Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sau e ceva in neregula cu asezarea elementelor la puntea fata si sta tensionata...stransa prea tare, etc. la 90.000 de km nu am nimic cu planetarele in afara de un mic tic-tic-tic la stanga care apare doar cand merg cu spatele cu viraj maxim stanga. ticaitul a disparut de cand am arcuri joase, deci abia acum s-a asezat cum trebuie :d
    clar ca problema ta e alta. prosti aia care schimba pe garantie fara sa caute sursa.

    Comment


    • Azi dimineata am constatat cu o oarecare stupoare ca nu mai functioneaza un bec sau led sau ce o fi din panoul de climatizare. Nu mai este iluminata zona de unde schmb pe unde sa bage aer (pe parbriz, parbriz/picioare, picioare, etc...)
      Oare se poate face pe garantie, sau mai bine ma pun eu sa desfac. Desi am oroare de desfacut panouri de bord, mi-e sa nu rup ceva pe acolo. Masina are 2 ani jumate si 47.000 km. Se desface greu panoul de climatizare? Cine a mai desfacut?

      Comment


      • Daca este logan faza 2 , ph2 , facelift . Trebuie sa scoti masca , are in partea de jos o mica adancitura , se observa foarte usor .
        Panoul de cliamtizare nu are leduri , ci are becuri . La mine cand s-au ars am folosit becuri de bord , de la o dacia 1310 . Are 3 cabluri cu o biluta in capat care sunt puse in spate la comanda , 1 pe comanda de cald/rece , una pe comutat circulat/recirculat , si una pe comutatorul / picioare/parbriz etc... (locul unde sa iti dirijeze aerul) . Scoti bilutele de pe plastic , ai si o mufa care vine pe butonul pentru trepte (1,2,3,4) , si mai departe il impingi usor in sus si este scos....
        Mare iginerie nu este , si daca te apuci de ea , nestiind cum sa umbli , iti dai seama pe parcurs ce si cum .

        PS: Ia da-i o palma in bord , in partea laterala unde este butonul . Poate ai surpriza sa o ia , si la mine facea asa ) si si-a revenit dupa 2-3 plame pana s-a ars

        Comment


        • Daca mai ai garantie se rezolva .
          La revizia de 40.000 am schimbat garnitura de chiuloasa.
          Se pare ca e destul de frecventa treaba asta la 1.2, am un prieten care a schimbat-o pe la 10.000. Tot pe la 10.000 cred, ca am vazut si eu ceva ulei pe acolo, dar nu am acordat mare atentie. La revizie cand s-au uitat pe sub ea au zis ca musai trebuie schimbata. In rest nu am avut probleme.
          sigpic
          !

          Comment


          • Hop si eu pe aici... cu probleme bineinteles.
            La 28.600 probleme la planetara dreapta... tac, tac, tac doar in moemntul cand o las in frana de motor.
            Din pacate/fericire folosesc destul de des frana de motor... dar nu avea nici un motiv sa prinda jocul asta in atatia km.
            Astept sa treaca iarna ca sa o schimb pe garantie.
            Curios este ca la revizia de acum o luna nu au semnalat ca ar fi o problema cu planetara dreapta...
            Hai sa avem o iarna usoara!

            Comment


            • Originally posted by piroman22 View Post
              Azi dimineata am constatat cu o oarecare stupoare ca nu mai functioneaza un bec sau led sau ce o fi din panoul de climatizare. Nu mai este iluminata zona de unde schmb pe unde sa bage aer (pe parbriz, parbriz/picioare, picioare, etc...)
              Oare se poate face pe garantie, sau mai bine ma pun eu sa desfac. Desi am oroare de desfacut panouri de bord, mi-e sa nu rup ceva pe acolo. Masina are 2 ani jumate si 47.000 km. Se desface greu panoul de climatizare? Cine a mai desfacut?
              cand vrei sa desfaci consola centrala, incepi de jos, baga un cutit intre bord si consola si trage fara frica. remember: de jos in sus. are vreo 6 clipsuri rapide.
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • Originally posted by piroman22 View Post
                Azi dimineata am constatat cu o oarecare stupoare ca nu mai functioneaza un bec sau led sau ce o fi din panoul de climatizare. Nu mai este iluminata zona de unde schmb pe unde sa bage aer (pe parbriz, parbriz/picioare, picioare, etc...)
                Oare se poate face pe garantie, sau mai bine ma pun eu sa desfac. Desi am oroare de desfacut panouri de bord, mi-e sa nu rup ceva pe acolo. Masina are 2 ani jumate si 47.000 km. Se desface greu panoul de climatizare? Cine a mai desfacut?
                in niciun caz nu iti schimba vreun bec pe garantie!

