Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca dai cu unghia ca si cum ai vrea sa tai ceva cu ea si apesi putin mai hotarat, nu exista lac auto care sa ramana fara semne. Mai ales in aglomeratii/parcari, cand trece multa lume pe langa masina, fiecare metal/lucru ascutit pe care il poarta fiecare, daca atinge lacul de pe orice model auto, sigur lasa o urma. Problema e ca nu le depistam la timp, le observam doar cand par sa iasa in evidenta mai tare! La modelele cu vopsea nemetalizata, poate nu se observa dar au si alea alte probleme!
    Last edited by 77sky; 22 September 2012, 08:02.

    Comment


    • Cum iti explici ca pe majoritatea masinilor de 2,3... ani straine si romanesti nu prea vazi astfel de fineturi daca zici ca toate sunt la fel ?

      Comment


      • Asa mult conteaza zgarieturile? Si eu mai am niste zgarieturi dar nici nu le bag in seama.

        Comment


        • Sti vorba aia "haina il face pe om".....eu zic ca se aplica si in cazul unei masini...Una este cand ai o masina ingrijita si alta cand este plina de praf,zgaieturi,gunoaie si altele;)...Daca o data la o saptamna/doua, cureti interiorul si exteriorul, la o luna aplici o ceara solida si o data la un an/ doi un polish.. o sa arate decent zic eu...

          Comment


          • eu o duc la spalat o data pe luna. Nici prea des nu e bine sa o speli..se duce vopseaua de supercalitate de la dacia.

            Comment


            • O masina spalata o data-n luna (pe meleagurile noastre) arata ca o cocina cand intri cu ea in spalatorie. Duminica seara ajung in Timisoara, masina merge la spalat, iar daca afara nu ploua (chiar daca, cand este murdara se spala) se spala si la inceputul sfarsitului de saptamana, uneori, desi nu locuiesc intr-o zona circulata. Minim 4 spalari pe luna, deci. Al naibii, n-a ruginit in 6 ani si aproape 150.000 km. Nici 1310 TLX n-a ruginit de la spalat, nici 1310 Li, ori SupeRNova
              Dupa 13 ani si cca 200.000 km, tinuta mereu afara, Dacia 1310 TLX arata de-ti picau plombele si functiona impecabil. De ce ? Pentru ca a fost intretinuta bine.

              Daca o tii in loc si nu circuli mai merge, dar atunci nu vad logica sa fii proprietarul unei masini. Sau poate te-ai mutat prin Austria ?

              Daca-ti place sa ai masina curata in cel mai bun caz doar 2-3 zile pe luna, problema ta, dar nu da sfaturi ''inteligente'' altora.
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by TM-00-000 View Post
                eu o duc la spalat o data pe luna. Nici prea des nu e bine sa o speli..se duce vopseaua de supercalitate de la dacia.
                Dar de alte masini straine decolorate/mate ce spui? Asa e culoare rosie la unele masini care devin roz,sa o dai cu polish omule.

                Comment


                • si eu tot la luna ajung cu ea la spalat,si nu-i cocina.
                  vad ca o spalati si cand ploua,foarte frumos.
                  dvs. investiti in spalat ,eu in benzina!

                  Comment


                  • Originally posted by dr_mke View Post
                    O masina spalata o data-n luna (pe meleagurile noastre) arata ca o cocina cand intri cu ea in spalatorie. Duminica seara ajung in Timisoara, masina merge la spalat, iar daca afara nu ploua (chiar daca, cand este murdara se spala) se spala si la inceputul sfarsitului de saptamana, uneori, desi nu locuiesc intr-o zona circulata. Minim 4 spalari pe luna, deci. Al naibii, n-a ruginit in 6 ani si aproape 150.000 km. Nici 1310 TLX n-a ruginit de la spalat, nici 1310 Li, ori SupeRNova
                    Dupa 13 ani si cca 200.000 km, tinuta mereu afara, Dacia 1310 TLX arata de-ti picau plombele si functiona impecabil. De ce ? Pentru ca a fost intretinuta bine.

                    Daca o tii in loc si nu circuli mai merge, dar atunci nu vad logica sa fii proprietarul unei masini. Sau poate te-ai mutat prin Austria ?

                    Daca-ti place sa ai masina curata in cel mai bun caz doar 2-3 zile pe luna, problema ta, dar nu da sfaturi ''inteligente'' altora.
                    Eu unul nu mi-am luat masina sa o bibilesc toata ziua, ca doar nu o tin o viata.
                    La englezi o masina dupa 100.000 mile e considerata praf desi e in stare buna de functionare.

