Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
Collapse
X
-
Primele simptome: când acceleram in treapta 3 sau 4 intre 2000 si 2500 de ture avea o ușoară trepidatie.Din disc era bineînțeles deoarece nu mai prindea uniform pe toată suprafața.Apoi odată cu trepidația se tura si motorul in gol fara a mai creste viteza.Ca si cum as fi accelerat cu ea pe liber.Daca acceleram usor ,progresiv mergea normal,dar daca acceleram mai brusc la o depășire ceva se tura de nebuna.
Comment
-
Originally posted by vdmihai View PostO sa verific si fisele. Ea pe tester da in continuare o eroare combustie cilindrul nr.1, ceva de genul. Mi-au propus un reglaj al tachetilor. Nici nu prea am mai mers cu ea.
Nu e foarte deranjanta treaba asta dar eu unul vreau sa mearga masina "brici" .
Stima!sigpic
!
Comment
-
Va Salut, imi puteti da un sfat in legatura cu loganu cu motoru de 1.2? Vreau sa iau unul pt taxi si am auzit ca nu e prea ok( motor mic , ca nu i fiabil). Ce spuneti despre el ? Cum merge pe gaz? Consumul e bun ? Trage daca e ac deschis? E ok pt taxi? Se merita( ma intereseaza in special daca e fiabil pt ce trebuie sa faca masina, nu mi trebuie performante)imi recomandati sa iau motor mai mare? mersi
Comment
-
Pentru taxi e ok, motor mic foarte bun pentru oras, consum rezonabil, pe gaz si mai bine, foarte fiabil, totul e sa ai grija de el cu intretinerea curenta normala, reviziile ca la carte, ulei, filtre, curele toate la km recomandati si n-o sa ai probleme cu el. Te duce sute de mii de km fara grija. Chiar cu AC pornit pentru oras trage ok, mai greu la drum intins, acolo un pic mai dificil, o sa simti lipsa de putere, dar pentru oras nu-ti face nici o grija.
Comment
-
Daca te ajuta cu ceva eu am 1.216v din 2010 dar fabricata in oct 2009 deci printre primele, scrie si in spate 1.216v.
Am numai 34000km facuti in toate conditiile de drum(incarcata full, ac pornit continuu sute de km pe calduri mari, nu ai senzatia ca devine lesinata,chiar odata si pe transalpina)fara probleme tine ritmul cu celelalte masini in limitele vitezei legale , consum intre5.2- 6% in afara orasului la mers legal.
Pana acum am schimbat distributia(anul trecut)ulei si filtre la un an pt. ca nu prea mai fac km(5000km in ultimul an) cateva becuri o resoftare in 2013 facuta la reprezentanta dacoserv inclusiv reviziile(avea fluctuatii la plecarea de pe loc acum e ok)deci totul de origine,in rest fara probleme . Placutele mai tin ceva km,bateria originala din 2009(rombat 60A).
In rest cam slabuta la plecarea de pe loc fata de 1.4 sau poate nu ma dau eu la ea suficient,apoi fara probleme,mai ales in tr a5a cand se duce mai bine ca 1.4.stiu ce vorbesc ca 5 ani am avut si 1.4.
Daca ma tine tabla sper sa o tin pana pana nu mai pot sa conduc ca in ritmul asta n-are moarte iar alta nu mai pot sa-mi cumpar(momentan cativa ani buni).
Fara rugina pana acum.
Cam atat cu 1.2-ul meu ,sper sa-ti fie de folos
Bafta!
Comment
-
Va multumesc pt informatii! Din cate am citit sunt si taximetristi pe aici, poate vor si ei sa imi lase o parerere.
Acum am de ales dintre un 1.4 la 25.000 de km si un 1.2 la 35.000, prim proprietar ambele 2011 si toate dotarile. Si nu stiu ce decizie sa iau ( m au sfatuit prietenii sa iau 1.4 ca e motor mai vechi si se gaseste peste tot, ca e mai mare etc.) Voi ce spuneti ?( ma intereseaza sa nu imi faca probleme ,sa nu coste prea mult eventualele reparatii,masina va fi ingrijita , se fac toate revizile etc)
Comment
-
Originally posted by Ampt View Post@tirtau: Din ce an este maşina?
Comment
Comment