Nivelul uleiului este in limite normale. Nu am mai adaugat ulei de la ultimul schimb (iun.2015). O fi benzina de calitate proasta? Eu pun benzina de 95 de la petrom si omv.
Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute
Collapse
X
-
Nu-i o prostie deloc , eu fac si multe drumuri in afara localitatii si vad ca-i prieste foarte bine motorului .
Eu n-am aceasta problema cu toba inegrita la 55k.
Bujiile de cand n-au mai fost schimbate/verificate ? ca si variatia aceea de turatie la plecarea de pe loc este "alimentata" cumva si de bujii daca nu mai lucreaza in parametrii.Last edited by prometheus; 19 May 2016, 17:52.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Am ajuns cu al meu sandel la 65 000 km, in 5 ani. N-am avut nici o problema in acest timp. Tot ce n-am schimbat pana acuma au fost placutele, la ultima revizie mi-au zis ca mai merg 6-7 mii de km, dar o sa le schimb la vara. Bateria originala merge brici .
Singurul lucru pe care l-am observat e ca in sezonul mai rece, dupa ce ies din parcare, unde este o mica panta si dau sa intru in bulevard, daca o fortez un pic sa fac mai repede dreapta... se aude un mic carait....dar habar n-am de la ce, in rest merge de rupe .
Alex
Comment
-
Originally posted by AlexDorin View PostAm ajuns cu al meu sandel la 65 000 km, in 5 ani. N-am avut nici o problema in acest timp. Tot ce n-am schimbat pana acuma au fost placutele, la ultima revizie mi-au zis ca mai merg 6-7 mii de km, dar o sa le schimb la vara. Bateria originala merge brici .
Singurul lucru pe care l-am observat e ca in sezonul mai rece, dupa ce ies din parcare, unde este o mica panta si dau sa intru in bulevard, daca o fortez un pic sa fac mai repede dreapta... se aude un mic carait....dar habar n-am de la ce, in rest merge de rupe .
Alex
Sandero 2?
Comment
-
Am sters zilele trecute teava cu un servetel si nu era mult negru. Se pare ca teava s-a innegrit...Eu merg mult prin oras, probabil de acolo e. Bujiile nu le-am schimbat in cei 5 ani deoarece masina porneste bine. Se mai intampla sa nu porneasca de prima data dar mai rar. Probabil le voi schimba la revizia din iunie.
Variatiile de turatie la pornirea de pe loc sunt de cand am cumparat-o. Nu mai stiu ce sa mai fac...sunt deranjante
Comment
-
schimba bujiile
masina o porni perfect dar asta nu inseamna ca arderile sunt si complete
un benzinar, si aspirat, nu e disel sau benzinar pe injectie directa ca sa afume toba. a mea e perfect curata
depinde si cum schimbi vitezele, daca mergi mai mult subturat etc
scoate-o la un drum mai lung si mergi cu a 3-a si a 4a cativa km in ture mai mari, sau in a 5a pe la 4 mii rpm
legat de variatii... o fi o problema de soft sau motorasul pas cu pas dar daca spui ca face asa de noua mai degraba ramane prima ipoteza
sau poate e din cauza bobinei?Last edited by cristi....; 21 May 2016, 01:38.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postschimba bujiile
masina o porni perfect dar asta nu inseamna ca arderile sunt si complete
un benzinar, si aspirat, nu e disel sau benzinar pe injectie directa ca sa afume toba. a mea e perfect curata
depinde si cum schimbi vitezele, daca mergi mai mult subturat etc
scoate-o la un drum mai lung si mergi cu a 3-a si a 4a cativa km in ture mai mari, sau in a 5a pe la 4 mii rpm
legat de variatii... o fi o problema de soft sau motorasul pas cu pas dar daca spui ca face asa de noua mai degraba ramane prima ipoteza
sau poate e din cauza bobinei?
Comment
-
Problema Cu Pornirea La Prima Cheie, Alte Simptome Decat Cele Obisnuite
Salutare,
De exact un an am inceput sa intampin ceva probleme la pornirea la prima cheie, dar simptomele sunt diferite de ce am gasit pe site in cadrul altor topicuri.
Dupa ce am analizat situatia de-a lungul unui an am observat urmatoarele:
-porneste cu turatie foarte joasa, aproape sa moara motorul
-cu motorul rece (la temperatura exterioara)
-doar la prima cheie (la a doua porneste bine)
-daca o las, fara sa accelerez, cateva secunde isi revine turatia
-daca accelerez usor isi revine turatia
-daca e urat si frig afara, porneste bine!
-doar daca e cald si insorit afara apar problemele!
-dupa ce isi revine, motorul merge bine in orice conditii
Alte observatii:
-problemele au aparut cam pe la 50.000 km (acum are 70.000)
-am ulei, schimbat bujii si filtru de aer si nu am observat nicio diferenta
-pana sa apara problemele, pornea cu o turatie mult mai mare decat acum (iarna peste 1.500 rpm, vara undeva intre 1.200, 1.300)
-acum, si cand porneste bine (cand e rece afara), turatie este mai mica decat inainte, undeva la 1.000 rpm, sau cand e foooarte frig, 1.100 rpm
-am verificat senzorul de turatie si era curat, si oricum simptomele nu se potrivesc cu un senzor de turatie defect
-suspectez ca ar putea fi un senzor de temperatura aer sau lichid racire, dar nu se explica de ce la a doua cheie merge bine
La service nu am fost inca pentru ca sunt niste incompetenti si niste indolenti toti si stiu sigur ca ma trimit acasa ptr ca masina n-are nimic sau incep sa schimbe diverse piese fara rezultat.
A mai avut cineva asemenea simptome? Cum le-ati rezolvat?
Comment
Comment