Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu stiu ce pacanit ai tu, dar eu am patit iarna asta sa imi scartaie in volan cand roteam de el! si era de la capetele de bara! mai exact la cauciucul acela! am bagat cu seringa ulei in acel cauciuc si a disparut!(am fost la service si mi-a facut asa la o roata si am facut si eu la cealalta roata)
    poate asa o fi si la tine! eu o facusem ca e de la caseta de directie!
    de ce nu mergi cu ea la service? sau nu mai ai garantie?...

    Comment


    • Cand plec de pe loc simt cateodata parca ar vibra rotile din fata (un fel de trepidatie). Oare ce inseamna asta?

      Comment


      • Multumesc pentru raspunsuri! In dimineata asta nu a mai facut. un mecanic a verificat planetara, bucse si ce-o mai fi sub masina - totul e in regula (il cred pt ca masina a fost rulata 80% in afara orasului). se pare ca problema ar fi fost de la niste praf intrat in flanseta amortizorului. daca mai face ma duc in service si nu plec pana nu o repara pe garantie . a mai patit cineva asa ceva? PS. masina are 2 ani jumatate si 30.000 km)

        Comment


        • Ciudat... nu am mai auzit de asa ceva. Nu are voie sa intre praf(?) la amortizor...

          Comment


          • am pornit ieri de dimineata motorul si dupa ce a pornit, timp de 1-2 secunde s'a mai auzit un hârâit...apoi a mers normal.......mi-a mai facut figura asta de cateva ori
            a mai avut cineva problema asta?

            Comment


            • Originally posted by Loredana View Post
              ... flanseta amortizorului.
              Flanşa amortizorului sună mai bine !

              Comment


              • Atunci asa sa fie. Nu ma opun, eu asa am inteles ca se numeste. Oricum principalul e sa nu mai faca ;)

                Comment


                • apropo de fiabilitate. ieri am fost sunat de vocea clientului . au o promotie pana la sfarsitul lunii cica verificare de iarna? vara ?
                  in 15 puncte caroserie si mecanica a zis gratis trebuie facuta doar programare. ce ziceti ?. bine am fost intrebat si daca sunt multumit de masina etc. pe site nu apare anul asta nimic in acest sens . 1.2 ul meu este preference dec 2010. sunt curios daca e doar chestie de marketing ca de obicei sau chiar verifica tabla de rugina sau altceva . voi ce credeti ? oricum sincer sunt total nemultumit de asa zisele revizii de la dacia
                  in afara schimbului de ulei filtre absolut nici o verificare nu se face . ce tester sau altceva nici macar verificare roti placute frana .....of doar traim in Romania

                  Comment


                  • Schimba service-ul unde ii faci revizia!!!
                    In Craiova la REDAC mi-au demontat rotile si s-au uitat la placute, au suflat cu aer pe acolo ca sa fie curat, filtrul de aer dat jos si suflat daca nu necesita schimbare, i-am rugat sa imi puna un holsurub la un plactic care se desprinsese din cleme si atarna si mi-au pus fara probleme... De tester nu mai vorbesc... mi-au explicat si ce inseamna ce arata testerul... etc.

                    Comment


                    • Te-au taxat in plus ca ti-au pus testul pe ea si pt verificarile celelalte pe care le-au facut sau nu?

                      Comment


                      • si eu m-am programat pentru prostia de verificare gratuita pe 11 martie. praf in ochi...
                        de ce nu te pune la telefon macar sa le spui ce nemultumiri ai la masina?
                        niste bulangii.....

                        Comment


                        • 65000km pana in prezent fara probleme deocamdata...la 70000 fac o verificare mai amanuntita si atunci verific si gpl-ul...

                          intrebare la cat va sta relantiul la cald?...la mine cam 5-6 sute de ture nui cam putin?

                          problema ambreiajului este urmatoarea[in cazul meu] din puturosenie sau graba dau drumul la pedala fara sa accelerez si pac.. moare, merge greu la plecare...dar cand ai dau 2000 de ture si apoi ridic piciorul merge de rupe...

                          Comment


                          • Originally posted by yanys78 View Post
                            65000km pana in prezent fara probleme deocamdata...la 70000 fac o verificare mai amanuntita si atunci verific si gpl-ul...

                            intrebare la cat va sta relantiul la cald?...la mine cam 5-6 sute de ture nui cam putin?

                            problema ambreiajului este urmatoarea[in cazul meu] din puturosenie sau graba dau drumul la pedala fara sa accelerez si pac.. moare, merge greu la plecare...dar cand ai dau 2000 de ture si apoi ridic piciorul merge de rupe...
                            ai cumva problema si cu fluctuatia de acceleratie la plecarea de pe loc>?

                            Comment


                            • Eu am probleme cu piesa asta :



                              Presupun eu ca asta e problema dupa mai multe incercari si teste cu capetele de bara si alte componennte mecanice de la directie.

                              Ce mi se intampla concret: Pornesc motorul la rece, dau sa demarez cu 1-a , apas ambreiajul si aud CLONC ! desi il las usor sa cupleze tot se aude zgomotul . Accelerez cu a 2-a , cu a 3-a se intampla cam la fel. Se aude acelasi sunet nasol de parca as elibera eu brusc ambreiajul. Se aude identic si in frana de motor. La cald se aude mai putin acel zgomot dar e prezent.

                              M-am uitat la piesa din poza de mai sus si la mine e distanta destul de mare intre marginile cauciucului, cam 3-4 mm. Am joc mare intre marginile cauciucului si pare cam tocit cauciucul.

                              Am incercat azi sa pun ceva intr-o margine a acelui cauciuc sa-mi dau seama daca ala e problema si am pus un lemn indesat intr-o margine. Problema rezolvata ! cloncul acela a disparut , acum schimb si eu treptele ca un om normal dar am alta problema : cu acel lemn tremura toata masina la ralanti de parca ar fi diesel. Oare in mod normal acel tampon are ceva spatiu intre marginile laterale ?

                              Mai rau e ca am observat ca tamponul ala are o piesa in interior , suportul motorului, dar e foarte incins ! Cred ca imi inmoaie foarte mult cauciucul de pe tampon si asa se uzeaza.

                              Nu ma asteptam la probleme asa curand : 37.000 km, logan1.2 euro5.

                              Comment


                              • eu am auzit acel clonc de noua! tot asa, cand plec de pe loc sau cand o las in frana de motor! m-am uitat si la mine si la fel are ceva distanta(intre cauciuc si metal)!
                                daca ar fi fost masina (mai) antifonata nu se mai auzea la frana de motor! doar la plecarea de pe loc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google