If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
Zau asa, e prea exagerata comparatia cu masinile de curse. Mergi linistit pe ce iti recomanda producatorul.
Daca ai sta sa asculti ideile tuturor, nu ai mai scoate masina din garaj
Pentru chestia cu uleiul nici eu nu sunt convins. Full sintetic am bagat 5w30 adus din Germania. Oricum degeaba bagam aici ce e mai bun in masina ca stam prost cu, combustibilul. Caz concret, experimentat de mine: Romania - benzina Mol, gaz Petrom, Lukoil, mai nou doar Mol( au cumparat un Agip si au pastrat gpl) - viteza maxima 150 Gpl si 160 benzina ; Germania - benzina aia ieftina, gpl dr care am gasit - viteza pe autobahn 175 benzina( imi era frica sa mai dau, dar nici nu cred ca mai mergea, era blana acceleratia), 170 gpl, turatii la ambele 5-6000, surpriza mare pe la 5000 de turatii nu mai se audea asa turat motorul.
165000 de km si pierde lichidul de racire.......e posibil pe la capacul de la termostat sau un furtun copt.....maine verific.....
nu gasesc furtunul si nimeni nu stie daca se schimba doar 1 furtun sau toate 4.....
Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu corniere.....
Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu coliere QUOTE]
QUOTE=tirtau;1668698]Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu coliere QUOTE]
Last edited by tirtau; 6 May 2015, 16:38.
Reason: Automerged Doublepost
68.000 km.
Absolut nicio problema mecanica.
Masina are aproape 5 ani.Acum doua zile am schimbat kit-ul de ditributie,cureaua pompei de apa si cureaua servodirectiei.305 lei kit-ul de distributie si 60 de lei cele doua curele.Pe la 35.000 de km se aprindea becul din bord pentru air-bag-ul pasagerului.A fost facuta prin garantie,iar in acest moment nu mai am nicio problema.
eu am 75000 km...cu gpl de pe la 20000. de cateva luni merge rau la relanti pe benzina (turatie prea joasa), s-a oprit cam de 2x in trafic. pe gpl pana nu apar 4 linii la temp se opreste cum o las la relanti (scoasa pe liber pe drum drept se oprea). Bujiile NGK nu au nici macar 10000 km. Filtrele si uleiul sunt in termen. distributia schimbata la 52000 km. vineri am fost pt reglaj culbutori in repr Dacia de unde am luat-o (Orastie). Dupa ce am luat masina, porneste f greu (dupa o oprite la Deva de 5 ori a trebuit sa dau la cheie ca sa porneasca). La fiecare intersectie unde ramanea la relanti murea motorul -> doar pe benzina, pe gaz nici nu am mai incercat. La prima pornire, dupa remontare, a pornit bine si mergea fara probleme...nu stiu daca era motorul pornit si inainte(cald) sau nu. dupa ce a fost oprita si a mai stat un pic in service acolo, au fost probleme la pornire, si turatie joasa la relanti. Ceva idei, ca luni sau marti ma duc peste baieti.
Am citit primele mesaje vis a-vis de mirosul de ars in habitaclu dar nu am gasit niciun raspuns care sa ma lamureasca. As dori sa stiu daca a mai intalnit cineva pb asta sau daca este cineva care imi poate sugera o ideie.Mentionez ca in sezonul rece, dupa pornire miroase a ars pana ce motorul se incalzeste...Acelasi lucru se intampla si anul trecut.Nu mi dau seama ce ar putea fi. Astept un raspuns, o parere etc.Multumesc anticipat !!!
Rezolvata problema.....cablul de ambreiaj a sarit din suport, a frecat in furtun si l.a rupt....partea proasta e ca toate cele 4 furtune sunt sertizate .....pret 450 de lei original,altfel nu exista......am pus o teava si am prins.o cu corniere.....
200700 km ....am pus-o in vanzare ....nicio problema ......ambreiajul nu a picat si nici nu da semne ...un motor foarte bun
salutari!57500 km luata de la 7 km in bord de la reprezentanta Constanta Tomis Nord.Pina acum n-am avut nici o problema notabila.Un ventil care a lasat sa se desumfle roata,2 mici puncte de rugina sub chederul de la grila stergatoarelor si in compartimentul motor.Maneta semnalizator-faruri daca ramine pe semnalizare stg-dr si se roteste volanul are un zgomot de frecare plastic pe plastic, dar revine fara probleme.Cred ca s-a rupt ceva la mecanismul de revenire mai demult,tin minte ca am auzit un zgomot odata.Volanul s-a tocit-ca la multe altele-am montat o husa cu jnur.O margine de semnalizare la stg fata nu stiu cum ,am gasit-o crapata-lipit cu picatura si pus coolant la culoarea masinii,zgirieturi de la Max-catelul meu lup de 8 ani care vineaza mite prin curte!In rest,multumesc lui D-zeu,o masina buna care in afara de revizii anuale la 14-15000KM /an nu mi-a facut nici o problema!A,era sa uit,ca la toate ,am avut problema cu pornirea zdruncinata care e jumate' din soft si jumate' din picioru' subsemnatului care e obisnuit cu acceleratii pe cbl!S-a rezolvat cu resoftare in 2012 sau 2013 nu mai stiu.Sper ca si de acum inainte sa fie la fel!Drumuri bune va urez!
Am 59000 km si de ceva timp am observat ca teava de evacuare este neagra. Nu stiu daca e normal. In rest problema cea mai deranjanta e cu pornirea de pe loc care nu stiu cum se poate rezolva. Variaza turatia la pornire de pe loc si zvacneste. Am tot fost la reprezentanta si nu mi-au rez. problema. Mi-au zis ca au facut o resoftare cand am fost acum vreo 2 ani, dar degeaba.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment