Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este o problema generala la motoarele 1.2 cu suportul motor dreapta,mie mi-a fost schimbat in decembrie la 34.000km manifestandu-se exact cum precizati si voi.
    adaniel69 si cro84 duceti-va cu ea la garantie si iti va fi inlocuit pentru ca stiu de problema,dar din pacate nu au facut nimic si asteapta sa vina clientul cu ea. La modelele noi de 1.2 a fost schimbat suportul motor dreapta cu un altul mai fiabil.
    Last edited by DaNuTz1988; 10 March 2013, 06:27.

    Comment


    • De unde stii ca a fost schimbat la modelele noi? Eu am masina din mai 2011. O fii model nou?

      Comment


      • Din pacate prostia mea e ca masina nu mai e in garantie. M-am zgarcit la cativa lei si am facut revizia in regim propriu.

        Chestia e ca nu ma gandeam oricum sa intreb la garantie de problema asta pt ca mi se parea ciudat pentru ca vor da vina pe presupusa exploatare necorespunzatoare.

        Exista macar un cod sau un indiciu despre acest nou suport mai fiabil ? In viitor e posibil sa il schimb dar as vrea macar sa nu-mi iau teapa tot cu un suport identic care sa se strice rapid.

        Comment


        • Cro84:Nu ma asteptam la probleme asa curand : 37.000 km, logan1.2 euro5.
          Stai linistit la mine a fost aceeasi problema, dar dupa 8.700 km si 7 luni de cand am cumparat-o, s-a rezolvat pe garantie, au mai starns nu stiu ce surub de la suportul motor si de atunci nu mai sunt probleme, mi-au zis ca daca mai sunt proble sa merg ca il schimba pe garantie.

          Comment


          • nu am fluctuatii de accelererie...

            Comment


            • Originally posted by cro84 View Post

              Presupun eu ca asta e problema dupa mai multe incercari si teste cu capetele de bara si alte componennte mecanice de la directie.

              Ce mi se intampla concret: Pornesc motorul la rece, dau sa demarez cu 1-a , apas ambreiajul si aud CLONC ! desi il las usor sa cupleze tot se aude zgomotul . Accelerez cu a 2-a , cu a 3-a se intampla cam la fel. Se aude acelasi sunet nasol de parca as elibera eu brusc ambreiajul. Se aude identic si in frana de motor. La cald se aude mai putin acel zgomot dar e prezent.

              M-am uitat la piesa din poza de mai sus si la mine e distanta destul de mare intre marginile cauciucului, cam 3-4 mm. Am joc mare intre marginile cauciucului si pare cam tocit cauciucul.

              Am incercat azi sa pun ceva intr-o margine a acelui cauciuc sa-mi dau seama daca ala e problema si am pus un lemn indesat intr-o margine. Problema rezolvata ! cloncul acela a disparut , acum schimb si eu treptele ca un om normal dar am alta problema : cu acel lemn tremura toata masina la ralanti de parca ar fi diesel. Oare in mod normal acel tampon are ceva spatiu intre marginile laterale ?

              Mai rau e ca am observat ca tamponul ala are o piesa in interior , suportul motorului, dar e foarte incins ! Cred ca imi inmoaie foarte mult cauciucul de pe tampon si asa se uzeaza.

              Nu ma asteptam la probleme asa curand : 37.000 km, logan1.2 euro5.
              Exact acelasi cloncanit il aud si eu in partea dreapta cand apas ambreiajul si schimb treptele 1, 2 si 3 cand dau tr 4 nu mai face. Cateodata reusesc sa fac sa nu se auda dar de cele mai multe ori cloncane. Am observat ca se aude si daca merg cu tr 1 la viteza mica si accelerez usor, sau cand pornesc motorul uneor cloncane, in frana de motor, daca merg cu a 3-a sau a 2-a la 2500 rpm de ex si apas ambreiajul cateodata cloncane. inseamna ca se zbenguie ditai motorasu de nu il mai tin suportii... Initial ma gandeam ori la ceva de la directie ori la un zgomot de la ambreiaj care "asa face toate"... Aveam de gand la revizie sa le atrag atentia, dar acum ca am auzit de la voi care ar fi cauza o sa le specific exact. Este super enervant, am aproape 22k si se aude cam de multisor dar abia acum recent am inceput sa il bag in seama...

              Comment


              • am zis eu ca e din cauza la treaba aia de sub masina!
                Vedeti aici problema!
                Si am vazut ca e foarte moale la mine acea piesa!

                Comment


                • Cum iti dai seama care suport de transmisie e pentru diesel si care e pentru benzina? ca din ce am cautat pe net nu e specificat care pentru ce e..sunt universale?

                  Comment


                  • Am si eu problema de care spunea cro84. am fost initial la service la aproximativ 10.000 si mi-au spus ca e ceva pe la timonerie dar - asa face toate-.
                    am acum un an de cand am cumparat masina si 16.000 km.
                    singura chestie care ma deranjeaza e cloncanitul pe care il face la pornir, la schimbatul treptelor superior sau inferior(mai putin a 4 a si a 5 a), la frana de motor.
                    uneori se aude suficient de tare in special cand e mai rece afara.
                    a reyolvat cineva problema asta pana la urma si cum.
                    multumesc anticipat.

                    Comment


                    • 121700 regim taxi , inafara de plasticaraie nici o problema

                      Comment


                      • sharkster vad ca ai motor de 1.5dci. Aici se discuta de 1.2 16v

                        Comment


                        • Huruit metalic la viraj dreapta

                          Am 20.000 km si azi am auzit un huruit metalic cand iau viraj dreapta in mers. Cand e pe loc nu se aude. Sunetul este metalic, ca si cand s-ar tara o ranga, cam asa ceva. Oare ce o fii? E clar ca e ceva.

                          Comment


                          • La 28 k si un an s-a rupt planetara dreapta
                            Dupa constatare la service s-au schimbat ambele planetare pe garantie
                            Defect de fabricatie

                            Comment


                            • Problema e planetara stanga care s-a rupt si la mine, dar mi-au zis ca o sa mi-o schimbe pe garantie. Nu trebuie ambele planetare sa le schimbe?

                              Comment


                              • cum reusiti sa rupeti planetarele? sunt curios! plecati cu scart virat la maxim?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google