                    Comment


                    • Originally posted by dr_mke View Post
                      O masina spalata o data-n luna (pe meleagurile noastre) arata ca o cocina cand intri cu ea in spalatorie. Duminica seara ajung in Timisoara, masina merge la spalat, iar daca afara nu ploua (chiar daca, cand este murdara se spala) se spala si la inceputul sfarsitului de saptamana, uneori, desi nu locuiesc intr-o zona circulata. Minim 4 spalari pe luna, deci. Al naibii, n-a ruginit in 6 ani si aproape 150.000 km. Nici 1310 TLX n-a ruginit de la spalat, nici 1310 Li, ori SupeRNova
                      Dupa 13 ani si cca 200.000 km, tinuta mereu afara, Dacia 1310 TLX arata de-ti picau plombele si functiona impecabil. De ce ? Pentru ca a fost intretinuta bine.

                      Daca o tii in loc si nu circuli mai merge, dar atunci nu vad logica sa fii proprietarul unei masini. Sau poate te-ai mutat prin Austria ?

                      Daca-ti place sa ai masina curata in cel mai bun caz doar 2-3 zile pe luna, problema ta, dar nu da sfaturi ''inteligente'' altora.
                      Poate a ta e cocina. Aici ai jignit urat. Eu mentin mereu curatenia in inteior, pentru ca imi fac singur curat, nu ca altii. La spalat merg cu ea doar pentru exterior.

                      Originally posted by fanrenault View Post
                      Dar de alte masini straine decolorate/mate ce spui? Asa e culoare rosie la unele masini care devin roz,sa o dai cu polish omule.

                      Cu polish poate mai incolo o sa dau. Momentan are doar un an si 3 luni. Poate cand va implini 2 ani sau 3.
                      Last edited by TM-00-000; 22 September 2012, 16:40. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Eu o spal de 3 ori pe zi ,dimineata, la pranz si seara la mine in curte cu aparatul bosch aquatak 100.Ceruire si polish ii fac saptamanal home made.Masina rezista cu brio.Parca acum e iesita din showroom.Iarna o tin in garaj prevazut cu caldura pentru a o proteja de frigul patrunzator de afara.Cand plec pe undeva tin in portbagaj doua prosopele roz pentru ai sterge jantele stralucitoare de prajul tupeist care se pune pe ele.Pe strazile aglomerate blondele din q7 intorc capul dupa al meu logan vrajite de reliefarea mirifica a razelor solare pe vopseaua datatoare de fiori made in Mioveni.
                        Last edited by karlos12; 22 September 2012, 17:27.

                        Comment


                        • A mea e curata si acum, desi am spalat-o ultima data in 8 aug, inainte sa plec in concediu. Deci a trecut mai mult de o luna, dar m-a ajutat ploaia de acum cateva zile care a curatat-o bine.

                          Comment


                          • Spuma activa folosita la spalatorie are efect de matuire a vopselei, asa am auzit eu... acum depinde fiecare spalatorie ce spuma activa foloseste si in ce proportie o dilueaza.
                            Eu unul de cand am masina, n-am dus-o niciodata la spalatorie. Am acasa aparat de spalat cu presiune Karcher si cand e murdara tare si am eu timp de ea, primeste o spalatura care in general este urmata de o curatire in interior. Am cumparat un sampon cu ceara marca ABRO (bidon de 1qt american) dar nu prea sunt multumit ca nu spala asa bine, mai am cam pt 2-3 spalari.... Ma deranjeaza cam am pe bara spate si pe portierele fata punctulete de bitum dinala intarit care nu stiu cu ce sa-l indepartez, n-am incercat cu benzina/diluant de teama sa nu fac ceva cu vopseaua, dar o sa incerc intr-un loc unde nu se vede.
                            Cine isi mai spala masina acasa? ce sampon recomandati? si in interior folositi silicon, daca da de care si pe unde se gaseste??

                            Comment


                            • Eu am scos petele alea cu cif (cei de la spalatorie mi-au zis ca nu au cum sa le scoata). Cateva saptamani cupa aceea s-au vazut niste pete mai deschise in locul unde am dat, dar acum nu se mai vad. Masina pe care am dat avea culoarea verde deschis.

                              Comment


                              • Punctele de bitum le scot cu spray WD-40.Merge de minune iar un spray mic costa 13 lei si nu ataca vopseaua.La fosta masina foloseam un spray special de la Nigrin pentru scoaterea petelor de bitum dar pe langa ele mai iesea si vopseaua.Bordul il sterg cu servetele siliconate din Real 5 lei pachetul de 20 bucati, iar pana acum arata ca nou.
                                Last edited by karlos12; 23 September 2012, 14:27.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google