Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, intampin urmatoarea problema: Mi s-a aprins becul de la martorul antipoluare in bord si nu stiu care ar putea fi cauza. Cu o zi inainte am fost la revizie, am schimbat uleiul am pus Mobil 1 0w40 si toate filtrele. Am si gaz pe masina, am schimbat si filtrele de gaz. A fost pusa pe tester la gaz si i-a dat mecanicul o autocalibrare, m-am plans eu de diferenta cam mare intre consumul pe benzina si cel pe gpl. Inainte de revizie am mers cateva sute de km si pe benzina. Azi am trecut-o pe benzina si i-am dat putin in gura pe autostrada(centura aradului) pe o distanta de aprox 5 km, un varf de 150km/h am zis ca se mai curata, ca merg predominant prin oras si schimb cam pe la 3000 rpm. Dupa mai cativa km dupa ce iesisem de pa autostrada constat cu stupoare ca s-a aprins martorul antipoluare. Am oprit motorul, am pornit din nou tot nu se stinge. Masina merge bine, nu am simtit vre-o schimbare in mersul motorului, nici rateuri. De vre-o 2000km i-am pus si bujii iridium.
    M-am uitat pe la sondele lambda dar n-am sesizat sa fie vre-o problema cu firele acestora.
    Ce ar putea fi problema? Multumesc anticipat!

    Comment


    • La mine au fost firele de la sonda lambda. Pune-o pe tester. Eu o testez cu o interfata bluetooth legata la telefon. Gasesti la 5 euro pe ebay.

      Comment


      • Cu nivelul de ulei cum stai ? sa nu fie cu mult peste Maxim ca poate nu-I place catalizatorului prea mult ulei in motor.
        Motorul trage la fel ca inainte ? o problema ar fi si de la fise , bujii , bobina e o problema cred si pe partea de aprindere, posibil.
        Last edited by prometheus; 4 May 2014, 11:36.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Când e aprinderea pâlpâie

          Comment


          • Azi am mers toata ziua cu ea cu becul aprins, mi-a facut o figura la o pornire cu motorul cald, a luat-o la a 3-a cheie dar (i-am spus si mecanicului in service despre aceasta si s-a cam facut ca ploua, am intrebat si despre posibilitatea unui alt soft care sa elimine acel lag la acceleratie si la fel s-a cam facut ca nu stie...)cred ca e o coincinenta chestia cu pornirea, ca am mai patit chestia asta dar nu se intampla des. N-am simtit nicio problema in mersul motorului sau in felul cum trage, am mers vre-o 6-7 km si pe benzina, n-am sesizat rateuri sau pierderi de putere, dar n-am depasit 3500rpm ce-i drept.
            Am miscat de firele de la sonda lambda de sub masina si becul tot nu s-a stins, prima sonda mi s-a parut intacta, m-am uitat si pe la bobina dar nu cred sa fie de acolo pt ca as fi avut rateuri, uleiul e fix la maxim, l-am rugat pe mecanic sa goleasca 300 de ml din bidonul de 4 litri in alt bidon inainte sa il puna in motor.
            Tind sa cred ca a dat la un moment dat vre-o eroare care s-a memorat si din aceasta cauza becul respectiv ramane aprins.
            Maine merg la un prieten care are service acasa si o punem la el pe tester sa vedem ce apare. Apoi voi merge la Dacia, problema mea este ca acum nu prea am timp sa merg la reprezentanta cu ea, am avut liber de 2 mai si atunci am fugit cu ea la revizie...
            Astept pareri!

            Comment


            • Salut!

              Va rog un raspuns in legatura cu urmatoarea problema:

              Am facut un test de viteza pe autostrada si mai mult de 170km pe ceas nu prinde.

              Credeti ca trebuie intervenit in service, totusi un motor de 1.2 ar trebui macar cu 190km/h sa fuga.

              Multumesc!

              Comment


              • Originally posted by dias02 View Post
                Salut!

                Va rog un raspuns in legatura cu urmatoarea problema:

                Am facut un test de viteza pe autostrada si mai mult de 170km pe ceas nu prinde.

