pas ar fi defect(cu toate ca nu are MPP) Am fost cu ea la reprezentanta au pus-o pe tester si nu apare nimic(nu sunt incepator,nu este prima masina pe care o conduc ) dar asa ceva nu am mai intalnit. Daca cineva ma poate ajuta.....de 8000 km am aceasta problema,mai am un pic si ii dau foc..
Comment
-
Daca o turez mai mult incepe si fluctueaza acceleratia(mi-e cam greu sa explic e prima masina care are astfel de simptome).Am incercat sa o tin turata la 1500 de turatii si sa dau drumu usor la ambreiaj(nici cand mi-am luat permisul nu cred ca plecam atat de prost de pe loc ca acum) si incepe sa sara singura in ture fara ca eu sa mai apas acceleratia mai mult doar o tin in aceeas pozitie. Daca dau drumu mai repede la ambreiaj pleaca ca si cum ar fi inecata si in suturi(sunt curios daca a mai patit cineva??????)
Comment
-
dai drumul prea repede la ambreiaj! tureaz-o la 2000 de ture(nu se intampla nimic daca o turezi la 2000) si da drumul usor la ambreiaj sa vezi ca nu se mai balbaie! e normal daca doar ce ai facut scoala(de soferi?) sa pleci mai aiurea cu motorizarea asta! lasa ca te inveti!
stai linistit, masina nu e defecta! doar ca nu esti tu obisnuit cu ea!
si eu cand m-am suit in 1.2 de pe dacia 1310 mi se parea avion....o turam aiurea! dar acum m-am invatat!
Comment
-
Originally posted by fliparul View Post
nici cand mi-am luat permisul nu cred ca plecam atat de prost de pe loc ca acumLast edited by zeegermans; 28 May 2012, 23:28.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by fliparul View PostDaca o turez mai mult incepe si fluctueaza acceleratia(mi-e cam greu sa explic e prima masina care are astfel de simptome).Am incercat sa o tin turata la 1500 de turatii si sa dau drumu usor la ambreiaj(nici cand mi-am luat permisul nu cred ca plecam atat de prost de pe loc ca acum) si incepe sa sara singura in ture fara ca eu sa mai apas acceleratia mai mult doar o tin in aceeas pozitie. Daca dau drumu mai repede la ambreiaj pleaca ca si cum ar fi inecata si in suturi(sunt curios daca a mai patit cineva??????)
Comment
Comment