Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dar ce-i diferit la ambreiajul asta? crezi ca are volanta cu dubla masa sau ceva nou?
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Dc vorbeai cum mine ma refeream la " asa face toate"...
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • Originally posted by vdmihai View Post
        Fratilor, cand stau pe loc, cu motorul pornit la ralanti se aude un fel de tacanit care dispare cand calc pedala de ambreaiaj .
        Asa face si la voi.?
        Si la mine tot asa face.

        Comment


        • Originally posted by Costi-bc View Post
          dar ce-i diferit la ambreiajul asta? crezi ca are volanta cu dubla masa sau ceva nou?
          N-are nici o volanta cu masa dubla. Aia se pune la motoare mai mari, in special diesel cu cuplu mai mare ca la benzina si care au o inertie mai mare si volanta are rolul de a anula vibratiile motorului in special la turatii mici...
          Nu exista inca Dacie cu volanta cu masa dubla, asta e un lucru bun ca e o piesa care atunci cand pica este ff scumpa.

          Si eu mai sesizez tot felul de zgomote, asta de la ambreiaj nu l-am sesizat inca dar eu cred ca voi nu aveti cd-player sau radio functionabil de auziti atatea...

          Comment


          • 3 ani 67 000 Km, acelasi consum, aceeasi putere, aproape acelasi zgomot
            Am schimbat:
            becuri
            consumabile (filtre, stergatoare... etc)
            1 set de placute de frana
            1 set bujii

            Comment


            • salut ce simptome avea de ai schimbat bujiile nu mai mergeau...

              Comment


              • Chip,de unde ai luat bujiile si ce pret au.Am inteles ca sunt diferite de 1.4,au deschidere de 14.Daca poti pune si poze ar fi ok.

                Comment


                • sunt bujii mici cu filet mik....dar am un coleg care le-a schimbat la 100.000 km la un clio

                  Comment


                  • Ce naiba, mi s-a oprit motorul cand eram pe loc si roteam volanul . De 2 ori mi s-a intamplat.
                    Asa face toate ?
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • Cum sa faca asa toate! Nu e normal ce ti s-a intamplat. Nu s-a aprins niciun martor pe bord?

                      Comment


                      • am patit si eu acum cateva zile ceva asemanator! dadea sa moara la plecarea de pe loc! si daca piscam numai putin mai tare acceleratia se tura prea tare! ca si cum era moarta pe un anumit interval de acceleratie! banuiesc ca asa si la tine vdmihai! este?
                        de atunci nu a mai facut! oare sa pice potentiometrul de la acceleratie asa repede? am inteles ca are doua piste!

                        Comment


                        • Problema asta o am si eu. Mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori. Daca apas un pic mai tare pe acceleratie se tureaza prea mult si foarte brusc. E nasol si foarte deranjant. Eu la fiecare plecare de pe loc am variatii de turatie. Cand m-am dus la service au zis ca asa isi regleaza turatia. Dar nu cred ca e asa. E o problema de a lor (probabil problema de soft) si nu vor sa o rezolve. Nicio masina pe care am avut-o n-a facut asa.

                          Comment


                          • Aşa fac toate 1.2-urile, voi abia acum aţi observat? Primul lucru pe care îl observi la ea e asta, şi e foarte deranjant. Eu de când a apărut 1.2 pe logan şi l-am condus am spus că atunci când vrei să pleci de pe loc ai 2 opţiuni cu acceleraţia: ON sau OFF. ) Adică ori pleci ca bunicul ori pleci în trombă de zice lumea că eşti nervos. Ca să pleci normal trebuie să te concentrzi bine şi să îţi faci o experienţă. Totuşi, sora mea se descurcă cu el...
                            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                            Comment


                            • Asa e...e foarte deranjant. Bineinteles ca am observat de prima data de cand am condus-o. Dar problema e ca tot nu m-am obisnuit cu ea..dupa un an jumate de cand o conduc. Problema e ca mi se duc si anvelopele deoacere plec prea repede de pe loc.

                              Comment


                              • @ionescu liviu: la mine nu a fost vorba de plecarea cu variatii de turatii, ca m-am obisnuit cu ea! dar in dimineata aceea nu a raspuns bine motorul! parca ma smucea!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google