                Credeti ca trebuie intervenit in service, totusi un motor de 1.2 ar trebui macar cu 190km/h sa fuga.

                Multumesc!
                In cartea tehnica viteza maxima trecuta este de 156 km/h.

                Comment


                • Originally posted by dias02 View Post
                  Salut!

                  Va rog un raspuns in legatura cu urmatoarea problema:

                  Am facut un test de viteza pe autostrada si mai mult de 170km pe ceas nu prinde.

                  Credeti ca trebuie intervenit in service, totusi un motor de 1.2 ar trebui macar cu 190km/h sa fuga.

                  Multumesc!
                  Asta e problema ta? - ca nu poti zbura la joasa altitudine?
                  Am atins de cateva ori 160-163 km/h sa vad daca atinge viteza declarata de producator, dar ca sa o mentin... PAS (fie ea si autostrada).
                  ex:
                  Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                  Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                  Comment


                  • @dias02: nu trebuie intervenit in service! trebuie intervenit in showroom sa iei alta masina cu un motor mai puternic!
                    atat poate! eu ~160 am putut sa-i dau! oricum e galagie prea mare in masina la viteza aia!

                    Comment


                    • Originally posted by dias02 View Post
                      Salut!

                      Va rog un raspuns in legatura cu urmatoarea problema:

                      Am facut un test de viteza pe autostrada si mai mult de 170km pe ceas nu prinde.

                      Credeti ca trebuie intervenit in service, totusi un motor de 1.2 ar trebui macar cu 190km/h sa fuga.

                      Multumesc!
                      Bine ca n-ai vrea sa fuga 250 si sa fie si limitata... in carte e trecut 161km/h viteza maxima, daca ai prins 170 inseamna ca ai fost pe aproape la viteza reala.
                      O singura data am atins 180+ pe ceas si 175 pe gps, in germania pe o usoara coborare si am intins-o mult pt asta...

                      Problema cred ca e "tzacanitul" dintre scaun si volan...

                      Comment


                      • Originally posted by dias02 View Post
                        Va rog un raspuns in legatura cu urmatoarea problema:
                        Am facut un test de viteza pe autostrada si mai mult de 170km pe ceas nu prinde.
                        Credeti ca trebuie intervenit in service, totusi un motor de 1.2 ar trebui macar cu 190km/h sa fuga.
                        Eu m-aş bucura ca postarea ta să fie făcută doar la mişto!

                        Comment


                        • De ce nu prinde mai multa viteza??? pt ca e o masina low cost cu un motor mic si slabut. Daca vrei viteza si putere nu te uita la gama Dacia(sau cel putin nu la asta de 1.2 16v) , dar vezi ca trebuie sa bagi si mana adanc in buzunarel.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • da pe ce strada autostrada din romania poti merge cu mai mult de 160 cel putin o ora .........ca asa pt 10 minute ...nu are nici un farmec ..doar un pic de adrenalina si atat .....nu vrei si 200 km/h ...si cam care ar fi viteza necesara ...ca sa fiti multumit domnule dias02 ...shi banuiesc ca ve-ti vrea si consum dat de producator 5)))

                            Comment


                            • Ppai normal ca vreau ca vreau 5 consum, cum scrie la carte. Sa vezi cum scadeau liniutele, in 70 de km doua linii...

                              Comment


                              • Am cumparat un Renault Clio 3 1.2 16v(pe langa Dacia Logan al familiei) si am o problema : la ralanti, turatia sta la 600-650 rpm si tremura. La inceput nu s-a manifestat asa. Turatia de ralanti difera cu cea de la Logan 700+ rpm. Are o tubulatura de plastic pentru aer,ca cea de la 0.9 TCE inainte sa intre in filtru, care s-a rupt. Poate sa se manifeste din cauza ca s-a infundat filtru sau poate o fi de la altceva? Ciudat mai este ca atunci cand e la 800 rpm cu aerul conditionat pornit si alti consumatori, numai "tremura".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google