If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
@B-32-KCX: ti-au pus motor de 2.2 in loc de 1.2? cum reusesti sa rupi planetarele?
singura explicatie ar fi ca pleci cu scartait sau fortezi prea tare plecarea de pe loc! in special cand e volanul virat!
Este si plina de cai si cuplu ca sa rupi planetarele !
Ele ar trebui sa tina si daca ii dai scart la fiecare plecare.
O data rupte poti spune defect de fabricatie dar a doua oara ridica alte semne de intrebare legate de montarea lor.
Eu cred ca problema vine in primul rand de la variatiile de turatie, care determina o plecare greoaie de pe loc si suprasolicita planetarele. Sau poate sunt din metal de proasta calitate, pline de fisuri. Oricum prea repede se rup planetarele.
Cam ghinionist colegul cu planetarele, dar totusi care ar fi cauza?
Daca e sa o luam asa socurile datorate variatiilor de turatie la plecare si uneori la schimbarea treptelor nu sunt cine stie ce... La vechea dacia bateau planetarele si nu ma stresam ca le rup atunci cand o mai calcam pe coada... si mai bagam si cate o plecare in forja.
Sa fie chiar atat de prost materialul, asta nu se poate spune numai dupa o analiza exacta, depinde pe unde s-au rupt.
In afara de cele spuse de colegi printre cauze ar mai putea fi jantele mai mari si automat mai grele, sau tractarea unei remorci cu incarcatura mare sau a altui autovehicul in incercarea de a porni(apar smucituri)...
Eu am 37 k si deocamdata nu am probleme la tren de rulare si directie sper sa nici nu apara in curand.
A mai avut cineva probleme a doua oara dupa ce a schimbat planetarele ?
Eu cred că problema nu este de la planetare, ci de la stilul de condus.
Nu sunt probleme de acest gen cu planetarele la scară largă.
Dacă era de la calitatea lor, se rupeau mult mai multe prin ţară şi în plus nu cred că sunt din acelaşi lot cele pe care le-ai schimbat deja.
Mie mi s-a spus ca aceasta problema cu ruperea planetarei apare des numai la motorul de 1.2. si tot pe partea stanga. Deci e un defect de constructie.. Probabil cine a proiectat logan 1.2 16v si modificarile pe care l-a facut (ca sigur a facut niste modificari - din pacate foarte proaste) nu a gandit cu capul. Ar trebui sa ne cerem banii inapoi. N-am fost asa des in service nici cu masina de dinainte veche de 10 ani.
Am 19.600 Km, masina a avut o singura defectiune din fabrica (rulment planetara partea stanga) chiar pot sa zic ca colegul este ghinionist cu planetarele, eu conduc mai sportiv cu demarari si derapaje usoare in curbe la viteze de peste 100km (am si unde in conditii de siguranta fara a stanjeni alti participanti la trafic!!!) de mentionat si ca, cu roata dreapta spate am lovit bordura intr-un sens foarte prost proiectat si construit la 80 km/h si m-am trezit vreo 30-40 de metri ca mergeam in 2 roti... si paguba doar janta indoiata de atunci masina mi-a castigat respectul sunt curios daca imi cad injectoarele pana in 40000 km din ce am inteles de la cei de la Titu daca nu cad pana in 40000 rar cad sub 100000...
Asta ar fi culmea: sa mai pice si injectoarele la o benzinara.
Cu planetarele e foarte ciudat. Nu prea vad explicatia de ce s-ar rupe indiferent cum s-ar merge cu masina aia pentru ca motorul nu transmite suficient cuplu la roata cat sa rupa tocmai motorul asta planetarele. Cei cu diesel sau 1.6 16v merg toti toti ca la biserica cu masinile ? La ei n-am auzit sa rupa planetarele.
Eu sper sa fie afectate doar unele modele si sa nu fie vreo chestie generala. Am 44.000 km si nu am probleme pana acum cu planetarele.
Adevarul este ca au inca probleme la sistemul de rulare inca... cei de la Titu inca aveau printre primele modele la testare pe pista cele iesite din 2004,2005...2010 si nu prea aveau habar cum sa le faca mai rezistente pentru minunatele noastre sosele... sunt curios cum se prezinta noul logan 2 pe denivelari si gropi... pentru ca oricat de mult te stradui "ocolesti o groapa si dai in altele 2" cam asa e ruta Oradea-Beius Bihor!!!
Uitasem sa precizez o problema de care m-am lovit din nou de ea (deoarece m-am obisnuit cu ea am si uitat de ea), am cautat pe forum dar nu am gasit nmk poate e la fel si la altii... Pe timp de vara, iarna, toamna, indiferent daca merg mai mult de o ora continu cu masina incepe sa se incalzeasca bordul unde este amplasat cd playerul (sub cd player pana aproape jos la bricheta), iarna toamna primavara nu e derajant, dar vara fratilor se incinge de nu poti sa atingi cu mana... si tare mie frica sa nu se aprinda vreun cablu ceva pe acolo... mai are cineva problema aceasta? sau stie cineva vreun motiv pentru care se supraincalzeste acea parte a bordului??
Last edited by ovigeniusmax; 12 August 2013, 22:37.
Reason: Automerged Doublepost
langa pedala de acceleratie, in dreapta, sunt niste conducte...nu le-ai simtit calde pana acum? prin ele circula apa cat timp motorul este pornit. probabil ca de acolo se ridica caldura care n-are pe unde sa fie evacuata.
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Daca era de la acele conducte simteam cald la picioare mai ales acum vara dar nici vb o sa pun o poza unde am sa incercuiesc zona cu pricina, specific din nou e vorba de partea unde este montat cd playeru si butoanele de la geamuri...
Am atasat poza cu partea din bord care imi face probleme cu supraincalzirea si cd playerul este cel original blaupunkt fratello.
Ps: poza e de pe forum nu am mai mers pana la masina )
Cat timp am fost la sala akm seara m-am tot gandit la ce ai zis fratello cu cd playerul si adevarul e ca la mine merge nonstop pe volum mare 28-34 dar sa se incalzeasca chiar asa de la el nu as crede si pe o suprafata asa mare...nu prea are cum!
Frate daca am unde dece nu??? condusul trebuie sa fie o placere nu un stres cum e la majoritatea... Ragnotti nustiu cine frate da cred ca e ceva campion pe la ceva curse de masini F1, raliu... in fine fiecare conduce cum vrea dar pt un motor sanatos trebuie sa calci aceleratia din cand in cand sa nu te gandesti ca merg ca un nebun non-stop ))
PS: deviem de la subiect....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment