Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Planetara ti-a schimbat-o pe garantie ?(dar cum de s-a rupt ?) poti sa detaliezi problema pe partea de intrat greu in prima viteza ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Cel putin cu blocarea acceleratiei peste 5000 rpm, vezi sa nu fie presul care blocheaza pedala sa revina la pozitia initiala dupa ce a fost calcata mai tare.

      In rest, scaunele scartaie si la mine in zona cuplajului centurii, ambreiajul scartaie din cauza gresarii insuficiente si merge sacadat rau vara cand e cald, iar usile din spate la fel de greoi se inchid, chiar daca masina are 4 ani jumate si trebuia sa "se lase" chederul demult. Dar asta e..

      Comment


      • @TM-00-000: Pentru problema cu turaţia, îţi recomand să verfici cablul de acceleraţie, nu e deloc safe să mergi aşa. De exemplu poţi fi într-o depăşire şi să se rupă şi nu mai ai cum accelera.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • pentru resetarea calculatorului trebuie pus un cablu gros intre minusul de la baterie si caroseria +motor

          Comment


          • Originally posted by andrei View Post
            @TM-00-000: Pentru problema cu turaţia, îţi recomand să verfici cablul de acceleraţie, nu e deloc safe să mergi aşa. De exemplu poţi fi într-o depăşire şi să se rupă şi nu mai ai cum accelera.
            care problema...cu variatiile sau cu blocarea turatiei?

            Comment


            • Cred ca la blocarea turatiei se refera...

              Comment


              • Originally posted by andrei View Post
                @TM-00-000: Pentru problema cu turaţia, îţi recomand să verfici cablul de acceleraţie, nu e deloc safe să mergi aşa. De exemplu poţi fi într-o depăşire şi să se rupă şi nu mai ai cum accelera.
                1.2 16 v nu are cablu la acceleratie, este electronica. Din cauza asta are lag, si poate colegul are ceva erori sau probleme la soft de ii ramane turata la 5000, eu am 41k si nu am patit asa ceva niciodata.
                In rest probleme minore, ambreiajul merge si la mine sacadat, pana imi fac eu timp intr-o zi sa-l gresez cu wd 40, usile din spate nu mi se pare ca se inchid greu, trebuie sa dai putin mai tare cu usa dar se inchide ok. Intra bine in viteze cu exceptia cand eliberez eu prea devreme pedala de ambreiaj in graba si atunci caraie, dar e din vina mea si mi s-a intamplat de cateva ori din neatentie. Daca nu va intra din prima in R bagati in tr 1 sau 3 si apoi in R sau eliberati ambreiajul pe liber si incercati din nou, dar introduceti finut daca bruscati nu-i de mirare sa caraie. Se intampla din cauza ca treapta de mers inapoi este nesincronizata.
                Alte problemute, un cloncanit la schimbarea treptelor mici cu sursa inca nedepistata, si mai nou scartaieli in partea dreapta in zona stalpului central si a centurii de siguranta, se aude doar pe drumuri mai proaste. Huruit la pornire am mai auzit cateodata timp de cateva secunde dar poate e de la vre-o curea sau rola pe acolo pana face cateva ture... nu consider a fi vre-o problema.

                Comment


                • faceti o resoftare intr-un service dacia pt. a scapa de fluctuactiile la plecarea de pe loc,si chiar pt. alte probleme.
                  eu am facut-o acum o luna ,acum masina merge perfect inclusiv extraurban,consumul este normal.
                  faptul ca are acceleratie electronica nu are legatura cu fluctuactiile,e vorba in vant,totul e din soft.
                  eu am mai scris ca am facut resoftarea si am spus ca voi reveni cu impresii.e alta masina.

                  Comment


                  • Cos.T,adica update de soft?Pai am incercat o data sa le spun si au zis ca nu vrea fabrica..
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • exact.mergi la dacoserv(salaj).

                      Comment


                      • Si eu am fost la o reprezentanta dacia din Pitesti si se fac ca nu stiu nimic de niciun soft pentru logan 1.2 . Ma deranjeaza fluctuatiile de turatie la plecarea de pe loc mai ales cand am aerul conditionat pornit.

                        Comment


                        • Mie mi-au zis ca i-au facut resoftarea, desi nu cred. N-am nicio dovada pt asta. A durat cam putin si pe langa asta masina merge la fel de prost la plecare.

                          Daca e cineva care are noul logan (log2), cum se comporta la plecarea de pe loc?
                          Last edited by TM-00-000; 28 September 2013, 23:44.

                          Comment


                          • of la plecarea de pe loc este posibil sa se schimbe ceva dar poate fi si efectul placebo. eu am facut resoftare acum cateva luni . sa zic asa la impresii dupa ceva timp . poate un pic sa nu se mai opreasca motorul dar, daca incerc in marsarier sa plec de pe loc cu volanul virat la maxim sigur se opreste . asta facea si inainte de resoftare. se simte o slabire a reactiei la accelerari bruste in plaja 3000 5000
                            deci parca e si mai puturoasa cand ai mai mare nevoie de ea. asta e dacia 1.2 de fapt 1.1 ca are doar 1149cm. ps. poate trebuie sa ii dam in gura cum se zice sa nu o menajam deloc

                            Comment


                            • eu o mai incing la peste 4000 in oras..sa se invete minte..
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment


                              • Abia de la 4000 in sus incepe sa fie senzatia mai placuta. Problema e ca va consuma mai mult

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google