Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 30.900 km si deja probleme la planetara dreapta (cea lunga). Problemele au aparut in final de noiembrie - inceput de decembrie (29.000km) fara sa se intample ceva deosebit cu masina (luat gropi mari, sarit/urcat borduri in viteza, etc). Zgomotul apare doar la revenirea in frana de motor in treptele 1, 2 si rar 3. Nu apare acel tacanit la viraje, chiar daca o fortez virat complet.
    Ciudat este sa cedeze atat de repede, dar s-au mai vazut cazuri de rupere de planetare chiar si la km mai putini.
    Am fost cu masina la REDAC de 2 ori ca mecanicii de acolo sa se convinga ca este planetara. Banuiesc ca stiau de prima data ce trebuie schimbat, dar fiind pe garantie cred ca au incercat sa o mai "traga de par" ca poate cedez si nu o mai schimb.
    Oricum sunt multumit ca mi se va schimba pe garantie, multumesc DACIA ptr. cel de-al patrulea an de garantie.

    Comment


    • suhoiviper .... sa stii ca asa e la mine in bacau .... cand vii la garantie astia put de meserie si nu stiu cum sa se fofileasca, iar cand vii sa faci ceva cu bani te si baga in fata si numai e nevoie de programare ... urasc atitudinea asta din serviceurile DACIA .... sper ca firma DACIA sa ia atitudine fata de acesti oameni care profita la maxim de jobul lor si saracii oameni sunt pusi pe drumuri !

      Comment


      • Dupa orice interventie in service am fost sunat de cineva de la service, iar in perioada de garantie am fost sunat si de la vocea.clientului, solicitandu-mi-se feed-back-ul vis-a-vis de prestatia efectuata. Orice nemultumire poate fi "raportata" atat service-ului, cat si companiei "mama" ; din ce am vazut, "pe propria piele", Dacia este sensibila la satisfactia clientilor. Ca produsele lor nu sunt chiar hi-end este alta problema ...
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • Nu stiu cum naiba la unii crapa planetarele atat de repede , dar nu e imposibil recunosc , pana acum eu am 13000 de km si nici o problema pe partea de mecanica .
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Ce probleme am eu la 13 000 km ? una singura ! Incepe din ce in ce mai des sa nu mai porneasca din prima. Care ar fi cauza ? sa fie senzorul de turatie defect atat de devreme ?
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • esti culmea! ai facut update-ul de soft?

              Comment


              • Eu stiu ca da dar fara sa sun la Vocea clientului , doar cand am fost ultima data la revizie I-am spus baiatului de acolo ca vreau un update de soft , acum nu stiu daca chiar la si facut. Cred ca incepe senzorul de turatie sa-mi faca probleme.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by prometheus View Post
                  Ce probleme am eu la 13 000 km ? una singura ! Incepe din ce in ce mai des sa nu mai porneasca din prima. Care ar fi cauza ? sa fie senzorul de turatie defect atat de devreme ?
                  Incearca sa mergi mai turat. Asta e buba la motoarele Euro5, atat 1,2 cat si 1,6. Si mie mi s-a intamplat, cand mergeam la consum. Cand am inceput sa schimb la peste 2500 rpm nu am mai avut aceasta problema. Am testat treaba de 3 ori, si de atatea ori am avut rateuri la porniri.

                  Comment


                  • E posibil o sa incerc sa schimb pe la 3000 de ture treptele , totusi nu mai mult de atat ca am uleiul cam la sfarsit de ciclu si trebuie sa-l schimb.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • De la 2500 rpm e ok. La mine vede talpa indiferent ca-s la inceput de ciclu sau sfarsit, nu si cu motorul rece binenteles....

                      Comment


                      • Spunea cineva de un bec ars de la panoul de climatizare si amintea de garantie... Nicaieri in lumea asta nu se acorda garantie la becurile cu incandescenta...
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Eu l-am schimbat singur dupa ce mi-au cerut 50 lei manopera.

                          Comment


                          • Ieri mi s-a ars a doua oara in 2 ani jumate becul mare. Cam repede se ard becurile. Probabil de vina e calitatea proasta. Bineinteles ca l-am schimbat singur. Avand deja experienta, a mers repede.

                            Comment


                            • Un bec prost e acela care se arde dupa 2 ore de functionare, nu mai fiti carcotasi. Nici atunci nu e treaba sigura, depinde de felul in care este ambalat, depozitat sau transportat.

                              EDIT : Legat de manopera, pretul nu este exagerat. Un service este o afacere pana la urma, nu unitate de binefacere. Tu te-ai priceput sa-l schimbi de unul singur (de bec e vorba) dar poate e altcineva care habar n-are.
                              Last edited by dsign; 11 March 2014, 16:25.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • New update...
                                Au schimbat planetara si surpriza!!!! Face la fel!
                                Deci nu e de la planetara... ramane o singura optiune... e de undeva de la cutie. Ceea ce e si mai nasol si chiar stresant.
                                Planetara, desi cel de la service a zis ca avea si ea ceva joc pe undeva... eu cred ca era totusi buna! Daca cu alta noua face fix la fel.
                                Oricum mai stau 2-3 saptamani sa se mai incalzeasca... si merg iar la ei.
                                Nu vreau sa imi iese din garantie si sa am probleme cu cutia sau cu altele...
                                Dacia veche a lui tata... era din 75' si nu a avut niciodata probleme la cutia "frantuzeasca". Masina mergea impecabil cand a dus-o la remat in 2006.
                                Noi sa fim sanatoasi ca fierul se repara... pe garantie!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google