Simti lipsa "servo" la parcari (cand iesi dintr-un rand de masini parcate paralel cu trotuarul te apuca groaza si febra musculara) si la intoarcerea din trei miscari,mai ales pe un drum national cand pot aparea oricand masini si tu esti perpendicular pe sosea injurand si transpirand.In rest cand masina ruleaza nu ai treaba cu invartitul volanului.Nu imi imaginez o femeie conducand fara servo.Oricum s-a terminat moda cu loganul fara servo.Nu se mai fabrica.
Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
Collapse
X
-
Am uitat intr-adevar sa mentionez ca masina are 2 ani si 35.000km. Acum fie vorba intre noi eu am condus multe masini chiar si logan fara servo ca proprietar, dar servo directia pe logan este foarte ok ca si feeling, aici nu am nimic de reprosat. Sunt intr-adevar cele cu variatie si se intaresc progresiv odata ce viteza creste, dar sincer nu m-a dat pe spate chestia asta, cine a condus poate confirma, ai efectiv senzatia ca ti s-a rupt coloana de directie, atat de usor merge. E drept ca tine si de obisnuinta.
Ca si problema la pompa v-am spus, a pierdut uleiul printre ax si corpul pompei la iesirea spre fulia de antrenare. Nu am vazut-o data jos de pe masina ca nu am mai stat, dar ma gandesc trebuie sa fie un semering ceva acolo, probabil merge reparata daca nu o fi capsulata, oricum m-au sunat de dimineata si au spus ca e gata, probabil maine ma duc sa o ridic din service. Revin cu pareri.
P.S. Ca idee mi-au spus ca reparatie este in jur de 2000RON daca nu era pe garantie si platforma da intra tot pe garantie, nu le dau nici un ban.
Comment
-
Originally posted by adaniel69 View Postnasol ce ai patit! pentru probleme de genul asta si cu pompa ma bucur ca NU am luat cu servo(si cum ar mai spune cineva ca a fost mai ieftina fara servo)!
nu mai stiu unde am vazut un filmulet cu cineva care tragea maxim de volan si i se oprea motorul si a ajuns la o reprezentanta dacia si au spus ca e normal! parerea mea este ca sunt proaste pompele/sistemul de servo de pe logan!(probabil si renault)
n-am condus masini cu servo, dar am inteles ca la logan e vrajeala servo! nu se intareste la curbe si alte chestii pe care masinile straine le au!
acum e bine ca mai e in garantie, dar ce faci cand iese din garantie?
Am vazut si cazul in care se oprea motorul, acolo este un bug pe care baietii inca nu l-au descoperit, dar e un caz mai rar cum e si cazul colegului de mai sus. Bine ca s-a rezolvat pe garantie.
Comment
-
am si eu un 1.2 de vreo 11000 km+. cand o pornesc sta sub 1500 de ture. daca o accelerez la revenire la 1500 de ture se simte ca un sughit ca sa zic asa. ca si cum intrerupe. apoi sub e ok. am senzatia ca face asa si la cald nu numai la pornire. ati mai auzit asa ceva?
Comment
-
@MihaiB: figuri cu acceleratia mie mi-a facut(parerea mea) din cauza benzinei(petrom, omv, rompetrol, mol). cat timp am bagat de la lukoil(si promit sa bag in continuare macar sa vad daca asta e cauza) nu am avut probleme!
nu vreau sa fac vreo reclama, dar asta am constatat eu!
Comment
-
Eu cred ca nu benzina e problema ci motorul. Motoarele astea cred ca sunt doar copii nereusite ale motoarelor renault de 1.2 - De aia nici nu mai scrie pe carcasa motorului ca e renault...
Eu am variatii de turatie la fiecare plecare de pe loc iar motorul da senzatia ca se ineaca atunci. Daca o turez mai tare e acelasi lucru (tot sunt variatii de turatie) in schimb zgomotul e insuportabil.Last edited by TM-00-000; 3 March 2013, 02:46.
Comment
-
trebuie sa intelegi ca izolatia masinii e aproape inexistenta! se aude si cauciucul pe sosea cum calca! si cred ca nici tobele nu sunt prea reusite!
iar la treaba cu variatia de turatie cred ca din dorinta de a consuma cat mai putin s-a reglat injectia mai saraca si nu are putere la turatii joase! sau pentru ca e in 16 valve...nu prea ma pricep!
baga degetul intre chederul de la usa si usa sa vezi ca intra frigul! inclusiv zgomotul! nu calca bine usa pe cheder! la noul logan e mai strans! apasa usa mai tare pe cheder!
daca impingi de usi cand sunt inchise o sa vezi ca se mai imping putin! toate 4!
la problema la pornire ma refer ca e de la benzina!
poate aberez, dar eu la aceasta concluzie am ajuns!
Comment
-
Variatiile la plecarea de pe loc sunt din cauza acceleratiei electronice, asa sunt motoarele astea, si le reprezentanta mi-a zis la fel... e din cauza lagului(intarzierii) la apasarea pedalei. Cateodata daca o accelerez putin reusesc sa plec de pe loc fara variatii...
Cu restul aveti dreptate, antifonare slaba, vopsea slaba... Dar ca masina per total e destul de rezistenta si indura multe. E destul de inalta, facuta ca pt drumurile noastre sa nu freci cu burta pe jos la orice denivelare.
Comment
-
Are cineva idee de ce, la rotirea rotilor la viteza mica si pe loc (nu la maxim, e suficient f putin) , se aude un pacanit? si in acelasi timp se simt vibratii in pedala de acceleratie si in cea de ambreaj destul de accentuate? multumesc! PS. foarte rar misc volanul pe loc si niciodata la maxim, face de vreo luna si e din ce in ce mai accentuat
Comment
Comment