                Comment


                • Pai e si normal pt ca becul e un cosumabil , oricum cat o sa ceara pe manopera ? 10 - 20 lei ?
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • La mine s-au schimbat si becuri de proiector pe garantie.
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • Garnituri de chiuloasa, planetare, schimbate pana in 50k, probleme destul de mari aparute la asta micu'... Poate a fost vre-un lot cu probleme si n-au mai recunoscut nimic, a fost suficienta rechemarea cu ghidurile/semeringurile de supapa...
                      De curiozitate, cum de s-au sesizat in service ca trebuie sa schimbe garnitura de chiuloasa.?Care au fost simptomele? Cu ocazia asta presupun ca te-ai ales si cu distributia schimbata?
                      Baieti, va multumesc de informatii, am urmat sfatul lui @nimeni si i-am dat o palma in lateral azi dimineata si si-a revenit.... Obiceiurile de la vechea dacie nu pier... Ma gandeam si eu ca nu schimba becuri pe garantie, dar pana la urma nu m-as fi dus pt atat in service.
                      Deocamdata n-am avut parte de surprize de genul, dupa garantie D-zeu cu mila...
                      Last edited by piroman22; 13 December 2013, 11:50.

                      Comment


                      • Ce problema am eu de cand sunt temperaturile astea de -10/-18 grade.

                        Am observat cand il pornesc cu toate ca pleaca din prima cheie(cam trasa de par posibil baterie dusa(nu are nici 2 ani)) , dezvolta in primele 10-15 minute un zgomot foarte ciudat , l-as caracteriza ca fiind o bataie ce vine din partea motorului ori din partea esapamentului , cel din urma a fost verificat vizual si pare ca sta prins bine.Acest zgomot dispare dupa un anumit timp relativ scurt si nu-mi dau seama de la ce poate fi in prima faza.

                        In momentul in care aceasta bataie se manifesta simt o oarecare trepidare accentuata a motorului fapt confirmat si de maneta de viteze care vibreaza vizibil mai mult. Chestia surprinzatoare este ca acest zgomot nu dispare atunci can motorul ajunge la temperatura normala de lucru(ex 4 pavele in bord)- , spun asta pt ca in momentul in care pornesc AC-ul imi scade 2 pavele la temperatura deci motorul datorita ac-ului ii scade temperatura.
                        Dupa un sfert de ora sa zic de odata dispare acest zgomot , moment in care motorul accelereaza lin in ture si evident dispare si acea vibratie acentuata simtita in maneta de viteze.
                        Nu stiu de unde provine acest zgomot de bataie , e ca si cum ar fi un diesel dar cu toba putin fisurata pe undeva ceva de genul asta se aude.

                        Posibil sa fie un injector inghetat(benzina proasta luata de la Lukoil) , iar in mometul in care se desfunda dispare si acest zgomot si implicit vibratiile ????!!!?

                        Precisez ca acest zgomot se aude numai la ralanti in condittiile precizate mai sus.
                        Last edited by prometheus; 31 January 2014, 18:47. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • daca tii ambreiajul calcat mai trepideaza(si cu toti consumatorii electrici opriti)? eu cred ca e din cauza uleiului mai gros din cutia de viteze! si cand pornesti consumatori electrici ai senzatia ca bate avansul.
                          cand aveam loganul, iarna, daca dadeam drumul la ambreiaj(maneta la punctul mort) dadea sa plece in fata!(cativa milimetri). zici ca era in viteza!
                          si mie mi-a facut figuri bateria din prima iarna la minus 20 de grade!(40ah-330cca).

                          Comment


                          • Faza e ca trepideaza si am acel zgomot si cu ambreiajul calcat.
                            Zgomotul pare sa fie de la teava de esapament .
                            Cauze ? in urma cu putin timp am fost lovit in spate , posibil ca tronsonul de esapament sa fi fost putin deranjat/slabit dintr-un colier , afara fiind foarte frig a inceput sa trepideze si implicit sa simt acea bataie pana cand se dilata teava de la caldura, moment in care imi dispare si zgomotul/vibratiile.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Originally posted by piroman22 View Post
                              Rectific postarea de mai sus, nu era inchisa bine o usa de aceea nu palpaiau semnalizarile cand actionam inchiderea centralizata. ramane pb cu piuitul.
                              ai depistat pb cu piuitul la gaz ?

                              Comment


                              • Trebuie resetat contorul de revizie GPL,si se face cu diagnoza GPL.
                                Last edited by 77sky; 8 March 2014, 20:12.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google